Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige x 12 eitjes maar niks in de vriezer dus in dat geval heb je aan 2 mooie bevruchtingen genoeg. Alles wat daar bij komt is mooi mee genomen maar ik ga er ook niet van uit dat er wat in de vriezer komt.
    Ik heb ook vrijdag eerste echo en denk ook rond de vrijdag erop een punctie. Kan natuurlijk iets afwijken maar ver komen we niet uit elkaar. Vind t idd wel fijn samen erdoor te kunnen.

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hoe is het hier???????

valt me op dat het steeds rustiger word..;)

sjenaica hoe gaat ut bij jou??

Jcd al ongi geweest na de overstimulatie??

klaasje jij al nieuws??

hoe is het met de zwangeren??

3. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd stil hier.

Bij mij gaat het goed. Voel al wat pijntjes in de eierstokken. Dat voel ik al als er 1 follikel groeit dus laat staan als er meer groeien. Goed teken dus en verder vrijdag af wachten.

Hoe gaat t bij jou wish.

4. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ik verneem helemaal niks:(..
    nu moet ik zeggen dat ik bij de afgebroken poging de 4 follies pas voelde zitten toen ze 16, 17, 18 mm waren..
    toen kreeg ik een beetje pijn bij zitten..

ik heb er weer een hard hoofd in;)

5. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is nog tijd zat voor groei en voor pijn. Ik voel het altijd heel snel en dat is echt geen pretje. Maar snap je onzekerheid hoor ook ik vind t erg spannend.
    Hoop echt dat er deze keer wat meer groeit bij jou. Je hebt in ieder geval een andere behandeling dus wie weet wat dit doet. Ik duim voor je, vrijdag weten weer al iets meer.

6. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey lieve meiden! Spannende tijden weer... Jullie lopen redelijk gelijk of niet?
    Wish, loop je nu in DD?
    Sjenaica, is het extra zwaar nu voor je?
    Lieve meiden, ik hoop het zo voor jullie!!! Niet opgeven hoor! Blijf positief, hoe moeilijk ook. Ik denk aan jullie!! Xxx

7. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    En ik ben net terug van een heerlijke vakantie! Maar wat het hele ziekenhuisgebeuren betreft is hier niets te melden. De eigen cyclus-pogingen zijn op en we weten nog niet of, danwel hoe we verder gaan met behandelingen, ben er even helemaal klaar mee. Ik ben er nu dus even helemaal niet mee bezig en geniet van de tijd waarin ik gewoon mens ben en niet een wandelende cyclus, zoals het afgelopen halve jaar. Dus eerst nog even Pauze, heerlijk!

Heel veel succes aan de dappere dames die nu alles doen/laten om zwanger te worden, en heel veel geluk aan de zwangeren!

liefs, Klaasje

8. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja selam tot zo ver lopen we idd gelijk op. Alle 2 morgen eerste echo. Heb t niet extra zwaar, misschien komt dat nog maar laat t beetje over me heen komen.

Klaasje fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad, dat kan enorm goed doen. Verder lekker de tijd nemen die je nodig hebt. Snap t helemaal!

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wish en sjenaica succes morgen, hopelijk zijn er al veel follikels te zien!!!

Klaasje wat kut allemaal maar ben blij dat je genoten hebt van je vakantie en dat het jullie goed gedaan heeft!! Neem de tijd en de rust, kan me voorstellen dat alle slechte nieuws ook gewoon even teveel is...het is toch een zenuwslopend traject met zoveel ups and downs...

selam, hoe gaat het met jou?

hier gaat het redelijk tot goed, helaas is de misselijkheid en het spugen nog niet voorbij en daar baal ik onwijs van..ik weet het ik mag eigenlijk niet klagen, maar geloof me dit is ook niet echt leuk meer...
    gelukkig doet ons beebje het goed en groeit goed... 25 februari 20 weken echo!!
    de vakantie was fijn en heeft ons ook goed gedaan!!

meiden mijn duimen draaien weer!!!!

10. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey deb wat balen meid dat je nog steeds zo misselijk bent en nog moet spugen. Bij de zwangerschap van mijn zoon is er 1 maand geweest dat ik niet moest overgeven, echt heeeeel vervelend! Hoop dat t snel toch over gaat.

Hier vanmorgen eerste echo gehad en die viel me vies tegen. Heb er niet eens meer goed naar geluisterd maar volgens mij had ik 3 grotere en nog wel wat kleintjes. De grootste was 13.5. Maandag weer echo dus we zullen zien of er nog wat mee groeid.
    Heel eerlijk ben ik al blij als ik er 2 terug geplaatst kan krijgen. Dat is voor mij het doel. Ga er zo wie zo niet van uit nog wat in de vriezer te krijgen. We wachten het nog even af

Wish hoe was jou echo? Hoop dat er bij jou wat meer te zien was!

11. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    nou hier niets beter hoor!!!

hier 1 links van 11 en 1 rechts van 10,5:$

heb ook nog 1 of 2 kleintjes maar die waren nog veel te klein en niet te meten

BAH BAH BAH ben zo teleurgesteld in mijn lichaam..
    loop al te janken vanaf dat we uit DD zijn vertrokken

qua uiterlijk word ik altijd veel jonger geschat dan dat ik ben ..
    maar van binnen ben ik dus al flink verouderd..
    laat ik het zo zeggen:
    mijn eierstokken behoren bij iemand die 42 is..:(

zal onze wens ooit uitkomen??
    ik vraag het me allemaal af!
    mijn gevoel zegt na de MK die we hebben gehad dat het ons niet meer gaat lukken..
    en helaas zit mijn gevoel er nooit naast:x

12. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wish! Ik voelde me ook wel verdrietig hoor. Maar een follikel van 11 en 10.5 moet nog ver genoeg groeien en er kan nog steeds van alles mee groeien, geef nog niet op! Ik wacht ook maandag nog af. Had al wel zo'n voorgevoel want had al 2 dagen nauwelijks buikpijn. Hoop dat er dit weekend wat meer gebeurd.

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Meiden,ik had ook gehoopt voor jullie dat t beter nieuws zou zijn.

Wish wanneer moet je weer voor fm meting? En lieve schat ik snap je gevoel maar hoop dat je nog wel wat hoop houdt. Wat zegt DD ervan?

14. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ik moet dinsdag weer heen..
    de arts die we normaal hebben was ziek..(had nou de duitse frau.. wel heel aardig trouwens)
    onze arts zien we dinsdag weer als hij beter is..
    ze zeiden gewoon doorgaan met neuspray en stimuleren..
    dus tja

hoe ist met jou sjenaica??
    jij moet maandag weer?
    ben reuze benieuwd hoe het er bij jou voor staat dan!!

hoe is het met de rest van de dames??

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wish ik moet morgen vroeg weer. Ben ook erg benieuwd! Mijn doel voor mezelf is 2 mooie bevruchtingen. Voel me verder goed. Begin nu weer wat pijntjes te voelen waar ik nu toch wel heel blij mee ben. Gebeurt er tenminste nog iets.

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het schiet hier nog niet echt op.
    Heb nu 1 follikel van 18.2 en 5 tussen de 11 en 14.
    We richten ons nu op de kleinere want voor 1 follikel gaan we het natuurlijk niet doen.
    Dus in dat geval ben ik nu net zo ver als vorige week vrijdag. Zaten ook nog minimaal 2 kleintjes dus wie weet doen die ook nog mee. Het gaat zo wel erg langzaam en waarschijnlijk vrijdag nog niet eens de punctie.
    We wachten woensdag maar weer af..... zucht

17. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish hoe gaat het met je? Hoe was je echo gisteren?

18. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    tja nog 2 steeds maar 2 follies.. links bijna 16.. rechts 17,3

wij hebben gevraagd of het wel nut heeft om door te gaan met 2

hij zei toen dat er met mijn lage AMH er volg maand mss niet meer zullen zijn dan 2

ik heb hem toen er wel ff aan herinnerd dat we vorige poging in NL er 4 hadden van 2x 16 1x 17 en 1x 18..
    zegt ie had je die beter door kunnen laten gaan:(

ja dat beseffen wij ons nu ook wel.. nu we weten hoe we ervoor staan met de lage AMH.. maar toen wisten we dat nog niet!!!

hij heeft me gister bloed laten prikken op oestradiol , lh , en progesteron..
    dit om te zien of hij iets met de follies kan..
    en/of ze bruikbaar zijn???..
    ik word vandaag voor 12:00 gebeld en dan gaan we kijken wat er besloten word.. doorgaan of stoppen..

hoe staat het er bij jou voor??
    kan de punctie al ingepland worden??

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Potverdikkie wish,en dat is nog zacht uitgedrukt... En met zo'n antwoord van de arts kan je ook niks...

20. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish wat een rot nieuws zeg bah! Ben benieuwd wat je straks te horen krijgt.

Ik ben net terug van mijn echo. Morgen nog 1 x echo en dan zaterdag punctie.
    Ik heb 1 follikel van 22.2 dat is de grootste en denk dat het eitje tegen de tijd van punctie wel te rijp is.
    dan heb ik er 5 tussen de 14 en 17 mm en nog 2 die kleintjes die een beetje mee gegroeid zijn van 11 en 12 mm maar die zullen denk ik nog niet rijp zijn.
    Denk dat wij rekening moeten houden met 5 eitjes en als daar 2 mooi bevrucht van worden ben ik blij.

Deel Deze Pagina