Ja morgen maar nog n testje... Maar 17 dagen na bevruchting moet er toch een knaltest zijn, niet dan!?
Er zijn mensen die de hele zwangerschap door negatief testen... Dus ja... Morgen maar afwachten... En anders even bloedprikken?
Haha lieve meiden!! (ik moest werken, daarom nog niet online geweest.) Maar helaas: vanmiddag is het in alle hevigheid losgekomen Gisterenavond al wat bloedverlies. Net 2 grote stukken, heb nog niet eerder zulke stukken verloren. Dus misschien toch een vroege miskraam? Heb niet meer getest vanmorgen. Voelde het al aankomen. Maar goed, dan denk ik heel optimistisch: beter nu dan volgende week ofzo.
Ja, morgen bellen, we gaan gelijk maar weer door! Vraagje: hadden jullie ook duidelijk blauwe aders over je borsten lopen? Dat begon bij mij vorige week ergens. Is nu nog niet helemaal weg. Ik dacht dat dat ook van de pregnyl was...
Ah wat balen meid! Bah! Die blauwe aders heb ik nog niet eerder gehad, maar van mij wist je het al. Geen idee of dat ook van pregnyl kan komen.
hmmm, dat was niet wat ik hier hoopte te lezen Lauwra, enorm balen, maar je klinkt sterk. Op naar de volgende poging!
https://www.youbedo.com/action/webshop/bookdetails/4501993/9789021807225/de-lab-baby.html Lijkt me een leuk boek!
dat lijkt mij ook wel wat... mss een tip voor manlief om te kopen voor me voor vakantie dominicaanse republiek in mei.. tijdens een vakantie lees ik altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat weg..
haha! Ja goed idee! Mijn zus zit nu trouwens in de DR. Voor 3 maanden... ze komt in mei weer terug. Haar vriend woont daar dus ze gaat er elk jaar 'overwinteren'. Wat betreft de aders. Ik heb dat ook wel vaak hoor! volgens mij vlak voordat ik ongesteld word... Weet alleen niet of ik dat ook heb wanneer ik niet aan de hormonen ben... :S zal er eens op letten. Volgens mij wel...
ooooooooooooh heerlijk overwinteren in de DR.. ze boft maar die zus van je!! dit word onze 5e x DR in 4 jaar tijd.. we hebben het hele land al gezien.. deze vakantie word een luier vakantie.. we gaan dit x ook maar 9 daagjes.. voor een zeer aantrekkelijk en goedkoop prijsje kunnen boeken in dec we willen mss in oktober nog een x terug naar mexico of cuba dus daarom nu maar ff geschipperd met deze vakantie
Heerlijk! Even lekker genieten!! Zijn jullie de binnenlanden ook in geweest? Mijn sponsormeisje (via Compassion) woont ook in de DR. Met haar verjaardag krijgt ze altijd een extra gift, daar had ze de laatste keer roze schoentjes voor gekocht. Zo leuk! (en schattig!)