Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wish hoe was je telefoontje?

Het is hier definitief. Vanavond pregnyl en zaterdag punctie. De aller laatste!

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hier is de poging afgebroken ..

ik wil je heeeeeeeeeel veel s6 wensen met de punctie .. en op naar mooie bevruchtingen;)

Toi Toi meid!!!

3. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish ik denk dat ik het zelfde had gedaan! Het is wel heel jammer van de tijd en het gespuit, maar jou lichaam heeft bewezen dat er wel meer dan 2 kunnen groeien!
    Hoop dat er de volgende x weer wat meer groeid! Suc6 meid!

4. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Jemig Wish.. wat een teleurstelling weer, grrrrr.
    En alvast heel veel succes Sjenaica, spannend hoor, de laatste.. ik duim voor veel mooie rijpe eitjes en bevruchtingen!

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wish...hoe is het nu met je? krijgen jullie nu nog een gesprek in dd met hoe nu verder? vind het echt k** en heb er geen woorden voor....

sjenaica, heel veel succes morgen...ik ga voor je duimen!!

meiden ik ben wat afwezig niet omdat ik niet aan jullie denk, want denk elke dag aan jullie maar omdat ik het juist zo moeilijk vind om te praten over hoe het met mij gaat!!!
    Ik gun het jullie zo ontzettend en weet dat jullie niks hebben aan die woorden, maar blijf wel hopen voor jullie!!

dikke knuffel Deb

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames de punctie ging goed en ondanks de inschatting van 5 tot max 7 eitjes hebben we er mooi 8. Was echt heel bang deze keer dat bv alle eitjes weg zouden zijn en de laatste poging hier zou eindigen. Zoooo opgelucht nu! Nu maandag afwachten.

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    O wat fijn...ik hoop ook dat t maandag goed nieuws gaat zijn. Viel de punctie mee?

8. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het ook. Ja punctie viel erg mee of ik ben er aan gewent geraakt na 6 x ; )

9. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sjenaica!! Maar ik ben er vrij zeker van dat er zeker een terugplaatsing zal zijn!! Met zoveel eitjes!! Wow! Dit gaat em worden hoor!!

Wish wat een teleurstelling :( Al dat spuiten voor niks........ Hoe nu verder? Ook een kuur? En dan over een maand de punctie?

Deb ik vind het wel heel fijn om te lezen hoe het met je gaat hoor! Dus vind het ook erg leuk dat je zo nu en dan een berichtje plaatst. Je buik zal nu ook wel goed te zien zijn al, of niet?

Ook ik plaats hier momenteel niet zoveel berichten.. Maar lees nog wel mee hoor! (want daar ben ik veel te nieuwsgierig voor ;))

Valt me op dat jullie ivf behandelingen toch anders waren dan de mijne wish en sjenaica. Mijn eerste echo stond toen gewoon gepland, hoefde niet eerst de menstruatie door te geven. Een week later was de 2e echo en daarna volgde nog een week van om de dag een echo. Jullie puncties zijn dan wel vrij snel. Of komt dat doordat er bij mij zoveel groeide, dat het dan langer duurde..?

Met mij/ons gaat alles goed nu. De vraag of we toch door moeten zetten zit nog dagelijks in mijn hoofd, maar tegelijk geeft het ook zoveel rust om even niet naar het ziekenhuis te hoeven en er niet mee bezig te zijn. Ik heb zelfs voor het eerst sinds jaren niet genoteerd wanneer mijn menstruatie begon! Heerlijk om daar niet mee bezig te zijn!
    Ook denk ik steeds negatiever over kinderen... Maar dat zal wel zelfbescherming zijn.. We hebben het samen gewoon erg leuk en het is ook makkelijk en praktisch. Tuurlijk zou ik het nog steeds erg leuk vinden om zelf een kindje te hebben, maar als dat er niet in zit is het ook wel goed om de andere kant van kinderen hebben te bekijken denk ik...

Sjenaica, veel succes morgen! Komt vast helemaal goed!!

10. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Lieve meiden!

Ik kijk dagelijks of er weer wat nieuws wordt gepost, denk dus nog heel veel aan jullie!

Wish, wat ongelooflijk zuur! Ik kan me voorstellen dat je met weinig eitjes de poging afbreekt. Ik hoop op een vruchtbare volgende keer!!!

Sjenaica, spannend hoor!!! Ik hoop het zooo voor je! Een spannende dag vandaag! Toitoitoi!!!

Jcd, herkenbaar hoor... Je maakt een plan B. Wat als het niet lukt? Ik begrijp het wel. Maar soms lopen de dingen anders dan je verwacht...

Klaasje, hoe gaat het met jou? Weet je al wanneer je weer wilt beginnen? Of ben je er nog niet aan toe?

Deb, hoe gaat het met jou? Hoe lang ben je nu zwanger? Ik hoop dat het goed gaat!

Hier ook alles goed. Ik zit vandaag op tien weken. Volgende week m'n derde echo. Altijd leuk. Al twee keer een kloppend hartje gezien en vorige week zelfs een bewegend klein mensje. Gisteren erg misselijk geweest en overgeven. Maar ik mag natuurlijk niet klagen!!!
    Lieve meiden, ook al reageer ik veel minder, ik blijf aan jullie denken en voor jullie bidden!!!

Liefs Selam

11. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat jullie mee lezen! Heb tel gehad en om 11.45 de terugplaatsing! Meer weet ik nog niet hoop natuurlijk dat ik er 2 terug kan krijgen. Dat horen jullie later vandaag.

12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    spannend hoor..
    als er 2 zijn krijg je ze zeker geTPT..
    het is nl je 3e poging..
    vanaf vandaag word het broeden meid!!
    zet um OP!!!

Liefs

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Spannend!!! Succes!

14. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!!!!

15. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gok trouwens op een dubbele terugplaatsing en ook nog (minimaal) 2 in de vriezer! ;)

Selam, lief dat je zo meeleeft! En wat leuk van die echo's! Nog even en je zit al op 12 weken!! Wow! Gaat snel! Dan zal jouw buikje ook wel snel gaan groeien! :D Heb je het al aan 'iedereen' verteld? Of wacht je toch de 12 weken af?

16. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Geweldig Sjenaica, succes! Ik hoop op twee, ben benieuwd!

17. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames heb 2 x 4 cellige embryo's terug gekregen. Er is niks over zoals ik ook had verwacht. Ben hier super tevreden mee

18. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Vier cellig! Dat zijn de besten!! Ik duim al heel hard nu!! Wordt vast een tweeling!! ;)

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wie weet.

Is er nog iemand die binnenkort weer gaat beginnen?

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    O super,2 terug geplaatst... Die van ons was ook 4 cellig... Lekker broeden nu!

Deel Deze Pagina