Hoi dames, ik wens jullie allemaal een heel mooi jaar toe en dat al jullie wensen uit mogen komen. Ik heb zelf (vooral dit jaar) toch een beetje moeite om te proosten. Waar proost ik eigenlijk op? Misschien heb ik binnen 2 maanden wel de bevestiging dat ik niet meer zwanger zou worden. Het is erop of eronder en vind t dus wel moeilijk om een goed jaar te verwachten want t kan wel eens heel moeilijk worden. Ben vandaag met de pil begonnen en over 17 dagen zal t spuiten weer beginnen. Heb vanacht uit t niets gedroomd dat ik een positieve test in handen had. Droom dit soort dingen nooit. Misschien toch een goed teken? Het gaat weer spannend worden dames! Suc6 allemaal en onder de zwangere van ons geniet van elk moment, voor jullie wordt t zeker een mooi jaar. Wens jullie extra veel gezonheid toe! Xxx
Hallo dames! Ook vanaf hier de beste wensen voor jullie allemaal! Dat al jullie dromen in 2013 mogen uitkomen!!! Hier vanochtend de eerste echo gehad. Ze telde nu 9 blaasjes, maar nog ieniemienie klein... Het kunnen er nog meer worden. Ben benieuwd! Nu ook met de puregon begonnen. Behalve de vermoeidheid en hoofdpijn heb ik niet erg last van bijwerkingen. Wel een paar keer ineens heel warm (opvliegers). Maar dat schijnt nu sowieso minder te worden. Waarschijnlijk is halverwege januari de punctie. Volgende week is sowieso de 2e echo. Hopelijk zijn de blaasjes dan al flink gegroeid! Hoe gaat het bij jullie allemaal? Het wachten al zat? En hoe gaat het met de zwangere dames?
@ Sjenaica: Dikke knuffel voor jou!!! Ik begrijp je gevoelens. Wij hebben het geluk dat we nog maar in poging 2 zitten. Maar toen we begonnen met het hele circus werd ons verteld dat we over een jaar zouden weten of alles gelukt zou zijn of niet. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en zijn we dus nog niet uitbehandeld, maar het is wel een raar idee. Maar misschien kan het ook rust geven.... Dat je het dan echt een plek kan geven en je leven op een andere manier op kan pakken... Maar daar gaan we nog niet aan denken hoor!!!!! We gaan eerst voor de positieve test!!!
Heej lieve meiden! Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!! Jcd, fijn dat het spuiten meevalt. Ik zag daar ook al heel erg tegenop met hyperstimulatie. Jeetje, 9 blaasjes dat is echt veel! Wat fijn! Is de afdeling al weer open dan? Sjenaia, fijn dat je eindelijk met de pil mocht beginnen. Duim voor je dat je droom uitkomt! Hier veel twijfels en een slecht gevoel. Las gisteren op een ander forum dat een vrouw bij de 1e echo geen hartslag zag en de vrucht met 6 weken al was gestopt met groeien. Toen ging ik ook ineens twijfelen. Ik was gisteravond nog wel hardstikke misselijk, maar mijn borsten deden niet meer verschrikkelijk pijn, maar gewoon pijn. Vanochtend werd ik voor het eerst wakker zonder misselijk gevoel en m'n borsten doen nou nauwelijks nog pijn. Net een test gedaan en het lijkt alsof mn hcg afneemt... Maar goed, misschien beeld ik me dit allemaal ook wel in, want voor dat ik dat verhaal gisteren las had ik nog een heel goed gevoel. Anyway, m'n man en ik stellen er ons maar op in dat het foute boel is. Balen dat we nou nog een week moeten wachten op de echo. Ik ben nu wel weer ineens misselijk trouwens...nou ja, maar afwachten. Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs!
Scorpio niet zo negatief worden! Laat je niet gek maken door zo'n berichtje! Het is vast allemaal nog wel goed!! Ik snap wel dat het heel spannend is en dat de echo nog wel lang duurt..... Maar probeer toch te genieten van het gevoel dat je gewoon zwanger bent. Volgens mij kan het hsg niet zomaar afnemen en is dat bij een miskraam ook niet in een keer weg of ineens veel minder. Weet je nog van de wachtweken? Hoe je je lichaam dan ook in de gaten hield en van alles voelde of juist niet maar er helemaal niet van op aan kon? Elke zwangerschap is weer anders en de symptomen ook... Je borsten moeten toch een keer ophouden met pijn doen en de misselijkheid zal ook vanzelf een keer minder worden.... En misschien is dat nu wel Ik kan natuurlijk niet in je buik kijken, maar ga er maar vanuit dat alles nog goed is! Dikke knuffel!
Voor jullie ook allemaal het allerbeste voor 2013! Idd, Jcd! Ga eens lekker op zoek naar positieve verhalen en laat je niet gek maken!!! Probeer er van te genieten, al snap ik best dat dit soms lastig is.
Nou, gisteravond misselijk, enorm moe en weer onwijs zere borsten. Vals alarm, denk ik. Thanks voor jullie lieve woorden! Ik houd me even koest tot de echo.. Jcd, succes met hormonen zetten en de 2e echo! Fijn weekend, meiden!! Liefs!
Lieve meiden... Wij gaan in januari niet beginnen met ICSI poging vijf. Geloof het of niet, maar ik ben afgelopen maand op de natuurlijke manier zwanger geworden!!! Heb vanochtend eerst een Kruitvattest gedaan, die meteen twee dikke strepen vertoonde! Daarna nog een Clearblue met indicator: 3+. We kunnen het niet geloven... Ik hoop dat voor jullie allemaal het jaar zo mag verlopen! Xx
Bedankt lieve meiden. We durven het eigenlijk nog niet echt te geloven. Over twee weken de eerste echo... Vinden jullie het fijn als ik jullie op de hoogte houd?
Selam. dat is fantastisch nieuws!!!! Wat geweldig!!! Ben zo blij voor jullie! Ontzettend gaaf!!!!!! Wat fijn dat je zo snel een echo mag! Hoef je ook niet zo lang in onzekerheid te zitten. Ik word gek hier namelijk. Week 10 start bij mijn 1e echo. Oooo, ben zo blij voor je! Wat een heerlijk gevoel! En op natuurlijke wijze! Wat fantastisch!! Ongelooflijk!!!!
Lieve lieve meiden! We hebben zojuist een kloppend hartje gezien. Wat een opluchting. Ik gun jullie dit allemaal! Zo geweldig! Ik ga me afmelden bij het forum. Ik ben erg begaan met jullie allen en krijg altijd ontzettend veel energie van jullie lieve reacties, maar ik kan mezelf niet bedwingen om de bevallinglijsten van augustus niet te lezen. Ik word daar altijd erg onzeker en down van, maar toch ga ik er iedere keer weer naartoe. Het lijkt me dus beter dat ik mijn account verwijder. Al vind ik dat heel erg jammer, want ik vind het fijn om te lezen hoe het met jullie gaat. Lieve meiden, ik wens jullie het aller allerbeste toe!!! Liefs!