o selam shit zeg.... wat een domper...en nog geen ongi? hoop dat het snel komt en je verder kan!!! dikke knuffel!!! ja het word echt tijd voor die 20%, dit slaat nergens op zo!!!
aaaaaahhhh nee selam:x wat kloten zeg!! ik hoop zo voor je dat je niet als mij een mega luteale fase krijgt van 20 dgn.. want ondertussen blijf je dan toch nog hoop houden ook al test je OMO wit en is je ongi er nog niet!!! :x GRRRRRRRRRRRRR en ja dames die 20% geldt dan nog voor 3 dames.. selam deb en klaasje.. der moet toch 1 x iemand positief testen?? klaasje hoe is jouw echo gegaan?? is de punctie al ingepland?? xxx
Net terug van een vroege echo, snel hier kijken voor het testresultaat van Selam, maar dat was niet wat ik wilde zien.. SHIT Selam!! En het vervelende is dat je nog steeds aan het wachten bent, nu op je menstruatie ipv de testdatum.. Sterkte vandaag meis! Mijn eiblaasje was ruim 18,5, dus vanavond pregnyl, maandag punctie. (tenzij het bloed iets anders zegt natuurlijk..)
Selam hoe gaat het met je? Klaasje morgen punctie...spannend! Ik ga zeker duimen! Weet je al hoe laat?
Klaasje, een spannende dag weer morgen! Super, hoop dat alles goed mag gaan!!! Deb, Sjenaica, hoe gaat het met jullie? Nog een beetje relaxed? Wish, morgen uitgangsecho las ik. Wat houdt dat ook alweer precies in? Ik ben net ongesteld geworden. En ben er blij om. Heb alleen wel erg veel buikpijn. Dat zal er wel bijhoren. Er is tenslotte ook meer gebeurd dan bij een gewone menstruatie. Toitoitoi meiden! Houd ons op de hoogte hier!
Nou gelukkig selam dat je er niet nog langer op hoeft te wachten. Maar toch erg balen hoor dat t weer niet gelukt is! Hier alles nog rustig hoor. Wel vaag ongi gevoel waardoor ik wel vaker bewust ben van de wachtweken. Hele zere borsten maar dat had ik al voor de tp. Uitgangsecho is ff kijken of het lichaam klaar is om te starten met de puregon en om de hoeveelheid vast te leggen dat er gespoten moet worden. Dan begint de stimulatie....spannend dus wish!
selam, fijn dat de ongi is doorgebroken, maar kut dat de poging mislukt is!!! hoeveelste poging was het ook alweer? wish, succes morgen ben benieuwd wat ze zullen zien!! hoelaat moet je? Hier is alles goed...vandaag naar de dierentuin geweest en nu wel last van mijn baarmoeder/onderbuik... misschien teveel gelopen, ik weet het niet!! maar met de zenuwen gaat het allemaal nog goed...zal wel pas komen na de laatste pregnyl en zo rond de 2 keren dat ik vorige keer al wat bloedverlies had... aan de ene kant heb ik er nu wel een goed gevoel over dat dit gaat lukken maar aan de andere kant durf ik na alle teleurstellingen ook niet meer te hopen!! jij dan sjenaica?
en Klaasje, jij natuurlijk ook super veel succes!!! hoop dat alles goed zal verlopen!!! hoeveelste poging is dit voor jou?
hè Selam nee! Wat balen nou weer...!! Stomme gedoe ook....! Klaasje morgen alweer punctie! Succes!!! Ik duim!!
Hey deb, ik was ook heel rustig en niet te veel mee bezig. Is vandaag toch iets weg gezakt. Veel gerommel in mijn buik en vaag ongi gevoel af en toe. Hierdoor ben ik me er wel vaker bewust van. Ook nog wel positief gevoel en het ook niet positief durven voelen. Ik heb alleen voor de punctie pregnyl gespoten (hier dus geen valse testen straks) ik gebruik 3x p/d lutinus (vaginale bolletjes) wil me er nog niet aan toe geven maar denk toch echt lichtjes misselijk te zijn, kan alleen ook van lutinus komen maar had dit ervoor niet. Nog ff proberen los te laten want we moeten nog wel ff!
