Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Sjenaica, wat een goed nieuws! Ik had nooit het geluk op een viercellige. Heel veel succes!!! X

2. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Wow! 4-cellige hebben inderdaad de meeste kans, en jij hebt er TWEE! goed joh! Lekker warm houden nu, ik ga voor je duimen!

Ik ga nog niet beginnen, nog gewoon even niet met ziekenhuisdingen bezig, voelt goed!

En zwangere dames.. ik weet niet hoe anderen erover denken, maar ikzelf wil juist heel graag op de hoogte gehouden worden en horen hoe de zwangerschap gaat! Jullie zijn het levende bewijs dat het WEL mogelijk is, ook als je al in de ivf fase zit, zelfs spontaan he Selam! Dus voel je niet bezwaard en vertel hier lekker, dan weten wij waarvoor we het doen!

liefs, Klaasje

3. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het maar net klaasje!

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    sjenaica wat super.. 2 x een 4 cellige geTPT..
    nu lekker broeden meid!!
    dit gaat um worden;)

zet um op he!!

hele dikke knuffel
    ik denk aan je!!

5. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van jullie meiden! Ik kan jullie duimen goed gebruiken.
    Idd 2 hele mooie embryo's. Als t nu niet lukt heb ik alle kansen die ik wenste gekregen en zou ik er meer vrede mee kunnen hebben. Maarrrrr zo ver is t nog niet! We gaan er nu gewoon van uit dat dit m gaat worden.

Klaasje Ik snap t helemaal hoor. Ik kan al dat prikken, die echo's, punctie's al dat gedoe met je lichaam nu achter me laten. Het is klaar en het is zoals t is. We gaan nu verder en nemen t zoals t is. Dat lucht best op. Over 2 weken hebben we een antwoord op onze vraag en t wordt ja of nee. Met dat antwoord gaan we onze leven in delen.

Wish, dank je meid en ook een dikke knuffel voor jou. Weet je al hoe/wanneer verder?

6. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    lief van je;)..

meid ik hoop zo dat het je nog gegund is...
    dat je deze moeilijke weg niet voor niets bewandeld hebt..
    ik vind je sterk en dapper overkomen..
    houd dat vast de komende 2 weken;)

in DD is er geen rust pauze als er niets gepuncteerd is:)
    dus ik start weer als de ongi komt!!
    tja wanneer dat is???
    vorige week dinsdag waren de follies nog 16 en 17..
    nu maar hopen dat ze allebei gesprongen zijn en er geen cystes zitten..
    we zien het wel..
    momenteel ben ik er totaaaaaaaaaaal niet mee bezig!!

heb trouwens nog leuke dingen in het verschiet..

van 16 mei tm 24 mei... ff 9 dgn naar de dominicaanse republiek
    (5e x al ..bevalt goed hahahha)

25 mei 90's party ijsselhallen zwolle..

uit zulke dingen put ik maar energie;)

7. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is wel fijn dat je nu niet weer een rust maand heb!

Heerlijk wat afleiding en een vakantie. Lekker Tot rust komen!
    Leuk zo'n 90's party. Ben 2 jaar geleden ook geweest hier in assen. Dat wordt weer hakken!!! Haha.

8. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    idd hakkuhhhhhh:D

op Q music nu top 500 90's;)

ik hou der zo van !!!!!!! :D

9. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ja! Ja ik vind t ook echt leuk.
    Wij waren toen met personeelsfeest heen geweest dus waren met een leuke groep. Was echt heel leuk alleen de mosselman (weet niet of hij er bij jullie ook is) bah wat een viesterd haha. Met hem heb ik echt niks.

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hallo meiden,
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even inbreek!

Afgelopen zaterdag terugplaatsing gehad (van een MNC behandeling) en moest dinsdag Pregnyl spuiten. Nu morgen weer en dan as maandag nog 1. Zondag testen. Kan die Pregnyl dan wel al uit mn lichaam zijn? Ik vroeg mij meteen al af of het wel klopte met de datums wat de verpleegkundige opschreef. Bij de punctie vorige week donderdag had de arts gezegd dat ik maandag moest starten met Pregnyl.
    Maar bij de terugplaatsing zo blij dat ik er niet meer naar gevraagd heb en nu ga k twijfelen. Jullie hebben hier meer ervaring mee, moet ik morgen bellen voor de zekerheid?

11. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: volgens mij klopt dat wel hoor! Dag 15 of 16 testen. En dat is het volgende week zondag wel :)

Succes!! Ben benieuwd of het gelukt is!!

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Klopt JCD, is idd 15 dagen na terugplaatsing! Bedankt:)
    Wanneer ga jij weer beginnen?

13. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D En met die pregnyl klopt ook wel hoor! Had ik toen ook (bij een van de tp's)

Als we weer beginnen dan doen we dat sowieso na de zomer... Hebben er eerst even niet zoveel zin in. Zoveel teleurstellingen gehad. Tis wel heel fijn om even niet te hoeven.... :)

14. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lauwra welkom hier.

Klopt helemaal hoor! Test datum is 15 dagen na tp. Ik heb maandag tp gehad van 2 dus mag 26ste testen.
    Ik heb alle mnc pogingen al op en zit nu op mijn laatste ivf poging.
    Heel veel suc6 meid!

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt allebei!
    JCD: heerlijk dan om voorlopig te nemen. De hyper is ook niet niks, daar moet je wel volledig achter staan!

Sjenaica: Dat wordt spannend, laatste poging is toch wel geladen denk ik! Ik zag dat jij 2 4 cellige had!! Mooi zeg! Voel jij al dingen?

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt 2x 4 cellig. Voel bar weinig maar zit ook nog maar op dag 4.
    Voel jij al dingen?

17. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Voel je voor je normale ongi ook altijd weinig?
    Ik voel heel veel:)
    Vanaf de terugplaatsing ongikrampen, erg luiddruchtige darmen sinds 2 dagen, moe en koud 's avonds en gisteren 2 keer erge menstruatieachtige pijn. Vandaag is de buikpijn een heel stuk minder, af en toe wat steekjes. En gevoelige borsten, maar daar geef ik ook de Pregnyl de 'schuld' van. Hoewel dat al begon de dag na de punctie. Maar dat krijg ik altijd meteen na de eisprong.
    Pff, nu weet ik pas hoe ellendig die wachtweken zijn:( Je weet dat alle 'kwaaltjes' alle kanten op kunnen...

18. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel het normaal wel wat dagen van te voren als ik ongi word.
    Heb na de tp ook wel wat krampjes en pijntjes gehad. Dit is een reactie van je baarmoeder dat er ineens wat in zit.

Gevoelige borsten heb ik ook maar is idd van de pregnyl. Die van mij is nu bijna uit mijn lichaam. Heb alleen 5000 voor de punctie gespoten. Dus langzaam worden de borsten ook wat minder gevoelig.
    Moe ben ik ook wel maar kan bij mij weer een bijwerking zijn van lutinus (vaginale pil)

Heb vanaf gister avond ook meer een ongi gevoel.
    Ik denk dat ik ook vanalles voel, maar niet meer overal bij stil blijf staan. Komt heel binnenkort wel haha.
    Bij mij gaat t meestal rond wachtdag 9 fout dus vanaf dag 7 begint de spanning echt

19. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Gelukkig kan jij er nog even rustig onder blijven! Werd je dan op wachtdag 9 al ongi? Kan dat zo snel na de Pregnyl?
    Ik wist niet dat je van de tp ook krampen ed kan krijgen. Nu voel ik idd minder, wel regelmatig wat lichte steekjes en als ik ga zitten doet het zeer onder in de buik:(

20. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wordt wel vrij snel ongi maar volgens mij de meeste pas rond dag 12. Van de tp kan je idd kramp krijgen maar vergeet de punctie niet! Die kan ook nog een na sleep geven. Vandaag met werken wel wat krampjes en rugpijn gehad. Ach blijft toch afwachten hè. Bah

Deel Deze Pagina