Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Koffie is doorgelopen, k ga m nu wakker maken:)

2. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes! En veel plezier! ;)

3. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas... Negatief getest.... Blijkbaar doen die pillen meer dan ik dacht.... Volgende keer kan ik daar dus niet meer vanuit gaan....

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh bah jcd wat een verdrietige teleurstelling! Je was er vanmorgen vroeg al een beetje van uit gegaan, maar toch blijf je hopen he. En je was zo positief. Wat een rotpillen toch:(

5. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Wauw lauwra, ik vind het echt een heel duidelijke tweede streep hoor!!!!!! Zo teste ik de eerste keer van ons zoontje ook. Ik ben overtuigd!! Gefeliciteerd, wat fijn.

Oh jcd, wat een teleurstelling.... Wat kan je lijf je voor de gek houden... Wat een tegenvaller... Zo dubbel...

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wauw Lauwra, wat zie ik nu? Geweldig!!! Hoe reageerde je man? Ik snap je onzekerheid na twee eerdere lichtpositieve testen. Maar dit is toch wel een duidelijk positieve test hoor! Wat heerlijk, geniet van dit gevoel! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Als je toch nog twijfelt kun je altijd even je bloed laten prikken op hcg.

En jcd, voor jou is het erg rot, bah :( Kruip maar even onder een dekentje op de bank met heel veel chocola. Dit is gewoon niet leuk (en dat is heeeeel zacht uitgedrukt). Dikke knuffel!

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ennetje en Marije: bedankt lieve meiden!

Wat hoop ik voor jullie allen dat jullie dit ook gaan meemaken! Het is zo tegenstrijdig, 2 mensen testen op 1 dag. Een teleurgesteld en een blij... bah
    Ik kan het ook helemaal niet bevatten en ben ook niet super blij...het is zo onzeker of het wel goed gaat. Zou de huisarts wel kunnen bellen om bloed te prikken, maar als het niet goed zit dan merk ik dat ook wel vanzelf...

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jcd k*t zeg had het zo voor je gehoopt. Een super dikke knuffel

Lauwra gefeliciteerd meid! Hoe onwerkelijk ook lekker van genieten. Grappig wij zijn ook zwanger geraakt in de 5de poging van een 4cellig embryo

9. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelt voor mij ook wel dubbel. Ben heel blij voor jou maar ondertussen wilde ik het zelf ook wel heel graag natuurlijk. als ik dan zie dat je eerste echo gepland staat denk ik van die hadden wij dan ook gehad. En die banner... Dat maakt het wel wat confronterend... Maar ik gun het je wel heel erg en vind ook dat je moet genieten!
    Wie ga je het allemaal vertellen nu?

10. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Lauwra, van harte gefeliciteerd met je positieve test vanmorgen!! Het is natuurlijk nog erg spannend allemaal, maar moet je kijken hoever je bent gekomen! Dit is waar je het allemaal voor doet toch? En sterkte met wachten tot de eerste echo...

Jcd, ..... tja wat zal ik zeggen?? Hartstikke kl*te voor je! Ik had voor jou ook zo gehoopt op een positieve test!!! En idd erg confronterend dit... weer iemand die jou 'inhaalt' , en je wil zo graag mee! Ookal gun je het die ander met heel je hart.
    Denk aan je...

En de 2 dames op het wachtbankje.. kop op voor de laatste dagen!!

Ik heb as donderdag de punctie, follikel was 18 mm vanochtend. Heb er aardig stress van, want ik besef erg goed dat dit echt de laatste poging in eigen cyclus is...

11. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    ach jcd gadver, wat onwijs K*T voor je, natuurlijk is het heel dubbel, je gunt het iedereen maar vooral jezelf en snap best dat dat ff niet fijn voelt. ik had net als al de andere meiden hier het je zo erg gegund!!! dikke knuffel voor jou.

En Lauwra Gefeliciteerd!!!! :D :D SUPER.
    Heerlijk gaan genieten van alle kwaaltjes die je gaat voelen.
    lijkt me echt zo geweldig :) bij mij is het nooit zover gekomen dat ik kwaaltjes kreeg en me zwanger voelde.

Ennetje wij moeten nog....jij nog maar 3 dagen....komt zoooow dichtbij :) duim voor jou

Wat fijn aafke dat je donderdag al de punctie hebt dus als alles goed gaat zaterdag de terugplaatsing :) duim voor ook jou

ik heb nu ook wel het gevoel dat het goedkomt, maar ja kan ook van de pregnyl komen. Heb behoorlijk borrelende darmen, steekjes heel licht in mijn onderbuik (kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn) en hoofdpijn en vlagen van duizelig/misselijk en ontzettend moe!!!! maarja als je ongesteld moet worden kan je dat ook voelen, maar ja als pregnyl de menstruatie uitstelt dan denk ik dat ik dat nu nog niet kan voelen (volgens mijn syclus zou ik do ongesteld moeten worden) en jij ennetje voel jij al wat?

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jcd, sorry, ik sta er ook helemaal niet bij stil dat het voor jou confronterend is... :) dat is niet leuk van mij. Had er nog wel even mee kunnen wachten. Het is ook zo dubbel allemaal!

