kan me voorstellen dat je er door heen zit.. ut kost zoveel energie elke x ...werken is dan idd een goede afleiding ..fingers crossed hier.. laat die ellendige rode duivels maar uitblijven!!! Mijn cyclus varieerd van 28 tot 32 dgn .. Ik begin of op dag 8 of meest voorkomend op dag 9 met een echo... Dit omdat ze vanaf dag 10 mij elke dag willen zien ivm met zeer snelle groei eitje.. Kmoet zegge eingelijk vind ik dat ook wel fijn.. Zo ben ik nooit te laat met spuiten nl daar begin ik meestal op dag 11 of 12 mee.. Het gaat hier altijd alle kanten op hahaha zo onvoorspelbaar ut menselijk lichaam Hoe oud (JONG moet ik zeggen eingelijk ) zijn jullie? Ikzelf ben 33 en mijn partner 35 X
lieve dames, helaas heeft het hier doorgezet. Vandaag even baaldag met veel buikpijn, morgen eens gaan nadenken over meteen doorgaan of een maandje pauze. cindy, snap je frustratie, afleiding van werk is fijn inderdaad, succes vandaag en hopelijk snel goed nieuws! wish, fijn dat je toch kan starten! selam: laatste keer was m'n eitje 22+mm, was ook bang dat ie weg zou zijn. Ook doordat ik maar een keer cetrotide had gespoten, maar zat er nog braaf bij de punctie gelukkig! Veel succes morgen alvast. en van al die reisverhalen krijg ik heel veel zin om er tussenuit te knijpen (heb ik altijd als ik weer ongesteld geworden ben, wil ik weg)! Maar hier nu eerst nog even slecht-nieuws smsjes versturen en zielig zijn..
heyy bah klaasje baal echt zo vreselijk voor je!! vandaag maar op de bank met een dikke bak ijs! Ik denk aan je!!! ik ben 29 en mijn man is 42. Xx Cindy
BAH WAT ROT WEER :x grrrrrrrr ... snap heel goed dat je ervan baalt!..elke maand die stille hoop en dan weeeeeeeeeeeeer NIET .. de tijd staat dan stil voor je gevoel! ... Een stevige knuffel !! .. En weet... je MAG zielig/ teleurgesteld/boos zijn! X
BAH Klaasje! Dat is weer 1 grote baal dag ... dikke knuff Ik ben vanaf morgen 31 en mijn vriend vanaf volgende week 33 Voor de mensen die t nog niet weten. Heb ook een zoon van 10 jr. Jong zwanger van een toen nog gezond lichaam.
Kut kut kut klaasje...neem de tijd voor jezelf en voor je verdriet,want dat mag er wezen...vind t echt heel erg...dikke knuffel voor jou. Ik ben 28 en mijn vriend is 29.
Hey dames, Klaasje, neem idd de tijd. Vind het erg jammer voor jullie. Ik ben 32 en mijn man 41. Bedankt voor jullie ondersteunende berichten en ook de info waar ik om vroeg. Morgen horen jullie weer ff of de punctie gelukt is! Xx
hier ook bruinverlies Klaasje we gaan echt gelijk op, zelfde wachtdag mis gegaan. Ik heb nog innimieni beetje hoop...ook al weet ik wel beter. Selem heel veel succes morgen!! En Sjenaica een hele fijne verjaardag!!
Oh nee Cindy! En nu? Is het doorgezet? Owwww hoop zo van niet! Als ik kijk naar hoe ik me voel, hoe mijn drang naar chocola is en naar mijn temp word ik vandaag/morgen uiterlijk overmorgen ongi. Dit zou niet kloppen bij mijn eisprong maar wel bij mijn super strakke cyclus. We zullen zien. Selam, succes met je puntie.....wij duimen voor je!!!
neeneenee cindy, wilde je net veel succes wensen.. Nou, alsnog heel veel succes dan maar en hopen dat het niet doorzet, grrrrr. En inderdaad precies gelijke cyclusverloop! en selam, heel veel succes bij de punctie, is altijd weer spannend!
het heeft doorgezet voel me leeg en verdrietig!! bahhh waarom!! heb wel direct nieuwe afspraak gemaakt voor cyclusdag 11, dat is maandag over een week. Selem hoe ging jou punctie? Hoop goed!!
