Aafke wat eng... Tja kan idd alle kanten op. Bloedverlies of smurrie ... Haha rond deze tijd is heel normaal hoor. Ook ongesteldheids buikpijn kan erbij horen. Maar je punctie was op een donderdag dus morgen zou je in principe ongesteld kunnen worden. Maar ik duim voor je dat het bij de innesteling hoort. Ach ennetje wat vervelend. Ik hoop echt dat je wat hebt aan een gesprek met maatschappelijkwerkster. Hoop dat je je heel gauw weer goed voelt.
Aafke: k zou ook schrikken ja! Maar kan idd ook juist een goed teken zijn! Ik begon pas met bloed of bruinverlies op de testdag of erna. En dan zat het niet goed dus. Maar 3 dagen ervoor is wel vroeg... heb je verder nog kwaaltjes? Ennetje: k hoop ook dat je met behulp van de maatschappelijk werkster je gauw wat beter gaat voelen! Gaan jullie nog weg? Of al geweest? Tijgertje: ja wij hadden de eerste keer ook een prachtig embryo, maar toch niet zwanger geworden, wel net als jij licht positief getest dus het is toch wel kort goed gegaan. Je gaat je dan af vragen waarom je dan toch niet zwanger bent gebleven. Nu hadden we ook een mooie 4 cellige en die is toch blijven zitten, je weet het gewoon niet, het lijkt soms wel een lot uit de loterij Hoe was je echo vandaag? Ik vond het ook heel hoopvol toen Deb zwanger werd, en nog iemand volgens mij. Ik schreef toen volgens mij nog niet mee, alleen mee lezen want we waren nog niet begonnen.
Ennetje, ik ben ook bij een maatschappelijk werkster geweest. Ik ben best wel een prater en toon ook zeker mijn emoties maar toen ik er zover doorheen zat dat ik alles wat ik tegen kwam door de woonkamer begon te gooien van verdriet, boosheid en frustratie begreep ik dat dit te ver ging. Ik ben er 2x geweest en dat heeft mij enorm geholpen om in ieder geval weer lekkerder in mijn vel te zitten. Aafke ik zou ook zeker schrikken. zo spannend weer.. ik blijf duimen hoor... Het is vandaag een jaar geleden dat ons embryo werd terug geplaatst. En wat was het spannend en nog zo onwerkelijk dat we nu een jaar later al 3 maanden trotse ouders zijn van ons kleine meid... ik gun jullie dat ook echt allemaal en leef echt met jullie mee... Wat fijn dat we elkaar kunnen steunen en dat we mogen blijven schrijven ondanks onze gelukte icsi...
Nou, de smurrie is weer helemaal over... begrijp het niet echt meer. Het loopt wat anders dan anders moet ik zeggen. Heb wel een beetje een ongesteldheidsgevoel in m'n buik en rug. Erg spannend dit!! Heb sterk de neiging om nu te testen. Maar als ie positief is komt het vast van de pregnyl. Zou het dan een donker of licht streepje worden? Heb maandag de laatste gehad van 1500...
Oh aafke wat spannend!! Ik teste vanaf de laatste pregnyl spuit de eerste keer, je ziet het tweede streepje dagelijks minder worden en toen werd ik met een heeeeeele vage streep voor de testedatum ongesteld. Je weet nog niks, maar ik wou het weten snap je. Je zou kunnen testen is 4 dagen na pregnyl, maar met een hele vage streep weet je dan wat?? Ik weet het niet..... Positief dat het anders gaat en gestopt is. Nog even volhouden.... Lauwra, tuurlijk blijf je meeschrijven!! Of 'mag' ik ook ineens niet meer nu m'n 6 mnc pogingen voorbij zijn. Je geeft me moed en zwanger zijn is geweldig, dus deel ook het positieve gedeelte van deze behandeling met ons. Maar misschien sta ik hier weer anders in, omdat ik al een zoontje heb. Ennetje, fijn dat je hulp krijgt. Voel je al wat meer rust deze ronde of baal je nog steeds dat je een maand hebt gewacht? Tijgertje, succes weer met de echo's en de aanloop naar een mooie TP. Jcd, hoe was de echo? En heb je al een datum? Deb, wel speciaal een jaar na... Geniet je lekker van je vakantie? Even uit de running geweest, flinke buikgriep. Zelfs nog langs ha geweest, bang voor m'n buik. Wel verhoogde ontstekingswaardes in het bloed, maar passend bij een buikgriep en niet bij een bacteriële ontsteking, wat toch even door mijn hoofd ging. Hier verder rustig aan de pil, vanaf 31 okt spuit ik mezelf de overgang in en dan 12 november uitgangsecho. Als alles er rustig uitziet vanaf dan stimuleren en laatste week van november waarschijnlijk de punctie, gemiddeld 10 tot 14 dagen stimuleren. Ben benieuwd.