Deb: ja, die 5e poging is wel n magisch punt:D

Tijgertje: Bedankt! En genieten lukt wel, het begint een beetje door te dringen. Jij nog een paar dagen geduld en Ennetje nog 3 dagen wachten, spannend hoor!! k Duim!

Aafke: Jij ook bedankt! Ik was ook heel erg zenuwachtig laatste keer voor alles, eerste echo, punctie... k Duim ook voor jou!

13. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Tijgertje, spannend hè? Pregnyl KAN trouwens je menstruatie uitstellen, maar het HOEFT niet ;) Dat maakt het er niet makkelijker op hè :D

Ik voel wel wat dingetjes, maar niet echt overtuigend. Probeer mezelf ook niet te enthousiast te maken, omdat het de vorige keer zo tegenviel toen ik echt dacht zwanger te zijn. Had toen zere borsten en voelde ook van alles in mijn buik. Helaas mocht het toen niet zo zijn.

Nog niet ongesteld in elk geval, dat is mooi. Ik ben wel weer aan het broekloeren geslagen... Vind het nu echt weer eng worden.

Verder ben ik gewoon bang, bang voor weer een teleurstelling. Dus ik probeer, hoe lastig ook, vooral ook nog te genieten zolang ik niet ongesteld ben... Nog 2,5 dag...

Aafke, jij alvast heel veel sterkte voor de punctie donderdag!

Jcd, voor jou nogmaals een dikke knuffel... Vind het echt rot voor je.

14. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal! Jullie zijn wel heel lief voor mij!! :)
    Vandaag op Facebook weer een blij bericht van iemand. Was er al bang voor... Zo'n beetje elke keer als bij ons de poging mislukt staat er diezelfde dag nog iemand op Facebook die drie maanden zwanger is. Zo ook nu... Vanmorgen begon al met een babyfoto, toen dat bericht, daarna een bericht van iemand die op de 20 weken zit en zonet nog een hoogzwangere. Ach ja...
    Op zulke dagen kun je ook beter niet op Facebook komen....

Hier ook nog steeds steekjes in onderbuik en gevoelige borsten... Hoop maar dat de menstruatie nu snel op gang komt. Is dat ook maar weer klaar!

Spannend dames! Die laatste wachtdagen!! Ik duim nog hoor!

En een punctie in zicht! Yeah! Ook ontzettend spannend!
    Vooral omdat het de laatste is! Komt vast goed!!

Ik ga nu nog even bankhangen. Vanmiddag nog even met m'n man naar de groothandel geweest en wat spulletjes gekocht voor de webshop en natuurlijk ook voor ons zelf. Had zo de drang om even geld uit te geven... :-S
    Nu is hij naar een vergadering en moet ik me maar even opladen voor morgen.... Gelukkig maar een half dagje! Maar helaas net morgen drie kijkers in de klas.... Nou ja, over twee weken gelukkig vakantie!

15. Aafke1986

Ohh... zo superherkenbaar Jcd!! Ik heb facebook ook wel eens vervloekt... (facebook, niet de zwangere vrouwen!)

Zoooo confronterend... veel sterkte morgen in de klas. Ik hoop ook enorm dat deze laatste poging helemaal goedkomt... daar gaan we voor!

16. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jcd: precies op zo'n dag dat je het niet kan hebben! Hoop dat je menstruatie snel doorbreekt, dan kun je ook weer gaan kijken naar de volgende poging. En weer hoop gaan krijgen!
    Het is goed om jezelf soms wat leuks kado te doen ;)
    K Hoop dat het ging vandaag op het werk!

Ennetje: k Duim hoor! De wonderen zijn er nog!

17. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Hey meiden, hoe is het de day after?
    Dringt het een beetje door lauwra, heb je nogmaals getest?
    En jcd, dag een beetje doorgekomen meid...

Ennetje, hou je het nog een beetje vol? Nog twee nachtjes!!

Tijgertje, hoe gaat het met jou?

Aafke, morgen punctie??

Wij hebben morgen intake en dan gelijk door een weekendje weg. Helemaal zin in, even een heel lang weekend met z'n drietjes. En energie opdoen voor de hyperronde.

18. Aafke1986

Wat lekker Marije, even weg... jullie kunnen dit jaar nog starten met de hyper? Wij niet, mocht deze poging mislukken.. maar daar wil ik nog even niet vanuit gaan.

Inderdaad morgen punctie. Ik zie er voor het eerst wel een beetje tegenop. Omdat het de laatste poging is, en omdat de follikel links zit, de kant die altijd erg zeer doet. Maar goed, als ik morgen een mooi eicelletje zie ben ik het gauw weer vergeten!

Hoest met de andere dames?

19. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Wij mogen in week 46 beginnen met stimuleren, geen idee hoe lang dat duurt. Zal het morgen wel horen.

Aafke, succes morgen, duim voor een mooi eitje. Links is ook mijn pijnlijke kant, gek he.

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Aafle heel veel succes. Hopelijk een mooi eitje.

Deel Deze Pagina