Klaasje suc6 met de punctie, ik duim voor je! Wish hoe was de uitgangsecho? Hier toch al onzeker. Vanacht/vanmorgen zo'n ongi pijn nu gaat het wel weer. Bijna op de helft.....zucht
Deb: ronde 5, 22 okt punctie, eitje 17 mm nu Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 icsi 23-10 tp JCD83 : Woensdag 1e gesprek in Wolvega (voor gestimuleerde ivf) Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
even een korte update: punctie gelukt, eitje gevonden! Nu beetje suf op de bank, heb pijnstilling gehad, omdat het eitje rechts zat en ze daar niet goed bij kunnen.. eerst even mn roesje uitslapen nu, zzzzz
Wat fijn klaasje! Ook van de pijnstilling! Hebben ze mij niet gegeven ondanks dat ze er niet goed bij konden..... :S Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik de 2e punctie had en waarna ik met gillende sirenes naar het umcg ben gebracht :S Toch wel een raar idee.... Nu maar lekker veilig achter de laptop met onze webwinkel bezig, dat zal niet zo snel bloedingen veroorzaken
fijn klaasje .. nu op naar een bevruchting en hopen dat je woensdag de TP hebt!! rustig aan doen!! hier net terug van de uitgangscecho.. geen cystes .. alles schoon.. dus mag beginnen met puregon 250 eh.. ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel last heb van de deca.. ontzettende hoofdpijn.. verschrikkelijk moe.. angstig en paniekerig in het lichaam ..af en toe hartkloppingen..veel dromen.. zweten en dan weer steenkoud.. dus ontzettende opvliegers :x ik heb dit alles net ook aan gegeven.. en ze keek er niet raar van op ze zei wel doordat ik blijkbaar veel hormonen van mezelf heb .. en de deca je ook nog eens in de overgang zet.. dat bij mij alles dubbel op gaat.. en dat ik me waarschijnlijk iets beter ga voelen als de puregon er bij komt.. dus daar hoop ik dan maar op pfff plan die punctie maar in hoor van mijn part .. dan ben ik der vanaf!! dus dames ik lees wel mee .. maar reageer ff wat minder als jullie het niet erg vinden sjenaica.. waren er al follikels te zien bij jouw uitgangsecho?? hier heeft ze het er niet over gehad nl.. en jij gebruikt lutinus?? ik heb utrogestan voorgeschreven gekregen na TP.. moest jij voor die lutinus bij betalen?? hoe voelen de broed dames zich?? gaat alles een beetje naar wens?? selam klote dat je ongi bent geworden .. wel knap dat je je zo staande houd! goed van je hoor jcd op naar woensdag .. ben benieuwd hoe het daar vergaat in wolvega! houd ons op de hoogte alvast s6 meid!! xx
Hey wish balen van de klachten. Hoofdpijn en moe had ik ook wel. Ja er waren aan bijde kanten 3 follikels te zien, maar volgens mij is dat nu nog helemaal niet zo belangrijk. Mij arts was beetje in zich zelf aan t mompelen waar ik t uit kon halen. Ik moest ook 250 spuiten. Ik mog utrogestan of lutinus alleen bij apotheek aangekomen had hij alleen lutinus voor geschreven en wouden ze dus niks anders geven. Lutinus zit idd hogere eigen bijdrage aan. Heb hier en daar wel gehoord dat dat makkelijker is in te brengen. Kan t zelf niet vergelijken maar makkelijk is t wel.
even gauw, ben bekaf...maar klaasje super dat er een eitje mee is gekomen!! duim voor woensdag!!! wish wat ontzettend k*t dat je zoveel last hebt van de deca.... misschien een beetje een rare vraag maar de dag dat ik pregnyl spuit en de dag erna mag vriendlief me niet aanraken, ook geen knuffel of wat dan ook, word er gewoon kriegelig van..... hebben jullie dat ook?