Aafke, wat vreselijk spannend! Morgen mag je testen, als t je lukt zou ik het echt dan pas doen. Zou toch geweldig zijn als t nu gelukt is Die ongesteldheidspijn in buik en rug had ik ook... maar kan ook verraderlijk zijn... Marije: Bah buikgriep! Daar word je zo slap van. Ben je nu weer opgeknapt? Gaat nog best snel nu, eind november is het over een maand al! Die overgang duurt ook korter dan ik dacht. En jij blijft ook natuurlijk! Het is ook gewoon gezellig om hier te kletesen, en de mnc ervaringen hebben we allemaal en kunnen we elkaar ook mee adviseren/ begrijpen. Deb: wat bijzonder! Als je dan naar je kleine meid kijkt denk je: een jaar geleden was je nog maar 4 cellig, lag je daar in het labaratorium onder een microscoop! Het is toch ook wel heel bijzonder dat we dat allereerste begin mee maken en even mogen zien! Hier vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden en overgegeven Daarbij waren de laatste 2 weken met elke morgen kokhalzen maar kinderspel
Hoi meiden... Omdat ik bang ben dat mensen me herkennen heb ik mijn onderschrift weggehaald.. Maar ben nog dezelfde Aafke hoor Maar, ik ben héél stom geweest. Heb gister een test gedaan... omdat het wat anders dan anders ging, en de bruine afscheiding weer was opgehouden, hield ik het echt niet meer. Heb een test gedaan met niet-ochtendurine. En die was duidelijk positief.... Ik had meteen spijt en heb 'm snel weggegooid. Vandaag heb ik hetzelfde gedaan, en weer duidelijk positief, eerder donkerder dan lichter! Maar ik ben echt heel bang dat het toch niet zo is, dus ik hoop dat deze dag snel voorbij is en dan doe ik morgen een test met ochtendurine. Help! Dit is zenuwslopend en bizar... de streep op de 2e test was zo goed als net zo donker als de controlestreep.
Dat is echt geen pregnyl meer hoor. Ik heb vorig jaar ook de dag ervoor getest en die streep was ook net zo duidelijk als de controle streep. Anders een foto plaatsen hier? Hihihi kijk graag met je mee ik hoop dat hij morgen nog net zo zichtbaar is. Wel alvast een voorzichtige felicitatie
IK BEN ZWANGER!!!! Dat zegt de test tenminste, ik kan er zelf niet bij... Het moet echt nog landen, dit is zo onwerkelijk... Ik had nooit gedacht dat wij ooit met een positieve test in handen zouden staan... Verder weet ik even geen woorden.
Wow!!! Wat goed!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Niet dat het nu nog wat uitmaakt, maar ik heb nog nooit de testdatum gehaald.... Werd altijd wel een paar dagen eerder ongesteld. Ook met al die pregnyl.... Alleen bij de laatste tp had ik een pil waardoor ik niet ongesteld kon worden dus toen moest ik de twee weken echt uitzitten. Wij hebben als het goed is woensdag weer een tp....
Wauw wat super. Gefeliciteerd!!! Ben aan het werk maar was ff nieuwsgierig... Haha. Idd lekker genieten. Ik mag morgen weer heen eitje groeit nog niet echt zat gisteren op 10 mm en zit morgen al op cyclusdag 16 dus hoop dat ik dan kan beginnen met spuiten. Voel me ook niet helemaal happy. Vraagt wel veel van je als je steeds zo vaak heen moet voor niks. De zenuwen voor de punctie komen weer. Bang dat er geen eitje meekomt... Ennetje hoe voel jij je? Jcd, oh woensdag al... Super wat gaat dat snel.
Aafke, nogmaals gefeliciteerd hoor! En begint het al te landen? Hihi! Jcd: Woensdag alweer! k ga zo duimen dat je embryo goed ontdooid!! Tijgertje: ja zo vaak een en weer voor niks is niet fijn! Wij deden na een terugplaatsing een rust cyclus want bij mij duurde het na de eerste terugplaatsing ook heel lang voor er wat ging groeien. Dat waren ook zware weken toen. We zijn toen 3 weken om de dag en en weer gegaan. Dat wens ik jou niet toe!! Die punctiespanning ken(de) ik ook heel erg, vooral idd of het eitje er nog zat en of ie mee kwam. Maar kijk naar Aafke: bij haar is het eitje alle 6 de keren meegekomen, en bij mij 'maar' 1 keer niet. Het is zuur maar kun je je ook wel weer overheen zetten. Geen tp of nega test hebben is erger. (zo dat was n lange peptalk) Ennetje: hoe gaat het met jou? Heb je al een afpraak gemaakt met de mw-er?
Wauw aafke, nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat je niet aan de hyper hoeft. Lauwra, veel plezier morgen bij jullie eerste echo. Hopelijk een mooi kloppend hartje! Tof dat je aan het plassen bent, heb ik ook gedaan bij m'n zwangerschap. Kostte mij geen moeite, na 10 weken plassen ik een litermaat was het wel weer een verademing om gewoon je plasje te kunnen doen, haha. Tijgertje, ja zo'n ronde heb ik ook gehad, slopend en dan maar hopen idd dat er wat meekomt... Vond dat ook altijd weer spannend die punctie, toch weer stap 1. Pas bij stap 3 heb je een mooi embryo in je buik! Jcd, ik had het net als jij, nooit testdatum gehaald. Zelfs met cryo en vaginale tabletten niet.... Spannend woensdag weer voor jullie!
Lauwra, veel succes, en hopelijk plezier morgen!! Ontzettend spannend... Tijgertje, ik duim!!! Ook voor jou JCD! Ik denk echt aan iedereen die deze grote wens nog heeft... woensdag komt er iemand van Moeders voor Moeders. Uiteraard ga ik meedoen! Wij beseffen het nog steeds niet echt. Ik heb nog steeds het gevoel dat dit een droom is, en dat ik straks ongesteld wakker word. Ik denk dat het even tijd nodig heeft. 14 november de echo!!!