Spannend selam! Ben erg benieuwd! Morgen de laatste pil en dan wachten op ongi. Als die er is heb ik weer t gevoel dat er weer iets gebeurd. Pffff 2 wacht maanden en een pil maand dat is echt lang!
Nou meiden, vandaag een kloppend hartje gezien. Heel bijzonder... Ik hoop dat jullie dit ook gauw mogen zien. Het is jullie gegund!
Wat fijn Selam! Nu kun je met een gerust hart doorzwangeren Ik hoef morgen pas weer te werken. Heb maandags en dinsdags altijd vrij dus dat is wel erg fijn! Mijn man had helaas geen vrij. Is vorige week wel gelijk thuis gekomen en heeft woensdagmiddag ook altijd vrij. Dat was wel fijn. Ben nu op de helft van de kuur. Vandaag ook nog een rekening gekregen van de friesland. De kuur valt buiten mijn verzekering dus moet ik zelf betalen. Kan er ook nog wel bij... Gelukkig gaat het maar om 15 euro... Fijn dat er eindelijk weer iets gaat beginnen Sjenaica! Hoop zo voor je dat dit gaat lukken!!! Wish: hoe ging je eerste echo? Hoe is het met de rest van dit forum: Deb, Cindy, Klaasje?
had je kuur provera of primolut gekregen?? Ik had provera maar werd wel vergoed door Zilveren Kruis.. hoe voel je je nu?? gaat het weer een beetje? ben je de teleurstelling weer een beetje te boven?? hier alles oke.. wachten op de ongi en dan kan ik van start.. met suprefact(neusspray) 3 x daags 2 pufjes.. en dan vanaf dag 3 stimuleren met 225 eh menopur en 225 eh puregon.. dag 8 echo.. dus in de afachtstand nu sjenaica de laatste pil gehad vandaag?? nu hopelijk snel ongi hoe is het met de rest?? ik weet dat DEB in australie zit
Wish heb gister de laatste pil gehad dus laat maar komen die ongi. Kan natuurlijk nog wel paar dagen duren, maar voel al wel echt een ongi komen. Wanneer verwacht jij je ongi?
Onderweg naar huis meiden,dan kan ik weer reageren. Zitten nu op kuala lumpur,morgenochtend tegen 6u in nederland. Dikke knuffel voor jullie. Liefs
Welkom thuis deb! Hoe gaat t nu met je? Wish wel fijn om gelijk op te gaan of dicht bij elkaar te zijn in de behandeling. Ik ben ongesteld geworden en heb zaterdag de uitgangs echo.
Kan vandaag nog komen! Ik ontplof van de menstruatie pijn. Dat heb ik anders nooit en dacht dat de pil verzachtend werkte. Nou ja ff doorbijten ben weer stapje verder.
vandaag is rooooooooooooooooooooood hier nog niet te bekennen.. vandaag is rood wat gisteren al rood hoorde te zijnnnnnnnnnnn.. wat K*T voor je dat het zo zeer doet.. maarja wat wil je.. je zit nu alweer een tijdje aan die rottige PIL:x dan weer wel, dan weer niet,dan weer wel maar langere tijd.. je lichaam krijgt wat te verduren
Ja onze lichamen weten de weg niet meer. Heb jij ook de pil geslikt afgelopen maand, nee toch? Ben je al iets aan t spuiten of begint dat pas na je ongi?
als ik ongi ben op dag 1 beginnen met suprefact 3 x 2 neus sprays en dan op dag 3 begin ik met spuiten 225 eh puregon en 225 eh menopur.. kort protocol
Wish ik denk dat t is de lucht hangt. Bij mij is t ook gestopt (de pijn is nog net zo heftig) beetje jammer, heb de afspraak al gemaakt haha. Vorige x was t ook maar heel even en weinig, maar dit slaat alles. Hoop dat t zo toch wel een x doorzet want dan zakt die pijn misschien, pffff wat is t toch zwaar om vrouw te zijn.
Kreeg ik vanmorgen een telefoontje dat ik vandaag al voor de echo moest komen. De arts die in t weekend aanwezig is heeft geen verstand van uitgangsecho's. Heel onzeker natuurlijk omdat ik alleen af en toe wat bloed heb bij het afvegen maar verder niks. Toch maar besloten om te gaan omdat de vorige keer toen ik de pil slikte ook niet echt ongi ben geworden. Echo was goed en kan morgen beginnen met puregon....pffff opgelucht!!! Ben jij al ongesteld geworden wish?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ook rood.. vanmorgen..eindelijk!!! dus de eerst 4 nazen spraytjes zijn gesnoven dus je mag starten????? echo was goed???????? goedzoooooooooooo en ik zie dat wij allebei volg week de 1e FM meting hebben
Gezellig blijven we een beetje in de buurt van elkaar. Kan nooit veel schelen. Toch snap ik die neus spray niet echt. Waar is dat voor? Ik heb ook nog ff navraag gedaan over de nieuwe regel max 1 terug geplaatst, maar ik krijg gewoon 2 terug geplaatst omdat t mijn laatst poging is. SPANNEND!
idd fijn.. zo kunnen we elkaar er mooi doorheen slepen.. in deze spannende weken.. ..google anders maar es op suprefact das de neus spray ik heb vrijdag 1 feb de 1e FM en waarschijnlijk maandag 4 feb de 2e.. en dan eind die week denk ik punctie..nouja punctie..prikjes zullen er maar 3 of 4 zitten denk ik..echt geen 10 ja bij laatste poging mag je er 2 laten TP.. dus dat moet um worden voor je hier worden er ook 2 geTPT.. als ze er zijn