Hey lieve dames! Wat naar Cindy, dat het voor jou ook niet zo heeft mogen zijn... Bah, neem maar ff de tijd om goed te balen. Zal ik er maar even wat goed nieuws in gooien dan? Punctie is goed gegaan! Eitje gezien! Bizar hoor... Punctie op zich viel me mee, erg aardige verpleegkundigen/artsen. Nu hopen op een goede deling/bevruchting en dan zondag de terugplaatsing! Het blijft spannend, maar ook leuk en bijzonder!!
oh super ja selem dat het zo goed ging en een eitje!! Nu hopen dat het een mooi embryo word!! Ik voel me ondanks mn menstruatie beste oke, eindelijk rust in mn hoofd na al dat wachten en piekeren. Wel ben ik zo bang dat het nooit zou gaan lukken. Wij hebben ook al wel eens over donorzaad gehad, ik wil toch eens gaan informeren hoe dat allemaal zit. heb gehoord dat de wachtlijst 5 jaar is..dan is mn man al zo oud....lastig lastig Fijn weekend allemaal
AAAAAAAAAAAH nee Cindy GRRRRRRRRR :x jij ook al niet?? .. baal maar hoor ut mag! stevige HUGG @ selam ... fijn voor je dat de punctie zo mee gevallen is en natuurlijk SUPER dat er een eicel aanwezig was! Nu duimen voor een goede deling!!! Fingers Crossed en hopen dat je zondag een positief telefoontje krijgt Sjenaica een hele fijne verjaardag toegewenst .. maak er een leuke dag van! @ klaasje hoe voel jij je nu? ik heb altijd wel een week nodig om alles te verwerken .. doe rustig aan !! xxx
Hey dames, Cindy, fijn dat je nu al weet dat je volgende week maandag weer kan beginnen. Hoop dat de tijd snel gaat voor je (dan gaat tijd nl. ook snel voor Sjenaica, Deb en wisfulthinking...) Klaasje, hoe voel jij je? Heb toch wel wat na-pijn hoor... Valt me een beetje tegen. Zolang ik op de bak zit/lig, is er niet zo heel veel aan de hand, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Hoe lang bleef het bij jullie gevoelig? Heb ook nog steeds wat bruine afscheiding. Hadden jullie dat ook? Toch handig zo'n forum... Sterkte met alles meiden! Xx
Oh wat balen Cindy! Bah, bah, bah!!!! Dikke knuff ! ! Selam wat fijn dat de punctie goed is gegaan. Hopen op goed bericht morgen! De pijn die jij omschrijft heb ik ook vaak. Zolang je het rustig aan doet is er niet veel aan de hand, maar als je in beweging komt wordt het anders wat. Deze pijn heb ik maar 1 dag, dus zou je je nu al beter moeten voelen. Nog bedankt voor de felicitatie's dames. Heb het niet echt gevierd. Mijn moeder, broer, vriend en ik zijn binnen 15 dagen allemaal jarig dus hadden we 1 dag geprikt om te bbq-en met de fam.
Fijn van de geslaagde punctie selam, hier ook een dagje gevoelig bij lopen, maar daarna is het over. En inderdaad ook wat oud bloed (klein beetje), soms pas een dag later. Lastige beslissingen allemaal cindy.. Maar wel direct door dus. Ik heb ook een afspraak gemaakt, weer een dag voor je uit, zondag dus. Maar weet nog niet of ik hem door laat gaan. Twijfel over een rustmaand, nu 3 pogingen op een rij gedaan en vind het wel heftig hoor, de impact op je dagelijks leven.. Hier verder wel ok, voel nog steeds niet heel veel, maar ook druk aan het werken. Waarschijnlijk maandag een echte dip-dag, duurt vaak even bij mij voor het echt binnenkomt, nu meer een soort verdoofd gevoel. Het is vooral die angst van het 'misschien wel nooit..' Maar heb erg veel zin om even niet in die cyclusgekte te zitten, dus misschien maar een maandje geen behandeling om weer even op adem te komen! Misschien zelfs even er tussen uit?? Lijkt me heerlijk!
Lieve dames, Helaas, geen deling, geen terugplaatsing. Een deceptie. We zouden gebeld worden tussen negen en tien, maar dat was niet gebeurd. Dat gaf al geen goed gevoel natuurlijk. Uiteindelijk een arts van het umcg gesproken. Ze heeft het uitgezocht en mij teruggebeld met de mededeling dat er geen terugplaatsing zou zijn. Ze vond het erg kwalijk dat we niet zijn gebeld. Een teleurstelling.. Jammer, maar helaas. Het zou natuurlijk prachtig zijn geweest als er ook een terugplaatsing had plaatsgevonden. Ik schenk mezelf vanmiddag een roseetje in en dan gaan we met frisse moed weer verder!! Liefs