Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Het komt goed!!!

2. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Zo, hier is de eerste wachtweek officieel voorbij! Vanmorgen een bijna onzichtbaar streepje op de test, verwacht morgen een helemaal witte test te hebben en dus geen pregnyl meer in mijn lijf.. en dan wordt het afwachten... aaaaaaaaahhh!

Zonnelicht, wat een slecht nieuws, sterkte dan maar.. Wanneer begin je met de volgende poging? Je moest weer een punctie toch?

Selam, ik heb nu drie keer zo'n verschillend verloop gehad, en dus ook al eens een uitgangsecho zonder dominant eiblaasje. Nog helemaal niets om je zorgen over te maken. Ik heb wel iedere keer rond dezelfde dag de punctie gehad, ondanks het verschillende begin. Veel succes morgen.

Cindy, ik herken wat je zegt over de dromen, heb ik ook heel intens gehad. Vannacht voor het eerst weer heerlijk vast geslapen. En wat bedoel je met dat je je borsten controleert, of ze voller zijn? Want dat heb ik sowieso altijd van de pregnyl de eerste wachtweek.. Altijd weer die tekens en signalen die zowel kunnen betekenen dat je dan toch zwanger zou zijn, maar net zo goed op een naderende menstruatie zouden kunnen wijzen, om gek van te worden.. Succes met Het Grote Wachten!

Sjenaica en Deb, fijn dat jullie zo meeleven!!

Ik ben nu trouwens een heel interessant boek aan het lezen: 'vrouwenlichaam, vrouwenwijsheid' van Dr. Christiane Northrup. Echt een aanrader als je bezig bent met vruchtbaarheidsbehandelingen!!

Liefs, Klaasje

3. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

selem morgen moet jij weer heen he? ben erg benieuwd! En zonnelicht trek jij het een beetje allemaal? Nou klaasje ik heb wacht week 1 ook gehad ppff nu komt de zwaarste week :) Ik droom snachts nog steeds heel erg en nu heb ik sinds vannacht/vanmorgen ook lichtte ongi krampen...het kan alle kanten op, ik probeer rustig te blijven, ben blij dat ik aankomende week en weekend wat dagen moet werken voor de afleiding! Ik ben altijd geobsedeerd door mn borsten of ik ook veranderingen die, zoals blauwe aders en donkerde tepels...Klaasje jij mag zondag testen he?? Ik maandag!! Ik moet maandag eerst werken tot 9.30 en ga dan test halen en thuis testen...als het nog nodig is!! aargghhhhh spannend!!
    Heel veel succes allemaal
    En sjenaica en deb lekker genieten van jullie stres vrije dagen :)

Liefs Cindy

4. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Nou, de grootste doos is aanwezig! Oh, ik voel me zo'nstomkop!!! Tijdens de prikinstructies wilde de lieve assistente mijn prikpen even zijn. Er zijn namelijk oude en nieuwe pennen in omloop. Ik had de nieuwe en heb een demonstratiepen meegekregen. Op de een of andere manier is de demo pen in het originele doosje terecht gekomen en heb ik de echte pen (met medicatie) gebruikt om mee te oefenen. Gelukkig heb ik mezelf niet gespoten en is de Gonal de lucht ingegaan... Maar ik zit nu dus met een halfvolle, niet gekoelde pen! Morgenochtend moet ik weer heen voor de echo en ik hoop maar dat ik een nieuw recept kan krijgen. Sukkel die ik ben!

5. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Selam,

Ja dat kan gebeuren en je krijgt vast een nieuw recept! Hoe is de echo gegaan?

Klaasje en Cindy jullie zitten in de 2de week....brrrrrr.... hoe gaat het met jullie? Ik blijf duimen!

Zonnelicht, balen zeg! Hoe gaat t nu met je?

Nou deb, als klaasje en cindy nu ff zwanger zijn deze maand, doen wij dat volgende maand! Lijkt me leuk plan!
    Met mij gaat alles goed. Kan het goed van me af zetten en wacht rustig mijn ongi af.

6. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    hahaha selam! Maar je bent er op tijd achter gekomen. Je hoefde nog niet te prikken dit weekend toch? Vandaag je echo, spannend, hopelijk kan je beginnen of is er in ieder geval een groeiend eiblaasje te zien!

Hey Cindy, goed dat je zo positief bent en al hebt bedacht hoe je dat maandag gaat doen met testen! Het zou geweldig zijn! Ik heb zelf nog nooit de testdatum gehaald, dus ga er niet vanuit.. Als ik tegen die tijd nog niet gebloed heb is dat al bijna een positieve test voor mijn gevoel!
    Gisteren had ik trouwens de eerste helemaal witte test, dus de ovitrelle van de dag na de terugplaatsing heeft er bij mij precies een week z'n werk gedaan. Nu geen testen meer dus..

wacht.. wacht.. wacht.. ;)

7. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Lieve dames,

Nou Klaasje, nu weet je dus zeker dat als je straks gaat testen en je ziet een streep dat het niet meer kan komen van de hormonen! Spannend hoor!

Vanmorgen weer een echo gehad. Het eiblaasje was 14,8 mm! Blij! Med rode wangetjes verteld dat ik per ongeluk de verkeerde pen had gebruikt. Hij schrok en dacht dat ik wellicht mezelf al had gespoten.dat was gelukkig niet het geval. Ik kan het resterende gebruik gebruiken en heb een nieuw recept gekregen voor als ik eventueel te kort kom. Gelukkig maar.
    Vanochtend meteen begonnen met de Gonal en de Cetrotide. Woensdag weer een echo en als alles goed mag gaan vrijdag of zaterdag de punctie!!!

Liefs, Selam

8. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Med moet zijn met!! :p

9. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha selem wat een stres, hoe was je bezoekje aan ziekenhuis vanmorgen?

ik heb wel hele erge ongi krampen vandaag, en vanmorgen was ik even heel misselijk. Maar dit kan alsnog alle kanten op...komt het van de spanning of zou ik ongi worden..of misschien toch eindelijk zwanger!!! je durft er bijna niet op te hopen. KLaasje we duimen en hopen rustig verder!!! Voel jij al wat klaasje??

10. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Oh, Cindy, wat spannend!! Jeetje zeg... Ik denk dat het en goed voorteken is! Hoeveel terugplaatsingen heb je al gehad? Ik hoop het voor je! En voor Klaasje natuurlijk ook.

11. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Ik heb een goed gevoel bij je symptomen cindy! Ik hoop het zo voor je, kan bijna nog geen menstruatie zijn na een week.. misschien innesteling??? Wil je niet gek maken, maar hoe geweldig zou het zijn?!!!!

Zelf heb ik deze maand eigenlijk geen voorgevoel. Waar ik anders altijd hoop en denk van ja of nee, denk/voel ik nu bijna niks. Merk al wel dat ik me al een beetje voorbereid op de klap.. Maar wie weet!

En mooi dat je begonnen bent selam, jij straks de wachtweken in als wij eruit gaan, zo lossen we elkaar mooi af ;)

Wanneer verwachten jullie je menstruatie sjenaica en deb?

12. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selam goed dat je begonnen bent, spannend!!!!

Cindy de spanning loopt goed op en we gaan natuurlijk gewoon uit van de innesteling;)
    Klaasje misschien gaat de tijd wat sneller als je nu geen voorgevoel hebt???

Ik heb mijn laatste echo dinsdag 31 juli gehad en met de bloeduitslag zou ik die dag een eiprong krijgen. Als ik dat aan hou zou ik ongeveer volgende week dinsdag ongi moeten worden.

13. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyy dames,

het is om gek te worden, heb de hele middag geslapen, zo gaat de tijd sneller :) Klaasje er zijn ook zat vrouwen die de eerste weken helemaal niks voelen en toch zwanger zijn..ik zoek echt naar symtomen misschien is het wel stres. We moeten toch echt afwachten argghhhhhh
    Ik ben wel blij met dit forum! :)
    selem wat super dat jij nu ook mag beginnen!! Spannend spannend!!
    Ik heb 6 iui behandelingen gehad en dit is mn tweede behandeling in eigen cyclus. We hadden de eerste keer ook een terugplaatsing en een positieve test wat helaas in een miskraam eindigde na 5 week. Deze behandelingen was in maart/april daarna hebben we even afstand genomen om nu weer met goede moed te kunnen starten.
    Sjenaica onze menstruaties lopen dus ok aardig gelijk op, dus als kaasje en ik ongi worden( Neeeeeeeeee) dan starten we weer met zn allen.
    vanavond lekker tv kijken die nieuwe serie GCB
    deb wanneer ging jij weer beginnen??

Liefs cindy

14. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man vind het zo leuk dat ik met jullie klets op dit forum dat hij jullie de groeten wil doen en heeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes wil wensen!! :)

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Cindy, hihi wat lief van je man ja... doe hem maar de groetjes terug en voor jullie ook heel veel succes natuurlijk!!!

wat spannend allemaal, 2 die in de 2de wachtweek zitten, meiden die weer begonnen zijn met spuiten!! Ik duim voor jullie...

tsja wanneer mijn ongi komt...ik weet het niet, dat word afwachten... zaterdag was het 2 weken geleden dat ik de laatste echo heb gehad en er geen groot eitje zat dus denk eind deze week, maar merk nog niks dus kan ook pas volgende week...ik zie wel....

lief dat jullie aan me denken!!!

16. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    hahaha, groetjes terug!!

en de tijd gaat inderdaad laaaaaangzaaaaaam, maar we zijn weer een dag verder :)

17. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hallo lieve dames!
    Wat leuk, zoveel nieuwe reacties! Net als Cindy ben ik ook erg blij met dit forum. Het is zo herkenbaar wat jullie voelen en meemaken. En ik wordt gewoon blij van jullie verhalen! Helemaal de verhalen met een happy end:)
    De laatste wachtweek is het ergste, ik hoop dat jullie was afleiding hebben. En geniet ook maar van jullie fantasieën. Over een week is het werkelijkheid!

Ik kan niet wachten tot woensdag!

Liefs, selam

18. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    ppff weer een dag verder, hier nog steeds ongi krampen en al 2 dagen hoofdpijn...mn borsten doen wat minder zeer..ik heb toch sterk het gevoel dat ik ongi ga worden maar zolang er geen bloed is houden we hoop!!!
    gelukkig moet ik vanmiddag even werken!
    Fijne dag allemaal, liefs cindy

19. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Cindy, ik herken de spanning hoor! Succes vandaag.

Stel dat het hier hetzelfde zou gaan als vorige maand, dan zou ik morgenochtend het eerste oude bloedverlies hebben..

Maar nou wil het geval dat het natuurlijk nooit hetzelfde gaat, dus dat morgen (of zelfs over- of over-overmorgen) geen bloed nog niets hoeft te zeggen.. conclusie: SPANNEND!

iedereen een fijne dag!

20. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hallo Dames,

Ook ik/wij wil(len) me/ons graag aan dit lijstje toevoegen en voorstellen..

Wij doen ook ICSI in eigen cyclus (ivm de mannelijke zwemmers) combi Emmen / UMCG ..

Eingelijk heb ik mijn 6 pogingen al gehad .. maar 2 ervan zijn niet meegeteld .. dus nu heb ik nog 2 te gaan!

Van mijn allereerste ICSI die meetelde (dec 2011) was ik zwanger .. maar helaas ...

Ik wil alle dames in de wachtweken heel veel s6 wensen .. en voor degene die nog moeten starten TOI TOI TOI

Gr Wish

Deel Deze Pagina