Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Meiden wat weer spannend! Ik duim voor jullie!

Ennetje welkom! Hoe voel je je nu? Sterkte de komende dagen en hopelijk ook een tp.

Liefs

2. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Deb, hoe gaat het met jou? En de kleine meid? Is het genieten? En zijn de nachten zwaar? Lief dat je nog zo mee support!!

3. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Mijn duimen draaien JCD..;)
    Nu goed broeden!!
    Zet um op hoor!

LFS

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Het gaat hier goed. Onze kleine meid doet het super. Heel makkelijk kindje. De nachten zijn opzich wel te doen maar als ze een paar nachten achter elkaar om de 2u komt is het pittig.

Maar wat gun ik jullie dat allemaal... En tot dat de laatste zwanger is blijf ik jullie zeker steunen.

Dikke knuffel allemaal..

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Super lief van je Deb!:) Fijn dat ze zo makkelijk is. Wanneer moet/ga je weer aan het werk? Of nog ff niet aan denken;)

Jcd: Oh heerlijk met mij op het wachtbankje dus! Gezellig:D Moet je ook pregnyl spuiten, of van die utrogestan bollen?

Ennetje: en, al een tp gehad?? Ben benieuwd!!

Marije: Met mij gaat t goed:) Met de tp zag de dokter nog wel wat oud bloed uit het prikgaatje komen. Maar ik heb niks meer gezien.

Ik heb alleen de eerste poging 3 dagen gonal-F gespoten, andere pogingen maar 2 dagen. En de eerste poging had ik ook 2 eicellen. Sterk spul dus, dat gonal! :)
    Maar hoe is dan het verloop van spuiten bij jullie? Blijkbaar gaat het bij mij veel sneller.
    Als de folli 14 mm begin ik met spuiten, volgende dag ook en dan weer voor een echo. Dan is de folli altijd al 18 of 19 mm dus geen gonal-F meer.

Heb net als bij de vorige terugplaatsingen wel wat lichte ongi kramp, heel kort maar steeds, hebben jullie dat ook?

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Jcd, wat lijkt me dat een 'verademing', dat je niet eerder ongesteld KUNT worden! Ik heb nog maar één keer in de wachtweken gezeten maar ik vond het vreselijk, was eigenlijk al aan het wachten vanaf dag 1 :D Elke dag dacht ik ongesteld te worden. Dat werd ik niet en dan krijg je hoop he? Bleek dus ook heel even zwanger te zijn geweest. Maar het lijkt me fijn dat vooral één dag, namelijk de testdatum heeeeeeeel spannend is en dat je voor de rest een beetje 'normaal' kunt leven. Nou ja, normaal :D Je voelt natuurlijk wel van alles...

In ieder geval lekker broeden, net als Lauwra. Ik hoop dat ik dat vanaf morgen ook mag doen, vind het weer zo spannend.

Bij mij ging de cyclus dus heel langzaam deze keer. Eerste keer was volgens het boekje: 3 echo's geloof ik, na tweede spuiten: 3x cetrotide, 1x Gonal en toen had ik al een blaasje van ik geloof 20 of 21. Nu zes echo's gehad... Vijf dagen cetrotide, vier dagen Gonal. Maar eiblaasjes groeiden erg langzaam dus het kon ook echt niet anders. Nog geen mm per twee dagen geloof ik. Vind ik dan ook wel weer eng, want zijn de eitjes wel goed dan

7. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    En toen werd ik opgehaald door de acupuncturist, dus vandaar het abrupte einde :D

8. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    En Deb27, wat geweldig dat je zwanger bent geworden van de vijfde poging! Dat geeft de burger moed :D

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    :D Ter voorbereiding op de terugplaatsing?
    K had me vergist trouwens, k dacht dat je vandaag al de tp zou hebben maar dat is natuurlijk niet zo! k Duim nog ff door!

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Tja, of het helpt, geen idee, dit was mijn derde acupunctuursessie, maar je weet maar nooit. Baat het niet, dan schaadt het niet. En deze naalden doen een stuk minder zeer dan die punctienaald :D

11. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis de 'vind ik leuk knop'!
    Maar vind jouw bericht erg leuk (en lief!) Deb!

