Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Deb, wat schrikken... Kun je niet bellen met iemand? Gynaecoloog/huisarts of zo? Wanneer moet je voor je eerste echo?

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Heb donderdag de echo. Ik kijk t nog even aan,verder nog geen bloed gehad en t komt vaker voor met icsi zwangerschappen. Als er meer komt bel ik morgen. Wel nog n test gedaan en die knalt...

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Nou, je klinkt rustig. Ik hoop dat alles goed is. Goed teken dat je nog een positieve test hebt!!! Ik wist niet dat ICSI zwangerzwappen vaker bloedverlies laten zien. Rustig aan meid!

4. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Zwangerzwappen: zwangerschappen... Haha

5. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Jee Deb, logisch dat je schrikt, maar kan inderdaad 'gewoon' zijn. Goeie testen en zere boobs zijn goed teken en gewoon lekker een knipperend hartje zien donderdag!

Geweldig dat het eitje gevonden is Selam!! Nu lekker bijkomen en afwachten voor het spannende telefoontje..

Hier gister de doorbraak.. en hoe, mijn hemel wat een buikpijn. Leek erg op mijn opgewekte miskraam destijds.. Mijn man stond wel 10 x op het punt om de dokter te bellen, maar daar heb ik hem vanaf weten te houden, haha. Maar goed, eindelijk duidelijk dus, gewoon hartstikke mislukt! Nu de laatste poging mnc en dan een lange pauze om bij te komen en ons te beraden of we nog meer op kunnen en willen brengen en zo ja, waar en hoe en wat.. Eerst nog maar even deze teleurstelling verwerken en dan de laatste poging.

6. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Ze hebben gewoon de moordenaar van Marianne opgepakt!!

7. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Ja, goed nieuws hè?!
    Hier geen goed nieuws helaas... Ik weet niet wat er precies mis is gegaan, maar helaas. Voor dit jaar stoppen we er even mee. Dan kunnen we in het nieuwe jaar er weer tegenaan!

8. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    wat ben je toch sterk Selam, daar heb ik echt bewondering voor hoor! maar wel heel jammer zeg.. ik zet een digitaal kopje troosttthee voor jou :)

9. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee!! Ben je zojuist gebeld?
    Wat is dat nou balen zeg!!! :( :( :(

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Shit Selam...ik vind je ook ontzettend sterk! Dikke knuffel

11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    he bah selam .. dat is niet wat ik wou horen..
    je weet niet wat er mis is gegaan?? hebben ze dat niet verteld??..
    beetje vreemd :(

dikke knuf en op naar een vruchtbaar 2013;)

12. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Wish: idd een beetje vreemd. Goed nieuws wordt gemeld door de laborant van het UMCG. Slecht nieuws wordt gemeld door je eigen gynaecoloog. Nu was het vanmorgen een collega gynaecoloog. Hij wist niet precies wat er mis was gegaan... Tja. Dat horen we dan wel tijdens onze volgende afspraak.

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichten meiden!!! Het is wederom een grote steun en fijn om hier te zijn! X

14. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Deb, hoe is het? Nog weer gevloeid? Ik hoop dat het niets voorstelt.
    Welterusten voor nu lieve dames!

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Meiden even gauw n update,ik vloei na dat van zaterdag niet meer,maar sinds zaterdag neemt de misselijkheid alleen maar toe. In n week tijd 2 kilo afgevallen en binnen 2 dagen nog n kilo. Ik kan niks binnen houden,ook geen water. Dus zo richting ziekenhuis,ze maken zich n beetje zorgen....Pffff

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb fijn te horen dat t bloeden gestopt is, maar dat je nu gelijk naar t ziekenhuis moet is minder. Hoe gaat t nu?
    Hoop dat t allemaal mee valt. Misschien kunnen ze wat tegen de misselijkheid geven. Maar de hcg doet goed zijn werk hihi.

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hihi de hcg doet zeker goed zn werk,we hebben de kleine gezien en t hartje gezien en gehoord. Heb zetpillen gekregen en als t morgen niet beter is nemen ze me op en ga ik aan t infuus...

18. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    wow, wat een opluchting Deb!!!!
    En wat fantastisch dat je eerste echo goed was, was je erg zenuwachtig??
    Wat geweldig dat je het hartje hebt kunnen horen inzien!! Was zeker een heel speciaal moment.
    Bij mijn eerste echo destijds kwamen ze erachter dat het vruchtje achterbleef in groei en dus een miskraam zou worden, een rampzalige dag dus. Wilde jou niet belasten met dat verhaal, maar merk dat ik erg opgelucht ben dat je echo goed was!

Nou nog even zorgen dat je wat minder misselijk bent en dan kan je weer vrolijk verder zwangeren! Ik hoop dat je je gauw beter voelt en weer wat kunt eten en drinken.

19. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Tja, dat is dan supernieuws, haha. Ik hoop natuurlijk dat je niet hoeft worden opgenomen, maar dat alles goed is met je kindje is natuurlijk top. Ongelooflijk toch, dat ze nu al een hartje kunnen zien en horen!!! En nu hopen dat het heel snel beter met jou mag gaan!!!

20. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina