Bedankt allemaal!! Vandaag toch even een baaldag genomen, was toch vrij 8 maart eerste echo.. Blauwe aders zijn msschien toch van de pregnyl dan. Ik had het nog never nooit gehad!
Hey lauwra, "lekker" baaldagje gehad? Hoop dat het weer een beetje gaat met je. Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Ontzettend aardige meid. Nog een poging gedaan om naar het hartje te luisteren. Ze had van tevoren al gezegd dat het goed zou kunnen dat er nog niets te horen zou zijn. Het kindje ligt dan nog achter het schaambeen. Dit was bij mij ook het geval. Maar toch maak je je dan wat ongerust. Heb het internet al afgezicht op gelijke verhalen. Die zijn er genoeg. Volgende week maandag (ben dan 14 weken) mag ik nog een keer komen. Ze wilde wel een echo maken, maar het apparaat was bezet en ze had meteen alweer een nieuwe client. Nou, een weekje geduld. Ik ben positief en ga er vanuit dat alles goed is. Jullie horen het. Fijn weekend. Xx
Dat is wel een beetje balen selam... Maar het komt idd wel heel vaak voor... We gaan er idd maar gewoon vanuit dat alles goed gaat! Ben je er zelf wel een beetje rustig onder? Of word je er toch wat onzeker van? wanneer is de volgende echo? Hier wachten op ong. Vorige week al wat bloed bij afvegen (te vroeg in cyclus), nu helemaal niks meer... Volgens mij moet m'n lichaam toch weer wennen aan zichzelf
Selam: dat maakt toch wat onzeker denk ik ja! Maar je hoeft je eigenlijk geen zorgen te maken als ik het zo lees! JCD: Gaan jullie na je volgende menstruatie weer beginnen? Hier gaat het goed, na de 'baaldag' gaat het weer prima gelukkig! Morgen weer eerste echo. Wel tot en met dag 10 bloedverlies gehad, heel licht maar denk toch dat er dus nog niet zoveel gegroeid is.
Nee, wij hebben voorlopig pauze. En misschien ook wel voor altijd... Heb er zelf nl niet zoveel zin meer in... Maar nog steeds geen menstruatie hier... Heb geen flauw idee meer hoe en waar ik nu zit in m'n cyclus. Maar eigenlijk maakt het ook helemaal niks uit natuurlijk. Tis alleen raar om na zoveel jaar het steeds bij te moeten houden nu geen idee meer te hebben Ben benieuwd naar de echo! Ik misschien is er juist al iets heel groots!
Ja een kuur van 10 dagen. Daarna werd ik ook ongesteld. Maar daarna niet meer... Bijna zeven weken geleden nu volgens mij :-S nou ja. Maak me er maar niet meer druk om. Zo fijn is het toch ook niet om ongesteld te zijn
Het meiden, hoe gaat het hier? Jcd, het zal voor jou een nare tijd zijn. Ben je er echt klaar mee, of meer op dit moment? Ik hoop voor je dat jullie samen een juiste beslissing kunnen maken. Sterkte! Xx
Het is rustig hier! Alles goed met iedereen? Jammer dat er geen 'eigen-cylus-gangers' meer bij komen... Ik zit nu al op dag 23 en nog geen dominante follikel. Vorige week ging er even wat groeien maar dat is niet groter dan 11.4 geworden. Gisteren weer terug bij af. Morgen laatste kans...!
In eigen cyclus is dat als je ervoor geen pil moet nemen? Dat je moet wachten op je regels en dan pas hormonen gaan halen? Ben dus nieuw in MMM aangenaam allen Groetjes
Lauwra, wat vervelend dat het zo lang duurt... ik heb ook een keer gehad dat het maar niet dominant werd en hebben toen ook de poging moeten staken, zaten toen ook net voor de zomerstop. uit eindelijk bleek mijn cyclus zo'n 38 dagen te zijn... Numatje, icsi in eigen cyclus hoefde ik inderdaad geen pil te slikken. maar je spuit ook veel minder hormonen en krijgt dan ook maar 1 eitje die groeit. uit eindelijk lever je 1 hyperstimulatie in en krijg je er 6 icsi in eigen cyclus voor terug. Het is hier inderdaad stil, hoe gaat het met iedereen? Liefs Deb
Dag allemaal, Hier een icsi-in-de-eigen-cyslusser! Ik heb al eerder wat mee gelezen op het forum en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om me aan te sluiten! Wij zijn vanaf maart 2012 bezig. Mijn man en ik hebben te horen gekregen dat hij erg slecht zaad heeft en dat icsi voor ons de enige optie is. We zijn in november begonnen met icsi mnc en zitten nu middenin de 4e poging alweer... Ik ben gisteren begonnen met Gonal F en Cetrotide en heb waarschijnlijk einde van de week de puntie en dan maar weer hopen! Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het behoorlijk tegen vind vallen. Van te voren lees je dat je het proces niet moet onderschatten, maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht! Ik vind het slopend... Elke keer die hoop houden en dan het verdriet. Hoe lukt het jullie om je focus wat te verleggen?? Groetjes!
Selmaatje: Wat leuk een nieuwe MNC-er erbij! Maar ook jammer dat het nodig is natuurlijk! Wij zitten pas in de 2e ronde en het valt nu ook tegen omdat er maar geen follikel wil komen. Vandaag al op dag 24 en eindelijk 13 mm! Dus morgen weer terug! Dat is wat ik het zwaar vind maken tot nu toe. Maar ik ben al heel blij dat er deze ronde toch nog een punctie komt want die hoop had ik wel opgegeven. Vandaag zou de laatste echo zijn
Een paar nieuwe "gezichten", wat leuk! Ik wens jullie heel veel succes!! Hier alles goed. Alweer 15 weken zwanger, over 4 weken de 20-weken echo. Spannend dus. We hebben het hartje inmiddels gehoord, dus dat gaf weer een heel fijn gevoel. Lieve dames, succes en sterkte! Liefs, selam.
Lauwra: frustrerend dat het dan zo lang duurt. Helaas werkt je lichaam in een eigen tempo... Dat is bij ons iets wat gelukkig heel stabiel is. Bij mij groeit alles elke keer op hetzelfde tempo, dus redelijk voorspelbaar. Dat maakt het rekening houden met werk en afspraken etc. ook wel wat makkelijker. Selam: wat fijn dat het bij jullie allemaal is gelukt! Ik hoop dat ik dat ook ooit op dit forum mag verkondigen!! Een echo is altijd wel spannend natuurlijk, maar inderdaad fijn dat jullie het hartje al hebben gehoord, een zorg minder misschien... Ik heb aanstaande zaterdag weer een punctie en dan maar weer hopen! Wie weet is het de 4e en laatste poging!
Heel veel succes morgen Selmaatje! k duim voor n mooie eicel en embryo!! Wij gaan morgen weer voor een echo. Gisteren 14 mm. Hopelijk morgen groot genoeg om de punctie af te spreken...
Hoe is de punctie gegaan Selmaatje? Eitje gevonden? Ik heb morgen de punctie! Joepie toch nog dat hadden we een week geleden niet meer gedacht! Selam: ff vraagje aan jou. Jullie hebben ook ICSI gedaan, dat is toch meestal vanwege erg slecht zaad. En dan toch spontaan zwanger?? Dat is toch wel heel geweldig dan...
Wat leuk een paar nieuwe 'gezichten' hier! ben ook benieuwd hoe de punctie is gegaan! En wat fijn dat jij toch nog een punctie hebt Lauwra! Is en zijn het gespuit en al die echo's niet voor niks geweest! selam: wat fijn van die goede echo!! Willen jullie weten wat het wordt? Nu ook al een buikje zeker? Deb: hoe ist met jou en je meiske? Hier er wel even helemaal klaar mee dus voorlopig geen pogingen meer. Aan de andere kant blijft het wel door ons gedachten spoken hoor... tzijn nog maximaal 2 puncties... En we hebben al zo'n voortraject gehad, is het dan niet zonde om het niet af te maken? Een paar jaar geleden toen het hele gedoe startte zeiden ze tegen ons dat een zwangerschap voor m'n 30e het beste was. We hadden dus ook nog wel even tijd. Inmiddels word ik over een paar maanden al 30 :S Ook iets waar je dan toch wel over na gaat denken... Als we nog willen moeten we niet te lang wachten. Maar goed, samen is ook nog steeds erg fijn en ik denk niet dat dat veranderd. Het vooruitzicht om weer zoveel ziekenhuisbezoeken te moeten doen trekt mij beslist niet. Toch weet ik van de vorige keren dat wanneer we er een keer in zaten het ook wel weer ging. Tot het moment dat de grote teleurstelling van het mislukken van de poging weer kwam...... Tegen dat laatste kijk ik ook enorm op...
Nou meiden... Punctie is zaterdag erg goed gegaan. Zag er weer zo tegenop, maar het viel me mee! Eitje gevonden en vandaag: terugplaatsing!!! Helemaal blij! Nu maar hopen en bidden! Jcd83: Ik snap zo goed dat jullie er even klaar mee zijn!! Ik heb dat gevoel zelf ook gehad. Het is toch behoorlijk zwaar allemaal. Van tevoren dacht ik: dit doen we even... Niets is minder waar! Je kunt ook een pauze inlassen toch? Misschien heb je er over een tijdje wel weer de energie voor... Lauwra: Hoe is de punctie gegaan?? Hoop dat het meeviel en dat er een eitje is gevonden! Toch elke keer weer spannend... Fijne dag meiden!