Jammer dat je ons verlaat... Maar begrijp het wel hoor! Heel veel succes met je zwangerschap!! En bevalling natuurlijk Hier gister echo twee gehad: 24 blaasjes :-D Morgen weer een echo. Ik meende dat er bij de gewone ivf niet zoveel echo's waren maar morgen is nr drie en maandag waarschijnlijk nummer vier....
goed bezig JCD ..wat veel zeg.. ik mag al blij zijn met eventueel 2 of 3 hoop dat je geen overstimulatie krijgt met zon aantal.. spannend hoor zet hem nog ff op! je kan ut ik denk aan je..
Jij ook, Selam!! Jcd, wow, wat veel blaasjes!! Goed zeg!! Ik heb nog 1 pakket Gonal-F en 5 pakketten Cetrotide in de koelkast liggen. Als iemand daar belang bij heeft, hoor ik het graag! Liefs!
Zo, even een tijdje niet hier geweest en wat een nieuws!!! SELAMMMM, geweldig!!!!!! WAUW, gefeliciteerd lieverd, ben superblij voor jullie! Dat is toch net een droom, zonder hulp van het ziekenhuis!! En ja, wel vertellen hoe en wat hoor! ik ben heel nieuwsgierig en leef graag mee! En Scorpio die weggaat: heel veel geluk en plezier de komende maanden en ik wens je een heel gezond en lief kindje toe! Jcd: 24?? Goed joh! Dat vergroot wel echt de kansen toch? Deb down under, geniet maar lekker! Wish en Sjenaica, waar zijn jullie nu in het proces? Ik ben zelf echt even helemaal niet bezig met het hele gedoe, ook wel eens lekker. In een maand tijd zijn zowel de opa als de oma (van de andere kant) van mijn man overleden, dus was niet heel feestelijk allemaal. Maarrrrrr, nu gaan we morgen lekker twee weken op vakantie, heel veel zin in. Ik kom daarna wel weer eens kijken wie de volgende zwangere is hier ! liefs, Klaasje
Wat heerlijk weer, zoveel reacties!!! Heb het wel een beetje gemist hoor Super Jcd!!! Daar zit ie tussen!!! Even lekker vakantie Klaasje! Heerlijk... Geniet er maar lekker van. Ik heb maandag meteen contact gehad met MvM en die heb ik dinsdag al op bezoek gehad. Weer een test, wel weer spannend maar positief! Dus ik ben druk aan het plassen. Over een dikke week de echo bij de gynaecoloog. Dat vind ik natuurlijk wel ff spannend. Ik houd jullie op de hoogte! Trusten! Xx
Ja gaat lekker hier! Ben wel blij met het aantal! Gister weer een echo gehad. Er zijn een stuk of 10 blaasjes die groter zijn dan een cm. Dezen zullen waarschijnlijk wel doorgroeien en misschien nog een paar kleintjes. Als ze alle 24 groeien is dat geloof ik niet goed :S Maar daar ziet het nog niet naar uit. Morgen weer een echo. Nummer 4 al... Wat dat betreft is het even vaak heen en weer tuffen als in eigen cyclus. :S Hopelijk zijn ze dan zo groot dat de punctie gepland kan worden. Kijk er heel erg tegenop.... Dus wil het maar zo snel mogelijk achter de rug. Ik moet nu trouwens nog steeds doorgaan met beide spuiten. Ik meende dat ik na een week beide met de ene kon stoppen. Maar dat is blijkbaar niet zo... Nou ja, morgen nog maar even vragen. En ja... ik hoop zo dat het dan in deze poging eindelijk gaat lukken. Tot nu toe gaat het dus super en voor bevruchting ben ik ook niet heel bang. Ging in eigen cyclus ook steeds goed (eicel was elke keer bevrucht). Het moeilijkste deel is de innesteling en het blijven zitten... Maak me wel zorgen om de verhoogde kans op een miskraam Maar goed... zover is het nog niet. We doen alles maar even stap voor stap.
Heeft iemand van jullie ervaring met het slikken van magnesium om zwanger te worden? Het schijnt de eierstokken te ontspannen... misschien goed om te doen voor een punctie?
T is weer lekker druk hier! Jcd daar heb ik geen ervaring mee. Jah waar ik ben in t verhaal. Ik begin donderdag met spuiten en volgende week maandag de laatste pil en dan wachten op ongi. Dag 3 van cyclus de uitgangs echo. Op naar mijn laatste punctie die ik echt ga missen.
