Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Herken dat niet Deb.. iedereen reageert weer anders. Maar hormonen zijn raar spul, die beinvloeden echt heel veel, dus dat je je anders voelt als je ze net weer in hebt gespoten is logisch.

En wat jij zegt wish.. klinkt precies zo ontregeld als hoe ik me voelde tijdens mijn eerste maand aan de lucrin. Dat is ook een middel om je hele cyclus stil te leggen en een kunstmatige overgang te geven. Verschrikkelijk was het, herkende mezelf gewoon niet meer, oftewel wish: herkenbaar hoor!

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    deb tut hier ook geen rare pregnyl klachten hoor hahahaha..moet er wel ff om lachen.. zal nog wat worden als je zwanger bent 1 en al HCG :p .. 9 maanden geen polonaise aan je lijf :D..
    hoe voel je je verder??

@klaasje.. jij hebt die lucrin 3 maanden gebruikt??
    pffffffffffff kmag toch hopen dat het dan na een tijdje gebruikt te hebben de klachten beter te dealen waren??
    kvind dit al verschrikkelijk na 11 dgn.. de eerste 5 dgn gingen nog wel alleen erg moe.. maar die andere dagen..drama vind ik ut :)

selam hoest met jou??
    gaat het een beetje??

jcd s6 morgen!!

klaasje duim duim duim en op naar een mooie tp

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ik denk dat t hier over is,heb al 2 dagen last van diarree...dat was de vorige keren geen goed teken...

4. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah deb neee en je zit nog maar wd 7. Geef de hoop nog niet op hoor!

Ik voel t tegenovergestelde van vorige keren helemaal niks. Vind t echt fijn en kan t een beetje van me af zetten. Op dit moment borreld t wel wat dus kan ook best aan t afbreken zijn.

5. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    idd nog veeeeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg tut ;) om te zeggen dat het al einde verhaal is!!
    het kan nog alle kanten op!!
    blijf moed houden.. ook al is dat niet altijd makkelijk!!

Jcd hoe is het gesprek gegaan??????????
    reuze nieuwsgierig!! :p

klaasje een TP gehad???
    ik hoop ut voor je ;)
    ben benieuwd!!

6. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    zo, eindelijk thuis en even gauw aan jullie laten weten dat ik inderdaad een terugplaatsing heb gehad van een 2-cellige embryo. Meteen door naar de acupuncturist en nu dus lekker op de bank onder een dekentje! Voel me wel een geluksvogel dat het nu alweer goed is gegaan en ik al 4 keer een tp heb gehad! Maar nu nog blijven zitten natuurlijk.. :)

Vind het wel spannend voor jullie Sjenaica en Deb.. ik duim, maar dat weten jullie wel. Wanneer mogen jullie testen?

en Wish, die bijwerkingen werden bij mij wel stukken minder na de eerste weken hoor, houd vol!

Jcd, jij hebt vandaag toch dat gesprek in Wolvega? Ik ben benieuwd wat ze je te vertellen hebben en hoe het daar voelt.

7. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    fijn voor je klaasje dat je toch een tp gehad hebt..
    nu in de broed stand..zet um op

sinds wanneer doe jij accupunctuur??
    had je er nl nog niet eerder over gehoord!
    iets nieuws aan het proberen??
    en is het een beetje te handelen die naaldjes??

je mag je idd wel een lucky bird noemen qua tp's..neem nou mij en jcd.. wij hebben er maar 2 gehad over alle 6 pogingen! .. theoretisch heb je dan wel meer kansen gehad op een eventuele zwangerschap..(ondanks of ie nou wel of niet blijft plakken..);)

jcd al nieuwssssssssss??

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Klaasje, gelukkig een tp!!! wanneer mag je testen?

Ik mag 8 november testen en sjenaica volgens mij 7 november...

zoals jezelf al zegt en wish ook, wel super dat je al 4 tp's hebt staan.... gemiddeld is het 2,4 tp's volgens mij dus dat is netjes... nu hopelijk allemaal zwanger!!! want vind het zo niet leuk meer...

aan de ene kant voel ik van alles aan de andere kant helemaal niks...heb na een drukke dag wel last van mijn buik en onderrug...en lag gisteren om 20.15u al op bed, half uur eerder al op de bank in slaap gevallen.. ik ben kapot na een dag werken... nog een week en dat zullen we het weten...

9. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Klaasje, goed nieuws! Fijn topper!!!
    Deb, geen paniek! Is nog veel te vroeg laiverd!!!
    Sjenaica, lekker relaxed! Volhouden!!!
    Jcd, ik hoop op een goed, bevredigend gesprek.