Leuk he lauwra dat we gelijk op gaan! Samen is toch leuker en vanaf morgen met zn drieën! Daar ga ik nl gewoon vanuit!

Geen spuiten voor mij. Bij een cryo alleen maar pillen. Wel fijn maar ook vaak... 8 uur, 4 uur, 8 uur en 10 uur. Elke dag tot 3 maanden zwangerschap. Heb nu vier alarmen in mijn telefoon gezet anders vergeet ik het steeds. En dan ook nog foliumzuur. Maar alles voor het goede doel! Ik slik progesteron en moet vaginaal utrogeston inbrengen. Twee bolletjes per keer.

Heb gister ook nog even naar de katten gekeken! En mijn man nu ook! Die had de poster nog nooit gezien! Haha!

Ik voek trouwens zo nu en dan wel steekjes maar dat kan nog niks zijn. Denk dat het door de tp komt. Vanaf volgende week is dat anders ;)
    Ben ook heel blij met die testdatum. Werd tot nu toe altijd eerder ongesteld. En dat is niet zo fijn want dan twijfel je eerst zo of het echt je menstruatie is of niet... nu gewoon samen testen!

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh wauw super gezellig jcd! We gaan met zn 3-en voor positief!!
    Maar hoe komt het dat jij ook op de 8e mag testen? Doordat je geen pregnyl spuit? Alles wat jij zo bij elkaar gebruikt is ook wat zeg. 4 keer per dag medicijnen zou k ook snel vergeten! k Moet nu al aan denken dat ik de pregnyl niet vergeet morgen:) Maar hoe komt het dat je zoveel moet gebruiken dan? Sorry, k weet ook ff niet wat de onderliggende reden van ivf bij jou is...

Ik zag die kattenposter meteen de eerste keer. De dokter zei toen dat je de fopmuis moest zoeken. :)

13. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik ook op de 8e mag testen komt doordat ons embryo voor het invriezen al een dag doorgedeeld is. Embryo's moeten nl 6 cellig zijn voor het invriezen. De testdatum is daardoor ook een dag eerder dan bij een verse embryo.

Dat ik zoveel pillen moet gebruiken hoort bij een cryo tp en heeft dus opzich niks te maken met mijn lichaam.
    Bij de 'gewone' ivf moeten die vaginale pillen ook. Bij een cryo komt daar nog een pil bij. Die zorgt er ook voor dat je niet ongesteld wordt (en eerder dat je geen eisprong hebt want de cryo wordt in eigen cyclus terug geplaatst en een eisprong zou dan weer eigen hormonen vrij laten, wat niet de bedoeling is).

14. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Yes!!!!!!! Terugplaatsing! Ben zo blij!

15. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Oh wat fijn!! Succes straks.

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Super zeg! Helemaal top!

Tsja ik moet maandag alweer aan het werk.. gelukkig maar een week en dan nog 3 week vakantie gelukkig...

Lekker broeden meiden! :)

17. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ik ben weer terug. Alles is goed gegaan. Van de vier eicellen bleek er maar eentje rijp te zijn, en wat een geluk dat die ene dus bevrucht is :) Geen cryo's helaas, maar dat was ook wel een heel mooi bonuscadeautje geweest ;)

Spannend weer!

18. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Jammer, maar je hebt er maar eentje nodig!! Alle drie bijna tegelijk, daar moet toch minstens 1 wondertje uit ontstaan... Ik duim voor jullie!

19. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Hey hoi, ik ben nieuw hier. Sinds deze maand begonnen icsi eigen syclus. Dit omdat ik vorig jaar juni een mk heb gehad en dec en mrt een bbz, bijde eileiders zijn verwijderd. Heftig jaartje achter de rug. Maar vandaag de eerste punctie gehad. Er is een eitje meegekomen dus afwachten op het verlossende telefoontje zaterdag.

X

20. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Tijgertje85, welkom hier (zeg ik als nieuweling :D)

Jij hebt nare ervaringen achter de rug zeg! Mooi dat je weer vooruit kunt kijken en dat de eerste punctie goed is gegaan. Ik zal voor je duimen dat er een mooie bevruchting plaatsvindt!

Deel Deze Pagina