Hier vanochtend weer een echo gehad en ook een bloedonderzoek. Vanmiddag word ik gebeld over de punctie. Deze is dan donderdag. Maar als het bloedonderzoek aangeeft dat het te gevaarlijk wordt ivm overstimulatie gaat het niet door... Heb ook een echo foto meegekregen Wel leuk om dat aan de meelevende mensen te laten zien. krijgen ze ook een beetje een beeld van hoe het er dan uitziet. Ik zit nu op 17 grote blaasjes. De kleinste daarvan is 12mm, daarna een van 15,5 mm en de rest groter dan 16. De meesten zitten op 18 en zelfs al twee op 20! Ik hoef nu niet bang te zijn over of er wel een eicel gevonden wordt geloof ik Alleen de overstimulatie is even spannend... @ Sjenaica: Zet em op he! Dit keer moet het gewoon lukken!!!
pfffffffffffffffffff ... ik had al zon gevoel.. wat ontzettend kloten voor je meid.. kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt:x hoeveel eenheden heb je gespoten?? ben benieuwd wat er uit het evaluatie gesprek komt.. nu een maandje rust dus?? Sterkte.. ik denk aan je
Ben helemaal op en leeg.... Moet nog doorgaan met deca.krijg er een kuur van 10 dagen bij om alles weer rustig te krijgen. Vanmiddag worden we gebeld en moeten we doorgeven wat we willen. Of doorgaan met spuiten en over een maand de punctie, of opnieuw beginnen en over drie maanden de punctie... Op dit moment wil ik er helemaal mee stoppen... Ik spoot 150...
en wat heb je besloten?? ik was doorgegaaan.. maar ik kan begrijpen dat jij er ff helemaal doorheen zit.. ben zeer benieuwd!! 150.. das niet veel... dus blijkbaar ben jij nog heeeeeeeeeeeeeeeeel goed te stimuleren
Toen ik het hoorde had ik zoiets van gelijk maar door. Een paar minuten later had ik zoiets van ik wil helemaal niet meer.... We hebben nu de beslissing genomen om er eerst mee te stoppen... Gelijk door zou betekenen dat ik nog 4 weken moet spuiten en dat zie ik niet zitten. De hormonen heb ik niet veel last van gehad, maar mijn buik heeft al zoveel prikken gehad dat het allemaal wel gevoelig wordt. Ook kijken we op tegen het de spanning/resultaat/teleurstelling. We dachten dat we pas 2 weken na de tp in onzekerheid zouden zitten bij deze behandeling maar nu weten we dat we bij de volgende poging ook al bij de echo's in onzekerheid zitten.... Nog meer spanning... we denken dat het daarom verstandig is om eerst even een tijd geen ziekenhuis meer te bezoeken/ hier niet mee bezig te zijn. bedacht me vandaag ook dat we, zo lang we getrouwd zijn al in de mm zitten. Langer zelfs. Niet dat we geen leuke momenten hebben hoor, maar het zet je wel even aan het denken. Hoe lang wil je dat nog? Gister met de ivf arts gebeld en van haar het advies gekregen om toch nog een poging te doen. Hoeft natuurlijk niet gelijk, maar zij zien de kansen bij ons toch wel groot. En ze weten nu dat ik 100 eh moet spuiten omdat 150 te veel is. Door haar advies wel weer iets positiever geworden en waarschijnlijk gaan we dan later ook nog wel een poging doen... Maar daar wil ik nu niet over nadenken....... Ben nu lekker thuis. Had me voor gister ziek gemeld maar mijn baas heeft mij voor tot aan het einde van de week ziek gemeld. Dat is toch wel fijn. Werk kan natuurlijk een goede afleiding zijn, maar op dit moment is het ook wel goed om dit te verwerken en door te werken stop je het weg ben ik bang...
oh ja, ik ben idd goed te stimuleren :S Had ik zelf niet verwacht eigenlijk.... Werd op mn 10e al voor het eerst ongesteld, en bij de eerste 3 pogingen kwam er maar nooit een eicel. Dacht dat ze dan wel bijna op zouden zijn Maar goed, het ging nu natuurlijk ook om blaasjes en bij die eerste drie pogingen was er waarschijnlijk wel een eicel alleen kwam die niet mee...
Hey meiden, hoe gaat het hier? Jcd, hoe is het met jou? Was je man ook vrij afgelopen dagen? Ga je morgen weer aan het werk? Neem wel de tijd, het is niet niks... Ik denk aan je. Morgen heb ik m'n eerste echo. Een spannend moment. Ik laat het jullie weten. Liefs