Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Aafke het heeft bij 9 maanden geduurd en zelfs nu kijk ik wel eens naar mijn dochter en kan ik het nog niet geloven.

2. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Lauwra, hoe laat heb je de echo? Ontzettend spannend! Maar het overgeven is vast een goed teken :D Ik ben heeeeeeel benieuwd!

Jcd, voor jou ook weer spannend. Wanneer krijg je het bericht of de cryo goed ontdooid is? Woensdagochtend?

Tijgertje, zo'n ronde had ik ook na mijn eerste terugplaatsing, toen ik net als jij een lichtpositieve test had. Mijn cyclus kwam daarna heel traag op gang. In het ziekenhuis zeiden ze dat het te maken kon hebben met het feit dat er een innesteling was geweest. Balen is het wel, ik moest toen ook vaak heen, maar ik woon dichterbij dus dan is het minder belastend.

Marije, zal vast raar voelen dat je nu tijdelijk even in de overgang komt... Maar het is voor een goed doel! Hopelijk is je eerste gestimuleerde poging gewoon raak!

Aafke, kun je een beetje genieten, naast het gevoel van ongeloof? Je hebt al wel relatief snel de echo, fijn. Al zal het voor jouw gevoel alsnog eeuwen duren ;) Heb je nog een mooie foto voor ons van je test? :p

Hier weinig nieuws, het gaat wel redelijk, voel me wel wat beter. Toch bevalt dit 'stilstaan' me niets :D Dus de volgende ronde gaan we er gewoon weer voor. We willen nog op vakantie maar dat wil ik dan na deze volgende poging plannen, na de punctie en hopelijk na de terugplaatsing... Wordt dus een last-minute, want de vorige pogingen hebben me wel geleerd dat het moeilijk te plannen is. Ik heb pas volgende week woensdag een afspraak met de maatschappelijk werkster. Vind het erg lang duren, maar ze zal het wel druk hebben denk ik dan...

En nu stiekem aan het hopen op een wonder, tegen beter weten in ;) Dus echt loslaten lukt niet door het overslaan van een ronde, wat dat betreft had ik net zo goed meteen weer door kunnen gaan. Maar voor mijn lichaam is het misschien wel goed, even geen hormonen. Ik verwacht rond 9 november ongesteld te worden, maar kan ook zomaar eerder zijn.

Ik ga maar weer even verder werken :)

3. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    hey hoi, nou gelukkig vandaag begonnen met spuiten...vrijdag of zaterdag ws de punctie.
    Thnx allemaal, ik weet wel dat ze vaker wel een eitje krijgen als niet, maar in de intake is ons verteld dat we er vanuit moesten gaan dat er in zo'n hele behandeling van 6x miss maar 2 eitjes bevrucht zullen worden. vind het gewoon doodeng. maarja niet te veel mee bezig zijn.

heb je je echo al gehad? hoop zo dat alles goed was en een mooi hartje hebt horen kloppen.

Aafke dringt het allemaal al een beetje tot je door. echt super dat je nu niet de hyper hoeft te doen.

jcd: morgen de tp?

4. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Tijgertje: he eindelijk schot in de zaak! Ja ik dacht ook van de 6 keer gemiddeld 2 tp-en is niet veel dus dacht bij de 5e keer ook dat kan niet goed gaan. Maar het was toch onze 3e tp!

Ennetje: Ja natuurlijk duurt alles lang nu. Je wilt zo graag door he. Maar wie weet waar het idd goed voor is, je zult de eerste niet zijn:p Goed te horen dat je je wat beter voelt:)

Aafke: heerlijk op je roze wolk?:) Geniet ervan hoor! En veel plezier met mvm! Al mooi snel je eerste echo, dan ben je 6 weken en 4 dagen?

Marije: ja na die weken lijkt het me idd wel heerlijk om weer gewoon op de wc te gaan zitten:) Maar echt n opgave vind ik het ook niet het went gauw. Het zijn nu nog 9 weken:p

Echo is goed!! Mooi kloppend hartje gezien. Het lag ook precies goed op schema met de groei. Hartje niet gehoord, daar was het nog te vroeg voor zei ze.
    Nu nog meer genieten! De kans dat het nu goed gaat is groot zei de arts:)
    Wat gun ik dit jullie allemaal, en t liefst zo gauw mogelijk, mn duimen draaien hoor!! En k weet niet of jullie gelovig zijn, maar ik zal ook voor jullie bidden. Om ons heen hebben ook velen dat voor ons gedaan en het voelt zo als een gebedsverhoring!

5. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wauw Lauwra, van harte! Weer een mijlpaal! Wanneer heb je dan nu de volgende echo?

6. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer wat positieve berichten hier! Fijn!

Als de tp niet doorgaat wordt ik morgen tussen 1 en 2 gebeld of eerder als het eerder al duidelijk is... :S Dus ja, eigenlijk zit ik dus de hele ochtend tot 2 uur in spanning.... En als ik niet gebeld word rijden we half 3 naar het ziekenhuis. Kwart voor 4 is de tp.
    Ik heb er wel een goed gevoel over, maar ja, dat heb ik wel vaker :S

Lauwra wat lief dat je voor ons bidt :) Ben zelf ook gelovig (ga zelfs belijdenis doen over anderhalve week!). En ook al ben ik bij een tegenslag vaak even heel erg boos, toch krijg ik wel heel veel steun door het geloof. Ik weet ook dat er veel mensen voor ons bidden en dat doet ons goed!

