Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wauw Aafke je gaat als een speer :D

Bedankt meiden voor de mentale steun ;)

2. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Oh meiden wat een spanning! Voel het van het scherm afknallen... Nog even volhouden, zet hem op!! Die tweede week kruipt voorbij en elke keer weer. Je kunt er niks aan veranderen, maar je wil het gewoon weten, wat zit een mens gek in elkaar, dat we het niet gewoon kunnen afwachten. Maar er is ook zoveel bij gebaad... Sterkte meiden de laatste dagen/week!! Ik voel met jullie mee.

Aafke, dat gaat lekker snel, op naar de pregnyl!

Deb, ben je je eerste werkweek doorgekomen? Gek he, dat alles nog een beetje langs je heengaat. Nu lekker vakantie, gaan jullie nog weg?

3. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lauwra je moet morgen wel op internet komen hoor!! Ben zóó nieuwsgierig hoe het bij jou gaat!!!

Wel positief om te horen dat er wel zwangerschappen uit cryo's ontstaan! Ik hoop echt dat ik bij de 10 procent hoor!

Morgen is het zo ver.... Nu al echt heel zenuwachtig.... Hopelijk kom ik deze dag een beetje door ;)

Hoe gaat het met de anderen op het wb? Jullie testdatum komt ook wel heel dichtbij! Voelen jullie nog bijzondere dingen?

Marije, jij bent met de pil begonnen zeker? Voelt eerst wel wat dubbel hè?! Die pil die je steeds liet staan op zwanger te worden moet je nu juist wel nemen :-S vond ik bij de eerste keer best wel lastig...

4. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    #1664 Tijgertje85, 7 okt 2013
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
    zoooo heel wat getypt :) Ik had zoals ik al zei een druk weekend :)

Wat goed aafke heerlijk dat het zo lekker snel loopt. ja ik ook umcg!

ik durf ook niet zo goed hoop te hebben, voel van alles maar toch ook weer niet. Heb soms steekjes bij mijn rechtereierstok, daar heb ik ook de punctie gehad, ik weet dat ik mijn eileider niet meer heb en daar geen embryo kan nestelen. Heb weleens gelezen dat het in het restweefsel ervan kan gaan zitten, ben er best bang voor, pcies hetzelfde gevoel. Ook seks voelt niet fijn. hoop dat het nog van de punctie is. heb daar natuurlijk littekenweefsel dus miss dat het daarom langer duurt.

maar vandaag de laatste pregnyl gespoten :)

jcd: ik voel niet zo veel maar na mijn pregnyl shot voel ik me zo zwanger, de dag en de tweede dag erna steeds minder. zou echt wel van dat hormoon komen. huil heel snel op liedjes etc, gewoon belachelijk. wachten duurt lang, wist niet dat dit echt zo zenuwslopend was, dacht hetzelfde als dat je het op de normale manier zou doen. maar nee das dus echt niet zo.

Lauwra en jcd heel veel succes morgen, we gaan voor twee hele mooie streepjes!

haha ennetje ik zou ook wel graag al willen testen...:D
    Ik ben de laatste van jullie....pff zondag duurt nog zoooo lang. nou ja gelukkig een hele drukke week, werken en cursussen :p

mijn pijnlijke borsten nemen ook alleen maar toe.

5. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Lauwra en Jcd, hoe gaat het?? Ik heb nog steeds hoop voor jullie...

6. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben op van de spanning.... Bijna hele dag gevoelige borsten en vaak steekjes in onderbuik.
    Ik hoef geen pregnyl te spuiten en slik of spuit ook geen andere zwangerschapshormonen. Maar die pillen die ik moet hebben kunnen ook bijwerkingen hebben.
    Ik denk ergens nog steeds dat het goed zit, door alles wat ik voel. Maar als het morgen negatief is voel ik me weer zo dom dat ik er in trap zeg maar. Je lichaam kan je zo voor de gek houden....

Vanavond en vannacht nog even doorkomen en dan weten we het zeker...

Bedankt dat jullie allemaal zo meeleven! Dat maakt het wachten wel minder erg!
    En ik duim ook voor jullie allemaal hoor!!

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Mijn duimen draaien hier overuren, zo spannend.

Werkweek was even pittig maar verder goed te doen en nergens last van. Nu genieten van 3 weken vakantie.

8. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Jcd en lauwra, sterkte de laatste avond en nacht en succes morgen. Ben heel benieuwd en duim voor jullie!!

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Pfff ik ook op van de zenuwen. K weet het echt niet. Voel van alles. Soms echt ingi gevoel maar gaat weer weg en gele afscheiding. gevoelige borsten..
    .Ben nu op t werk, voelt niet goed om hier online te komen maar was nieuwsgierig!
    K hoop echt dat we morgen weer internet hebben ja. Anders probeer ik wat anders.
    Ben blij dat k nog moet werken tot 11 uur, dan lekker moe slapen.
    K duim jcd!! Weltrusten:D

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Jcd en Lauwra, heel heel heel heel veel succes morgenochtend!!!!!!
    Ik duim zo voor jullie!

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Bedankt iedereen:D
    Joepie, we hebben weer internet!!:) Weer thuis van werken. En nog nergens bloed te zien. k Ben gek genoeg wel heel relaxd nu. Dus zo hopelijk heerlijk slapen.

Tijgertje, jij zei dat je dacht dat het net zo zou zijn als je het op de normale manier doet, maar je weet nu dat je een embryo in je hebt, dat is al zó veel! Dat is t hele verschil denk ik!

Tot morgen:D

12. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel!!!! Lauwra je leest dit waarschijnlijk niet meer maar jij ook heel veel succes! Nog niet ongesteld klinkt wel goed!!

Ik ga nu m'n bed opzoeken....

Tot morgen!

13. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik heb positief getest!! Maar ben nog niet helemaal blij want hij is niet knal... heb minder gevoelige borsten, ben bang dat het niet meer goed zit...:( En de actiontest gaf een tuurstreep... dus k ben nog niet overtuigd hoor!

Bijgevoegde bestanden:

14. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lauwra wat goed!! Maar ik kan me wel voorstellen dat je wat twijfelt vanwege die andere test....

Hier weten we nog niks.... Had, hoe dom kun je zijn..., nog maar één test in huis en die werkte niet gelijk goed. Pas na een kwartier ofzo kwam de controlestreep.... De andere kant blijft ook nu nog wit dus heb er niet zo veel vertrouwen in... Mijn man gaat nu naar de apotheek. Twee nieuwe halen. Ik heb net een kop thee gehad. Hoe lang zou ik nu moeten wachten met testen?

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh jcd wat vreselijk dom! Balen zeg! Heb je geen urine bewaard? Of kan dat niet?
    k Heb n vraag op het forum zwangerschapstesten gesteld en daar vinden ze hem prachtig. De kruitvat testen schijnen niet meer zo te knallen en zeker niet in het begin...Maar k weet het niet hoor...

16. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had de urine gelijk al weggegooid.... :-S

Jouw teststreep ziet er ongeveer zo uit als mijn controle streep... Maar ik denk wel dat je oprecht blij mag zijn hoor!! Wow!

17. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Dan is jouw test idd gewoon niet goed! k Duim heel hard verder hoor!! Het is nog niet helemaal voorbij!

Hihi k ga zo mn man maar s wakker maken, die weet nog van niks:D Erg he!

18. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee! Slaapt die gewoon door?? Wij zijn vannacht beide een paar keer wakker geweest! En hebben in totaal al wel vier positieve testen gehad in onze dromen....

19. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Haha ja erg he. Maar ik was er 2 dagen geleden ook zo van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Hij heeft zich daar helemaal bij neergelegd. Ik heb ook weinig geslapen vannacht en veel te kort na mn avonddienst.

Moet je al plassen?:D

20. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan altijd wel plassen ;)
    Maar vraag me af of de urine dan goed is....
    Kop thee is nu een half uur geleden ofzo...

Ben benieuwd naar je vriend z'n reactie!

Deel Deze Pagina