Dank voor de felicitaties, meiden! Fijn dat jullie blij voor ons zijn! Deb, tof van de echo zeg! Wish, ben benieuwd naar je intake? Goed gevoel over DD? Liefs!
O neeee, ik had net helderrood bloed! Ben helemaal overstuur. Net gebeld met verpleegkundige umcg, maar zij gaf aan dat het vaker voorkomt en zolang ik geen buikpijn heb we het gewoon moeten afwachten. Maar ik ben helemaal aan het wanhopen...
Och jeetje, Scorpio... Dat is zeker schrikken! Houd je maar vast aan wat de verpleegkundige heeft gezegd, het komt vaker voor! Afwachten even. Is je partner bij je?? Klinkt lullig, maar je kunt niets meer dan afwachten. En uitgaan van het goede, hoe moeilijk ook. Sterkte meid!!!
Lief van je, Selam! Heb nu wel een klein beetje buikpijn af en toe, maar goed, inderdaad maar afwachten. Dat rode bloed was gelukkig maar bij 1 toiletbezoek. Ben inmiddels van de zenuwen al wel 5 keer naar het toilet geweest. Jemig, je maakt jezelf hardstikke gek. Voel me nu wel weer wat beter hoor. En jouw woorden doen me goed, Selam! Liefs!
Da's vast flink schrikken Scorpio.. Ben blij dat het maar even was, kan er gewoon bijhoren, ik duim voor je en een knuffel. Bijzonder hoor Deb, dat je een mooie echo hebt gehad en dat je echt beweging kon zien! Hoe gaat het nu met je misselijkheid? Ik hoop echt dat je nu gewoon volop kan genieten! Hoe was je gesprek in dd Wish? Ik ben erg benieuwd naar je indrukken en wat ze te vertellen hadden.. Iedereen bedankt voor de condoleances, heel lief! Vrijdag de begrafenis.. Selam, wat leef je toch lief mee met iedereen! Jij gaat in januari weer een nieuwe poging wagen toch?
Heel veel sterkte Klaasje! Scorpio, ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Gaat alles nu weer goed? Deb: wat fijn van de echo! Besef je het allemaal al een beetje? En hoe gaat het met de misselijkheid? Hopelijk voel je je al een stuk beter en kun je echt gaan genieten nu! Wish: hoe ging het in DD? Is zo'n gesprek dan ook in het duits? Lijkt me lastig als je in een andere taal zo n gesprek moet voeren... Wij zijn woensdag naar Groningen geweest voor een gesprek. Was alleen een klein misverstand.. De ivfarts dacht dat wij het gesprek hadden aangevraagd. Maar wij hadden juist een brief van het umcg gekregen om op gesprek te komen :S Nou ja, heb nog wel een paar vragen gesteld. Zo krijg ik bij de volgende punctie extra pijnstillers vooraf omdat de laatste punctie erg pijnlijk was. Ik heb ook gevraagd naar de ovitrelle. Het klopt dat ze deze niet meer gebruiken (zeker nu niet meer omdat de pregnyl er weer is). De reden dat ze er ineens mee stopten was dat de resultaten in die periode achteruit gingen. Ze weten niet wat daar de oorzaak van is dus daarom hebben ze alles terug gedraaid naar hoe het eerst was. En de Ovitrelle was daar een ding van. Uit onderzoek is wel gebleken dat Ovitrelle gewoon de zelfde werking heeft als pregnyl. Maar hun voorkeur gaat uit naar pregnyl. Ik moet nu nog 10 dagen de pil slikken en dan mijn eerste dag van de vakantie beginnen met de spuiten. (22 december). 3 januari is de eerste echo... Vind het allemaal wel erg spannend.. Ben bang voor de hormonen. In eigen cyclus had ik nooit last van de hormonen, maar ben bang dat er nu van alles gaat gebeuren :S En kijk ook op tegen de hoeveelheid spuiten (35 tot 50). Maar goed. Ik probeer maar nuchter te blijven, van te voren druk maken heeft ook geen zin...
Scorpio wat schrikken hoop dat alles goed gaat!!!! Hoe gaat t nu? Hoop echt dat t daar bij is gebleven.
Hey meiden! Hoe gaat het met iedereen? Kan merken dat het ziekenhuis ook even vakantie heeft straks, het is hier zo rustig! Scorpio, hoe gaat het meid? Andere meiden, alles onder controle? Hier alles goed. Nog een weekje werken en dan lekker een paar dagen vrij. Kijk stiekem een beetje uit naar januari, zodat we weer verder kunnen. Hoop dat het met iedereen goed gaat, zwanger of niet...
Hey selam hier ook alles rustig en goed. Ook aan t wachten op alles. Over dik 2 weken moet ik ongi worden en kan ik met de pil beginnen en nog weer een maand weinig doen
Heej meiden, Hier alles prima. Vorige week donderdag een heel klein beetje bruinverlies en af en toe een beetje slijm. Is geen pijl op te trekken. Ik heb echt ongelooflijk zere borsten, echt niet normaal meer, dus ik ga er maar vanuit dat het allemaal nog wel goed zit. Klaasje, hoop dat jullie de begrafenis goed doorgekomen zijn. Jcd, ben erg benieuwd hoe het eind deze week gaat met al die hormonen zetten. Ik vind 35 tot 50 ook wel errug veel! Selam, kan me voorstellen dat je weer wilt beginnen! Voor je het weet is het januari! Sjenaica, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! Je zou er ongeduldig van worden! Wish, we zijn echt heel benieuwd naar DD! Deb, hoop dat je je goed voelt! Lieverds zijn jullie!! Liefs!
