Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    sjenaica en lauwra een spannende tijd voor jullie!!! Ik hoop echt dat het raak is!!

wish hoe is het nu met jou? wat ontzettend kut ook allemaal... gaan jullie wel door?

even een update van hier: dinsdag wat bloedverlies en krampen gehad, meteen naar de verloskundige en gelukkig is alles goed met ons beebje...waar het bloedverlies vandaan kwam weet ze niet.. ik moest wel rustig aan doen van haar... nou dat heeft mijn werk erg letterlijk genomen want zit in de ziektewet. Ik mag niet meer op de groep maar gelukkig hebben ze wel wat administratieve taken voor me...anders ga ik me helemaal vervelen... morgen over een week de 20 weken echo, ben heel benieuwd....

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt Deb!
    Bah wat naar dat je bloedverlies en krampen hebt gehad. Gelukkig nemen ze het serieus op je werk!
    Ik heb jullie al vanaf het begin af aan gevolgd:) maar ik weet ff niet meer wat je voor werk doet? Volgens mij heb je het er weleens over gehad.

3. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel even schrikken deb! Fijn dat alles goed gaat! Wil je volgende wk ook weten wat het wordt? Spannend hoor!

Hier morgen de eerste week erop zitten.

4. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    spannende tijden dus voor jullie!

Sjenaica en Lauwra, zet m op, de tweede week komt eraan en die was voor mij altijd veel spannender dan de eerste. Bij mij kwam de menstruatie juist later door de behandeling, echt pas een dag na de testdatum, kan dus ook nog Lauwra.. Ik hoop het niet voor je, want dan ga je toch denken dat het goed zit en is de teleurstelling zooooo groot.

En Deb, 20 weken echo, spannand joh! Ben je gerustgesteld door je bezoekje aan de verloskundige? Doe maar lekker rustig aan en veel plezier volgende week bij de echo! Wil je weten of jullie een jongetje of meisje krijgen? En zo ja, houden jullie dat dan voor je of mag iedereen het weten? Geniet in elk geval van het 'kijkje in de keuken' ;)

Hier gaat het best ok, kan het enerzijds lekker uit mijn hoofd zetten en even gewoon leven. Maar aan de andere kant is het natuurlijk niet weg en blijft het door mijn hoofd spoken dat ik misschien haast moet maken als ik nog wat wil, tijd is niet je beste vriend op dit vlak.. Nu een redelijk confronterende periode met een hoogzwangere schoonzus en zwangere zus. Toch heb ik me eroverheen gezet en ben nu een babydekentje aan het breien voor ons bijna-nichtje. Met gemengde gevoelens, maar vond dat het tijd werd om niet nog 100 jaar te wachten omdat ik eigenlijk zoiets voor mijn eigen baby wilde maken. De realiteit is dat ik (iig voorlopig) geen uitzicht op een baby heb en ik het wel heel leuk vind om iets moois te maken en om tante te worden. De kans is natuurlijk vrij groot dat dat het dichtste bij een kind zal zijn dat ik zal komen. Heel verdrietig, maar begin wel langzaam te wennen aan het idee dat het wellicht nooit gaan lukken, zonder hoop te verliezen natuurlijk, maar het zou naïef zijn om er nog 100% vanuit te gaan dat het goed komt na al die tijd en behandelingen. Klinkt misschien heel negatief, maar voelt juist wel voorzichtig als acceptatie, en dus juist goed. Dan is de druk er wat vanaf, als het lukt en ik wordt zwanger, GEWELDIG! Zo niet, dan ben ik al een eindje op weg met de verwerking van dat lot.

Hoop niet iedereen heel zwaarmoedig gemaakt te hebben, maar dat is zo'n beetje hoe het hier momenteel gaat.

liefs, Klaasje

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt voor je 'waarschuwing' Klaasje!! Je kunt jezelf zo gek maken door alles wat je voelt. Ik moet wel zeggen dat ik nu een stuk rustiger ben dan vorige week. Toen had ik zoveel last van mn buik en dat is nu niet meer zo erg aanwezig dus lukt het ook om er minder aan te denken.

Probeer idd te genieten van de zwangerschap en straks een nichtje of neefje van je zus! Dat doe ik ook heel erg;) en hoewel je ook weer meer merkt wat je mist, is het ook weer heel leuk als de kids gek op je zijn. Dapper van je in elk geval dat je gewoon lekker gaat haken en je eigen gemis een al een klein plekje aan het vinden is.
    Maar als ik het goed begrijp gaan jullie tzt nog wel voor 2 hyperstimulaties?

Sjenica: zag in n ander topic dat je buikpijn hebt:( Hoe is het nu??

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt had geen tijds om 2x te posten maar vanaf gisteren echt buikpijn. Nu ook echt t gevoel dat ik ongi ga worden! Denk dat ik ook maar ga wennen aan t idee dat t er niet meer in zit.
    Zit nu op dag 7 dus morgen a overmorgen kan t door breken

7. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Lieve dames!

Sjenaica, dat zegt niets! Het kijkt allemaal erg veel op elkaar hoor!
    Lauwra, welkom! Ook spannend allemaal! Je mag al bijna testen...
    Klaasje, ik denk aan je meid. Lief dat je aan het breien bent voor je (schoon) zus...
    Deb, jeetje dat is iets te spannend. Gelukkig dat alles goed is. Maar even pas op de plaats! Fijne werkgever!