Ennetje, je weet het maar nooit! We hebben het hier eerder meegemaakt!

Dat van zo weinig kans in eigen cyclus was ons niet helemaal duidelijk... Las dat later hier op het forum.
    Wij hadden de eerste 3 keren geen eicel. Dat hakte er wel even in... Dan ga je toch wel echt twijfelen of er wel eicellen zijn!
    Uiteindelijk toch nog het gemiddelde gehaald met 2 tp's...

Dames, succes met spuiten, plassen, genieten, wachten, rusten, enz.!

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Poeh wachten tot 2u? Sterkte. Ik duim voor je.

8. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ik ben ook hard voor je aan het duimen jcd!

9. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! Tot nu toe nog niks gehoord... Maar het spannendste uurtje komt nog... :S

10. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Hoop dat je vandaag niks hoort, en je straks weer lekker mag broeden jcd!

Lauwra, gefeliciteerd!! Lijkt me héél gaaf, zo'n echo en dan een kloppend hartje zien... ook zenuwslopend lijkt me... wij moeten nog even wachten tot 14 november, als het goed is ben ik dan precies 7 weken zwanger!

Tijgertje, die 2 terugplaatsingen gemiddeld, is natuurlijk maar een gemiddelde he... bij mij is 6x het eitje meegekomen, en 5x is er een terugplaatsing geweest! Het is gewoon wel spannend elke keer...

Ennetje, lijkt me vermoeiend als je het echt niet kunt loslaten... toen wij 2 maanden pauze hadden kon ik dat wel de 1e maand. Ik genoot van de vrijheid, geen bezoekjes, geen injecties, enz. De 2e maand werd dat anders. Veel nieuwe zwangeren om ons heen, en zelf sta je 'stil'. Dus herken het wel... hoop toch dat je wat energie krijgt van deze pauze.

Marije, ik wens je alle goeds en sterkte voor de komende tijd! Ontzettend spannend allemaal weer!

Deb, jij ook bedankt voor je meeleven...

Hier gaat het heel erg goed!!! Het besef komt langzaam, vanochtend nog weer een knalpositieve test gezien van moeders voor moeders. Vind het zó onwerkelijk dat ik nu opeens aan de andere kant sta, dat ik voor jullie mag gaan plassen... 2 weken geleden stond ik nog aan de andere kant. Erg bijzonder... wij zijn ook gelovig, en we bidden ook voor jullie!!

11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ook ik duim weer voor je mee JCD!!;)

laat het geluk nu eens een x aan jullie zijde zijn zeg dat word ook wel eens tijd!!!:)

Het is je zo gegund meid!!

@ zwangeren gefeliciteerd!!

Hier van de 6 x ICSI MNC maar 2 TP's gehad waarvan 1e poging en TP gelijk raak maar een mk 7 wk:(

12. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish! Dat is lang geleden!! Bedankt voor je lieve woorden! Krijg er bijna tranen van in m'n ogen... ;)

Maar wat lees ik nu?! Wat erg! Heb je net een echo gehad? En hoe nu?
    Lijkt me heel raar om mee te maken.... :(

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jcd jullie zitten nu denk ik in de auto. Heel veel succes straks.

Wish Hoe is het nu met je?

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    En? Jcd?? Ben benieuwd of je nu met een embryo in je buik zit?

Wish: dus je verwachtte een tweeling en is er 1 van overleden? wat triest zeg. Had je 2 embryo's teruggekregen?

Aafke: ja was ook heel gaaf:) heel apart dat dat in je groeit. Wanneer mag je starten met plassen?

Deb: fijn tijdstip zat jij hier;) Nachtvoeding?:p

Tijgertje: hoe ist met jou? Morgen weer een echo?

15. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Ik heb een tp gehad. Hij zag er mooi uit volgens de arts en verpleegkundige. 7 cellig. Over twee weken testen....
    Bedacht me net dat die bloeding van mij toen met de punctie nu ook twee jaar geleden is. Raar is dat.... En ook het gevoel van twee jaar verder maar nog niks verder wat dit betreft :( nou ja, misschien blijft deze zitten! Tis de 5e tp al voor mij...

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Superfijn jcd! Dan blijf ik lekker voor je doorduimen :D

17. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Tot nu toe heeft het duimen wel geholpen!! :-D

18. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh wat fijn jcd! k Hoop toch zo dat dit hem dan gaat worden. 5 terugplaatsingen, dat moet toch een keer lukken! Naast duimen zal k ook bidden!;)
    Mooi ook dat je volgende week belijdenis gaat doen!

19. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Wauw jcd, top! Dit was ook onze 5e terugplaatsing, mooi getal! Veel broedplezier!

20. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Super Jcd, nou idd 5 is hier wel een heel mooi getal. Hoop dat ie voor jou ook gelukt brengt.

Ach jeetje wish, eentje verliezen van een tweeling, wat ontzettend klote.

Aafke en dringt het allemaal al tot je door.? Lekker aan het genieten.

Zaterdag heb ik de punctie, vandaag naar zkh geweest, wordt morgen gebeld over de tijden. Nou hopen dat er een eitje bij zit.

Deel Deze Pagina