Gaat het nog steeds goed Scorpio? En Deb hoeist met jou? De 12 weken komen in zicht! Morgen beginnen met spuiten........ Help! Kijk er toch wel wat tegenop hoor... Tis zon lange tijd.... Vond die paar dagen spuiten al niet leuk..
Hey Scorpio, hoe gaat het meid? Wanneer moet je weer voor een echo? Jcd, hoe gaat het met jou? Vallen de spuiten mee? Ik hoop het voor je! Deb, geniet je lekker??!!! Wish, Sjenaica, Klaasje, hoe gaat het met jullie? Hier alles goed. Heb zin in de feestdagen. Hoop stiekem dat ik deze maand op de natuurlijke manier zwanger raak, ook al is het tegen beter weten in. Ik laat er geen borreltje om staan hoor😉 ik weet dat de kans heeeel klein is, maar hopen en wensen mag toch?! En wanneer ik toch ongesteld ben geworden in januari, mag ik weer bellen met het ziekenhuis. En dat is dan toch ook weer "fijn". Lieve meiden, fijne kerst voor jullie allemaal!!!
Selam dat mag zeker! Zou toch gewelig zijn als t onverwacht lukt!!!! Hier ook in afwachting van ongi over anderhalve week en dan aan de pil. Jij/jullie ook fijne kerst. Ik heb er ook erg veel zin in.... xxx
hele fijne dagen dames!! maak er wat van ondanks alle tegenslagen en verdriet wat we al gehad hebben jcd lukt het een beetje met de spuiten?? en hoe voel je je onder de deca?? ik vond het echt rotspul.. maar zodra de puregon of gonal er bij komt word het beter.. dat beloof ik je mijn verhaal doe ik binnenkort wel ff.. heb eerst nog 2e gesprek DD en uitgangs echo daar bij volgende menstruatie.. en dan hoop ik dat we eindelijk van start kunnen.. met kort protocol en meer eenheden stimulatie.. word vervolgd
Heej lieve meiden, Hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad! Hier gaat alles goed! Vorige week kwam Moeders voor Moeders langs en ze zei dat ik op dit moment i.i.g. hardstikke zwanger ben, dus ik ga me geen zorgen meer maken! Vanaf die middag ben ik iedere dag op veel momenten lekker kotsmisselijk en nog meer van die kwaaltjes. Over 2 weken mogen we heen voor de 1e echo. Jcd, ben benieuwd hoe het gegaan is met spuiten! Selam, het zou zomaar kunnen! Je hoort wel meer van die wonderlijke verhalen! Hoop het voor je! Deb en Klaasje, alles goed? Sjenaica, fijn dat je dan nu toch eindelijk mag beginnen! Wish, ben benieuwd naar je verhaal! 2013 wordt vast een topjaar voor ons allemaal!! Liefs!
Hier ook leuke en gezellige dagen gehad kun je het wachten wat volhouden scorpio? 2 Weken is nog wel lang! Maar wel fijn om te horen van mvm dat je hartstikke zwanger bent! En die kwaaltjes... Tja... het zal niet leuk zijn maar toch denk ik dat je ze op de koop toe neemt Het spuiten hier gaat goed! Valt me heel erg mee. Het is maar een heel klein naaldje en maar heeeeel weinig vloeistof. Veel minder dan in eigen cyclus. Soms doet ie wel pijn en daardoor vanochtend ook een beetje moeite met em weer te zetten.... Meestal leg ik em de avond van te voren op mijn nachtkastje. Is ie ook niet zo koud, volgens mij scheelt dat sowieso! Heb ook geen last van bijwerkingen. Alleen ben ik ontzettend moe... En dat kan ook een bijwerking zijn. Maar heb lekker vakantie dus ga me daar niet druk om maken Morgen de 7e spuit alweer en eerste kerstdag de laatste pil alweer gehad. over een week is de eerste echo en komt de 2e spuit erbij. En dan gaan we alweer richting punctie.... Pfff...
Spannend Wish! Scorpio, fijn dat alles goed lijkt!!! Wat een goed gevoel. Jcd, blij dat het enigszins meevalt. Hopen dat dat zo blijft. En dan gaat het toch best wel snel idd. 2013 wordt ons jaar meiden! Er zijn al een aantal zwanger, nu de rest nog!
Meiden, nog een paar uurtjes en dan is 2012 verleden tijd... Voor sommigen van ons is 2012 bezegeld met een prachtig kindje of een langverwachte zwangerschap. Voor anderen is 2012 in dat opzicht misschien niet het jaar geworden waar op gehoopt was. Er staat een nieuw jaar voor de deur; een jaar met nieuwe kansen en mogelijkheden voor iedereen. Een jaar waarin hopelijk heel veel baby's geboren worden. Ik wens jullie allemaal het geluk van de wereld toe! Maak er wat moois van komend jaar! Liefs Selam