Ohw wat gezellig Tijgertje! Van harte welkom hoor! k Duim al voor je dat je zaterdag ook een tp heb en we maar liefst met zn 4-en op het wachtbankje gaan! Daar moet zeker minstens 1 geluksvogel bij zitten!! Maar jij heb ook veel meegemaakt al zeg. Al 3 keer zwanger geweest. En beide eileiders kwijt is ook niet niks. Dat moet je ook wel even verwerken... Jcd: k snap het! Deb: Zie je er tegenop? En hoe heb je t met de kleine geregeld?
Ja idd,. Duim ook voor jullie allemaal, heel spannend. Omdat ik idd veel moet verwerken en niet veel mensen ken die in dit traject zitten begrijpen heel veel mensen je angsten niet, teleurstelling etc. En ik en mijn vriend vertellen niemand dat er een eitje vrijgekomen is met de punctie, houden we lekker voor onszelf. Zo te lezen kennen jullie allemaal de teleurstelling dat het niet lukt, voor mij is het pas de eerste ronde, maar toch al 3 teleurstellingen gehad. Maar moet alles toch ff kwijt... Jullie horen of ik zaterdag ook op het wachtbankje kom te zitten... Haha
Dat is een heel verschil dat niemand het weet! Bij ons weet de halve wereld het voor mn gevoel Maar heeft ook met t werk te maken. Wij moeten 2 uur rijden naar Groningen en dat is met ons werk niet altijd even makkelijk te combineren! Dus is het wel heel handig als collegas op de hoogte zijn. En ze leven ook geweldig mee Maar t heeft 2 kanten natuurlijk.
Poeh Lauwra, twee uur rijden? Heb je de echo's dan wel in je eigen ziekenhuis? Anders lijkt het me bijna niet te doen... Ik heb wat dat betreft de mazzel dat ik dichtbij woon én eigen baas ben, dat maakt het wel wat minder zwaar allemaal. Ik hoef nooit vrij te vragen (ja, aan mezelf, maar ik ben heel meegaand ) Hier zit de eerste wachtdag erop, die eerste dag is toch het fijnste moet ik zeggen haha. Vind het wel spannend, er is een 2-cellig embryo teruggeplaatst, net als de vorige keer, en hier lees ik toch vaak dat er op de tweede dag al 4- of zelfs 5-cellige embryo's worden teruggeplaatst. Merk dat ik daar toch een beetje onzeker van word, hoewel ze in het ziekenhuis zeggen dat het niets uitmaakt en mijn eerste 2-cellige zich toch ook gewoon ingenesteld heeft... Maar toch... Hoe gaat het bij jou Lauwra, en bij jou jcd83, de wachtdagen? Nu nog wel goed te doen zeker? En Tijgertje, al zenuwachtig voor morgenochtend?
jeetje idd 2 uur rijden, lijkt mij ook wel erg heftig. Iedereen weet wel dat ik er mee bezig ben, ook voor vervanging regelen op het werk. moet zelf ong 45 min rijden. Haha echt wachtdagen aftellen is voor mij ook allemaal voor het eerst. nou ja morgen ff afwachten. Volgens mij duren die 2 weken een eeuwigheid of nie? ja heb best wel al zenuwen voor morgen maar heb het gelukkig best druk vandaag en vanaaf heerlijk de voice kijken en dan slapen, wekkertje om 8.45 uur en dan wachten op het verlossende telefoontje hebben jullie de dag naar de punctie ook nog last van de buik, net of ik vette spierpijn heb, kan moeilijk opgang komen met opstaan en lopen liefs
Voor alles gaan we naar Groningen, dus komt neer op zo'n 4 a 5 keer heen en weer in een behandelweek! Wij willen gewoon heel graag ivf in eigen cyclus dus we hebben het ervoor over! Tijgertje: Na de punctie heb ik alleen de eerst en nu de afgelopen keer veel napijn gehad. Andere keren ook wel wat, meer stekend niet als spierpijn. Deze keer na de punctie voelde het of ze nog aan het leegzuigen waren Het is wel wisselend die napijn. En deze keer ook meer bloedverlies gehad, met de tp kon de arts nog bloed zien bij het prikgaatje. Die spierpijn heb ik meer gisteren en eergisteren gehad bij inspanning, misschien toch nog van de punctie? Goed dat je afleiding hebt vanavond. Ik vind die wachtdag ook maar niks meestal! k Duim voor morgen! Ik ben nu wel wat nuchterder dan na de eerste 2 tp-en. Toen duurde de wachtweken echt een eeuwigheid ja. Nu ben ik er overdag als k aant werk ben veel minder mee bezig. Ennetje, Fijn dat je zo'n makkelijke baas hebt Niet over twijfelen hoor over hoeveel cellen hij had! Een mooie 4 cellige red het ook lang niet altijd! Het is echt geen garantie! Kijk hier eens: Embryo-atlas | UZ Leuven
ja als je graag eigen cyclus wilt heb je dat er voorover. maar wel druk zo'n week. okay ik had de dag na de punctie ook nog wat bloed, schrok hiervan. maar nu helemaal weer hersteld Net gebeld en kom bij jullie op het wachtbankje...heb straks de terugplaatsing....zoooooo blijjjjj
het word weer een druk lijntje hier!! Meiden heel veel s6 in de wacht weken!! ze zijn killing !! S6 met broeden!! LFS
Dankjewel allemaal.... Ja ennetje heb er een foto van gemaakt Zo grappig, als alles goed gaat gaat t in de plakboeken... Mijn vriend heeft ook een foto gemaakt van mijn baarmoedermond haha, met eendenbek erin. Wilde zelf graag weten hoe dat eruit zag... Ik duim ook heel hard voor jullie allemaal
Haha! Nou het eerste begin van wat vast en zeker jullie baby word is goed vastgelegd! Het is zoveel relaxter he, als je voor de terugplaatsing komt. Met de punctie is er spanning en pijn en opluchting als je weggaat. En voor de terugplaatsing is iedereen blij
Wauw meiden wat leuk en gezellig zo met z'n vieren. Best wel beetje jaloers, maar mijn tijd komt ook weer!!! Geniet van jullie volle buiken de eerste week en dan op naar die spannende tweede week. Ik duim voor jullie, zet hem op!
Haha Tijgertje, hoe kóm je d'r op, een foto van je baarmoedermond Ach, het kan maar vastgelegd zijn hè En Marije, jouw tijd komt inderdaad wel weer! Al kan ik me voorstellen dat je ook graag weer verder wilt. Wachten duurt altijd zo lang :x