Hier alles heel goed. Vandaag m'n laatste echo bij de gynaecoloog. Precies 11 weken. Hij was erg tevreden en wij natuurlijk ook! Wel gek om nu daar weg te gaan en naar een verloskundige praktijk te gaan. Maar ook wel weer erg gaaf natuurlijk. We hebben alles weer ff gezien. Zelf een onder- en bovenkaak, maagje en navelstreng. Heel bijzonder. Meiden jullie weten het; ik wens dit ook voor jullie!!!

Xx

8. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Geweldig Selam! Fijn dat alles zo goed gaat! Dus je bent eerst nog wel in het ziekenhuis ter controle geweest, omdat je spontaan zwanger was geworden had ik het idee dat zij er dan niets mee te maken hadden ofzo, helemaal niet over nagedacht. Maar vast heel lekker gevoel om vanaf nu net zo 'gewoon' zwanger te zijn als alle anderen en een gezellige verloskundige uit te zoeken.

En onze wachtdames.. gaat het nog een beetje? Ik denk aan jullie hoor!

Wish, jij ook ok? wel weer veel om zo even te verwerken..

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Selam: Heerlijk lijkt me dat om de ziekenhuis tijd achter je te laten! Fijn dat alles zo goed gaat. Geniet ze!;) Ik dacht alleen dat je alleen maar met ongeveer 6 weken voor een echo nog moest en dan niet meer? Volgens mij zeiden ze dat bij ons bij de voorlichting.

Sjenaica: Oh ik duim zo hard voor je!! Hopelijk is dit gewoon de innesteling!

Hier heb ik soms wat ongikrampjes maar dat houd niet langer dan een minuut aan. Vooral 's avonds is dat erger merk ik. Ik vind het zooo spannend:$ Gelukkig morgen weer werken. Vandaag vrij en k ga zo maar eens lekker shopppen:)

10. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een spanning hè lauwra!

Toen ik gisteravond na een lange werkdag eindelijk zat ging het weer wat beter.
    Die krampen heb ik niet meer op die manier gehad. Voel nog wel genoeg. Beetje zeurend gevoel en af en toe wat geborrel. Geen zwangerschap symptomen ofzo.

Mijn duimen draaien ook voor jou!

11. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Spannend!!!
    De gynaecoloog wilde mij tot aan de "miskraamtijd" houden. Krijg je lekker extra echo's! Ik was er blij mee! Erg tevreden over hoe sleed is verlopen. En dan bedoel ik de "zorg" om ons heen.

Toitoitoi dames!

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Nou alleen maar fijn dat je ze zo goed in de gaten hebben gehouden! En die extra echos zijn dan alleen maar leuk:)

Gelukkig dat het weer minder werd Sjenaica! Hoe is het nu??

Hier lijken mn boobs minder gevoelig. Maar vanmorgen eens getempt voor de lol:p en die was 37.0. Dat is voor mijn doen vrij hoog. We wachten maar rustig af...

13. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie temperatuur houden zo! Mijn borsten zijn al paar dagen niet pijnlijk meer. Zodra de pregnyl weg was was dat ook weg.

Gisteren dus een rustige dag gehad. Vannacht wakker geworden van krampen en dacht toen dat ik vandaag wel ongi zou worden. Zit op dag 9 en dit is voor mij ook de dag dat het meestal mis gaat. Met pijn en moeite weer in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik drijfnat wakker van zweet maar die krampen waren weg.
    Dus weer een rustige dag gehad met wel geborrelen en steekjes af en toe lage rug pijn.
    Verder geen symptomen dus weet t echt niet.

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    De beruchte Dag 9 ben je al bijna door!! Wat gun ik het jou! Hoop echt dat er minstens 1 blijft plakken! Wat zou je van een tweeling vinden?
    Geborrel is volgens mij ook een goed teken, in elk geval van HCG.
    Had of heb jij ook blauwe aders over je borsten lopen? Ik wel heel duidelijk nu, heb net nog ff gekeken:D:D:D Gevoeligheid neemt ook weer toe. Dat leek gisteren ook te zijn in de avond. Maandag de laatste pregnyl gezet dus er zit ook nog zat in mn lijf. Dat is zo lastig;)
    Wanneer heb jij voor het laatst Pregnyl moeten spuiten? Dat is meestal toch alleen voor de punctie bij de hyper?

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, echt lief van je en dat hoop Ik ook zeker voor jou.
    Heb geen blauw aders maar ook nog nooit gehad.
    Ik heb idd 5 feb 5000 pregnyl gespoten en dat is al lang uit mijn lichaam. (Gelukkig)
    Maar t is wel echt spannend nu. Voel nu geen ongi meer aan komen maar weet dat dat zo maar weer anders kan zijn.

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was 7 feb dat ik pregnyl spoot (foutje)

17. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Dan is het idd allang weg! Kun je daar tenminste ook geen verwarrende klachten van krijgen.
    Je vind het zeker stiekem wel heel spannend nu je dag 9 zonder ongi gepasseerd bent...! :)

18. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben redelijk rustig omdat ik niks verwacht. Inmiddels een drupje bloed verloren hier. Hoe gaat t met jou

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200