Hier alles goed. Voel me weer heel goed na zondag. Wat een buikpijn en ik vloeide ook erg. Maar het gaat weer goed gelukkig. Dinsdag alweer heen voor de eerste echo. Ik ga ervan uit dat het te vroeg is, maar twee maanden geleden waren we bijna te laat. Vandaar dat ik de eerste echo op dag 10 moet plannen. Voor je het weet is er alweer van alles gaande.

Meiden zet hem op!!! Denk aan jullie! Liefs

10. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Wish, denk natuurlijk ook aan jou!!!😊

11. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar zijn we dan wd 9, de dag van "nu kan ik ongie worden" Ben bang dat dit ook gaat gebeuren 1 deze dagen. Moet zeggen dat de wachtweken me goed af gingen maar toch voel ik nu wel langzaam dat mijn ongie er aan gaat komen.

Klaasje Super een tp! Ik duim voor je!
    Deb hoe is het met jou?

12. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Spannend Sjenaica.. stelt die lutinus/utrogestan je menstruatie niet uit?
    en Deb.. jij bent ook al een eindje op weg, vermoeidheid hoort erbij.. helaas. ik hoop zo dat jullie allebei zwanger zijn!

Bedankt voor het meeleven van alle lieve dames hier, doet me goed dat ik weet dat jullie snappen hoe spannend het allemaal is!

En Wish: ik doe al acupunctuur vanaf de eerste iui behandeling. Er zijn onderzoeken gedaan dat het de resultaten van iui en ivf positief beïnvloedt, vandaar. Die naaldjes doen geen pijn, soms voel je even een kort miniprikje, maar is vooral een heerlijke ontspanning daarna. De vrouw waar ik nu naartoe gaat doet er nog een soort ontspannings shiatsu achteraan en laat je dan een kwartiertje lekker liggen met warme dekentjes over je heen, heerlijk! Doe ik dus direct aansluitend na een tp.
    Los van het resultaat geniet ik ervan en dat doet natuurlijk altijd goed in deze stressvolle tijden denk ik dan maar!

13. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje volgens mij hoeft dat niet hoor. Het voelt echt dat ik ongesteld ga worden helaas.

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    sjenaica ik hoop echt dat het de innesteling gaat zijn!! ik dacht altijd dat de utro/lutinos de ongi tegen hield...maar kan het ook verkeerd begrepen hebben...

Wel fijn dat het je rust geeft Klaasje... ik wil het misschien ook gaan proberen als we aan de hyper gaan beginnen...

morgen gaat de laatste pregnyl erin...ben benieuwd... ja ben inderdaad moe, maar dat is altijd zo in de wachtweken...en ik droom ontzettend veel en dat maakt het dat ik ook niet denderend slaap.. ik voel me net zoals de vorige keren alleen nu heb ik bij mij liezen(net erboven) steken... het gevoel dat je krijgt als je te hard rent, dan kan je ook steken in je zij krijgen...dat gevoel heb ik nu 3 dagen alleen dan lager... maar ja we zullen zien... moeten nog een week wachten...

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet t ook niet zeker deb. Maar heb duidelijke ongi gevoel dat af en toe ff weg is. Innesteling??? Nu nog???? Nou ga er eerst maar vanuit dat ik ongi word

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is nu al de 3de nacht dat ik rond 4 uur klaar wakker ben en niet meer kan slapen. Nu alweer een uur wakker. Baal er zo van, wil gewoon slapen!

Nou ja heb net bij t inbrengen van de lutinus t eerste bloed gezien, was geen schok voor me. Heb nu 5 mooie tps gehad van tussen de 4 en 6 cellig (2dg na puntie) en nog nooit een innesteling. Mijn vertrouwen is op!
    Vandaag afspraak maken met arts om ff te kletsen om toch mijn baarmoeder ff van binnen te bekijken. Heb nog 1 poging en dus misschien ook nog maar 1x tp.

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Shit shit shit Sjenaica...ik had t zo gehoopt...

18. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Sjenaica, heeft het al doorgezet? Ik hoop zo van niet..

Vanmorgen de laatste pregnyl gezet en voel van alles...maar hou maar goed in mijn achterhoofd dat dit de pregnyl is en verder niks en zal moeten afwachten tot donderdag.....

20. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    nee he Sjenaica... ik hoop dat het niet doorzet! Maar jouw gevoel zegt wat anders he? =(

Deb: als je wilt kan ik je tegen die tijd de gegevens van mijn acupuncturiste geven, laat maar weten als je zover bent. Maar nu eerst nog even lekker doorbroeden en zorgen dat je geen hyper nodig hebt. =)

Wish, hoe gaat het met de hormonen, trek je het nog?

Deel Deze Pagina