Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee klaasje..... dikke knuf.

Hier alles wel goed hoor. Eerst maar de feestdagen door en proosten op een top jaar voor ons allen.
    Cindy: de afdeling is de eerste week van januari gesloten en dan moet ik een uitgangsechoals in nu was gestart, vandaar een maand later.

2. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    klaasje wat KUT heb er geen andere woorden voor! Sterkte...xxx

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Jeetje Klaasje. Definitief dan hè... Goh.
    Even alles op een rij en dan verder kijken. Denk aan je. X

4. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    dankjulliewel voor de lieve reacties, doet me echt goed.
    weet hier nog steeds niet of ik nou verdrietig of opgelucht moet zijn..

liefs, Klaasje

5. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee klaasje! wat verschrikkelijk sneu!!!!
    En nu ook al door je pogingen heen.... Welkom in de club.... :(

Het spijt me dat ik de laatste weken niet zoveel reageer op jullie berichten.
    Het is even een hele drukke periode thuis en op m'n werk, waardoor ik er even niet aan toe kom. En doordat we zelf even iets minder vaak naar het ziekenhuis hoeven verdwijnt het ook allemaal even een beetje naar de achtergrond...
    Maar ik leef wel met iedereen mee hoor!!!!!

Vorige week zijn wij naar de info bijeenkomst geweest. Heb van alles opgeschreven (toen bij die eerste info bijeenkomst over de mnc niet en daar had ik achteraf erg spijt van!!) Dus nu notitieboekje mee en schrijven! Vooral ook de kansen ed genoteerd, daar probeer ik dan toch de hoop uit te halen...
    Wisten jullie trouwens dat ze per januari nog maar 1 embryo terugplaatsen? Bij de laatste poging mogen het er wel weer 2 zijn.
    Voor ons maakt het niet uit omdat ze sowieso maar 1 terug plaatsen, maar kan me voorstellen dat het voor jullie wel knap klote is!

Woensdag hebben we een gesprek in Groningen. Stel me er maar niet teveel van voor. Weet niet eens met wie we het gesprek hebben... Wil nog wel wat dingen vragen. Sowieso hoe het zit met die ovitrelle, waarom we die eerst moesten gebruiken en later niet meer.

Raar he dat er maar 1 van ons in 2012 zwanger geworden is....
    Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden met kerst een zwangere vrouw zag en er op hoopte dat ik dat het jaar daarop ook zou zijn. Inmiddels is dat 3 jaar geleden en zijn we nog geen stap verder.... :(

Soms hoeft het voor mij ook niet meer. Samen is ook wel erg makkelijk. Een baby/kind krijgt door alle omstandigheden vooraf ook wel een hele negatieve lading natuurlijk...

Scorpio nog een paar spannende dagen voor jou... Ik hoop het echt!! Het leuke is dan ook dat je gelijk al 4 weken zwanger bent :)

Voor iedereen: een dikke knuffel en sterkte/succes met alles (afwachten, rustpauze, alles!)

6. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, Sjenaica, wij hebben wel in de eerste week een echo. En in week 2 de tweede... Of zit jij in Emmen?

7. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had idd ook gehoord dat er maar 1 terug geplaatst wordt. Hoop wel dat ik er 2 mag. T is mijn laatste poging en van de vorige zijn alle overgebleven weg gegooid omdat ze toch niet ingevroren konden worden. Nou geef ze dan maar aan mij!

Ik heb mijn echo's in assen en die zijn de eerste week ook dicht. Echt balen!

8. Scorpio82

Scorpio82 Lid

26 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!

Is het echt...? Zit hier te trillen op de bank. Ga zo nog maar even een testje halen bij de drogist..

Liefs!

Bijgevoegde bestanden:

9. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow!!!!! Gefeliciteerd!!!!!

10. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet er super mooi uit! Gefeliciteerd!! Is het ook al je test datum of heb je vroeg getest? Nou 1 ding is zeker..... er staat echt ZWANGER! Yes!!!!

11. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Waaah! Scorpio, wat gaaf, gefeliciteerd!!! Ik moest vanmorgen nog aan je denken! Super!
    Dan was de afscheiding van afgelopen week misschien toch een innesteling?! Oh, echt super meid!

12. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Deb, vandaag controle plus echo toch??? Ben benieuwd! Spannend hoor!

13. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    gefeliciteerd Scorpio!!!!! Ik dacht gister nog dat we lang niks van je hoorden en dat dat vast goed nieuws was! Die spotting zo vroeg vond ik al een goed teken, maar wilde je niet teveel valse hoop geven.

Spannend vandaag Deb, laat je weten hoe het ging?

Hier geen tijd om dingen te verwerken, de dag na het negatieve telefoontje is de opa van mijn man overleden. Nu dus eerst daar alle aandacht en verdriet naartoe. Maar er komt af en toe wel een baby voorbij in mijn dromen, het speelt dus wel op de achtergrond blijkbaar..

En Jcd, ik heb dat ook met de feestdagen.. je denkt toch altijd 'weer een jaar voorbij' ik heb nu al zo vaak gedacht dat ik volgend jaar om deze tijd vast een kindje op schoot of een dikke buik zou hebben. Ik merk dat ik daardoor niet meer echt geniet deze dagen, ben altijd een beetje verdrietig en melancholisch. Jammer van die mooie tijd eigenlijk, maar misschien ook wel logisch dat juist deze tijd dat triggert.

14. Scorpio82

Scorpio82 Lid

26 nov 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, lieve meiden!! We zijn echt vreselijk blij! Net nog even een andere test gedaan en het is toch echt:). 10 januari 1e echo.

Klaasje, gecondoleerd met de opa van je man.

Jullie zijn schatten!! Vind het wel moeilijk om m'n blijdschap zo uitten als sommige van jullie in zo'n rotsituatie zitten... Ik gun jullie dit allemaal ook zo!!!

Liefs!

Bijgevoegde bestanden:

15. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Scorpio, het is je plicht om je blijdschap te delen!!!😉
    Geniet er maar lekker van met z'n tweetjes!

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Klaasje,gecondoleerd met je opa,shit zeg. Heel veel sterkte.

Wauw Scorpio gefeliciteerd! Geniet ervan.

Vanmorgen echo gehad,en er groeit écht n mini mensje,hij/zij is nu 2,32cm en bewoog ook nog ff goed,lag te stuiteren...Hihi.

Meiden,wat had ik t jullie gegund om dit jaar zwanger te zijn. Ik hoop écht dat 2013 jullie grote wens in vervulling zal laten gaan. Jullie zijn toppers.

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    klaasje gecondoleerd... ook dat nog eens erbij om te verwerken..
    fijn einde van 2012........ NOT! :x
    HEEL VEEL STERKTE meid met dit verlies..

deb fijn dat de echo goed was.. daar doe je het allemaal voor ;)

scorpio van harte.. geniet ervan!

sjenaica wat ontzettend kloten voor je dat je weer niet mag starten deze maand..
    je moet nu nog een volg menstruatie weer afwachten??

trouwens je mag mijn plekje wel hebben hoor:D

wij gaan morgen na het intake gesprek DD..emmen laten weten dat wij stoppen met de behandeling bij hun..
    ik ben donderdag uit eigen beweging al gestopt met de pil..
    hoezo vastberaden;)

jcd je hebt een prive bericht:p
    jij mag beginnen begin 2013 met stimuleren??
    spannend hoor!!
    zit je al aan de pil en deca??

selam hoe is het met jou??
    jij start in jan ook weer met een MNC??

Liefs

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wish super veel succes morgen! Wat zei emmen?

19. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    dank je meis.. emmen weet nog niks dat horen ze morgen:p

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Oh oké,ben erg benieuwd,bij wie heb je n afspraak?

Deel Deze Pagina