5 is een goed nummer Lekker broeden jcd. Ook hier aan het duimen Lauwra ja inderdaad nacht voeding. Gelukkig afgelopen nacht om de 3 a 4 uur.
Heb het even gemist de afgelopen dagen meiden. Mijn opa is overleden... Het is goed, maar wel verdrietig. Maar wat een fijne berichten hier. Lauwra, hoe bijzonder een kloppend hartje in je buik!! Jcd, weer een mooie volle buik!! Ik duim weer door! Aafke, fijn weer bevestiging van moeders voor moeders! Tijgertje, op naar een mooie eicel zaterdag. Wish, jeetje wat heftig dat er een hartje gestopt is... Ennetje, hopen mag altijd en is heel begrijpelijk! Hier vanochtend de eerste spuit gezet, het echte werk is begonnen!
Weer veel spannende dingen hier, toi toi toi allemaal! Nou ik had ook wat gister joh... Werd 's nachts wakker met erge pijn in mijn onderbuik. Nadat ik had geplast en een warme kruik had gepakt trok dat weer weg. Had geen bloedverlies. Ben 's ochtends aan het werk gegaan, maar daar begon het weer. Een rare pijn, en als ik rustig zat ging het wel. Maar lopen ging echt niet... Ik was echt bang, maar had geen bloedverlies. Ik heb toen het UMCG gebeld voor advies... Er is overleg geweest tussen de verpleegkundige en de arts, en toen belde ze terug dat ik moest komen voor een echo, ze wilden BBZ uitsluiten. Dus heen gegaan, echo gemaakt, en meteen zat er een grote zwarte bal in beeld. Er heeft iets gebloed, zei ze. Uitleg: De follikel die de laatste keer is aangeprikt, is niet geslonken omdat ik niet ongesteld ben geweest. Waarschijnlijk is ie iets meer op spanning komen te staan, en daardoor is er een vaatje geknapt en en is er een cyste vol bloed ontstaan van 6 cm. En de zwangerschap zat keurig in de baarmoeder!!! Er was een vruchtzakje te zien wat precies paste bij 5 weken! Zoooo wat waren wij opgelucht! En de arts ook blij dat het gewoon op z'n plekkie zat. Die cyste wordt vanzelf weer afgebroken, heeft verder geen gevolgen voor de zwangerschap. Verder voel ik me heel goed, nog steeds enorm aan het genieten dat het nu echt gelukt is. Dat gevoel dat je straks wakker wordt uit een droom is nu ook minder. Nou, de groetjes allemaal. Tijgertje, succes morgen!
Zo Aafke! Dat waren wel spannende uurtjes dan.Maar wat geweldig dat het gewoon goed zit en je al een echo hebt gehad! Zo is de eerste spannende tijd voor de eerste echo gauw voorbij Heb je nu nog buikpijn gehad? Marije: gecondoleerd met het verlies van je opa het is toch een verdrietige tijd. Had je ook nog een oma? Gaat het goed met spuiten? Binnenkort 1e echo? Tijgertje: Spannende dag morgen! Komt goed meid, k denk aan je!!
Jeetje Aafke, wat een schrik! En wat ben ik blij dat er niets aan de hand is met jullie baby in wording! Hoop dat je niet te veel pijn hebt...
Tijgertje, succes vandaag! Ik duim voor een eicel. Aafke, fijn dat alles goed lijkt. Wel even schrikken lijkt me. Op naar een mooi kloppend hartje de volgende echo. Lauwra, 12 november echo, duurt nog even😉
Oh Aafke wat een schrik. Marije gecondoleerd. Ennetje tuurlijk mag je hopen op een wonder. De punctie vanmorgen deed vreselijk pijn. Eierstok schoot weg en eiblaasje was heel stug, werd ineens op mijn buik gedrukt en met de echo en naald gezocht naar de eierstok, maar alles voor een goed doel. Eitje is meegekomen.... Nu lekker op de bank beetje bijkomen.
Oh bah tijgertje, maar alles voor de eicel 😁 blij dat die dan wel is meegekomen!!!! Nu maar lekker rustig aan doen, sterkte. Duim weer voor een mooie bevruchting.
Joepie Tijgertje eicel meegekomen! Dan is de pijn tenminste niet voor niks geweest, brrr botte naald geweest misschien? Op naar t goeie telefoontje maandag!!
@Tijgertje: Wat fijn van de eicel!! Wel balen van de pijn.. Gaat het nu wat beter? @Marije: sterkte...! Hoe oud of ziek iemand ook is, je wilt hem of haar gewoon niet missen! @Aafke: wat een schrik zeg!!! En nu? Je moet wachten tot het vanzelf weg gaat, maar dan heb je nog wel pijn dus..? @Deb: je vakantie is alweer voorbij zeker? Lukt het een beetje met werk/thuis combineren? Ik hoop dat nummer 5 idd geluk brengt! Het is poging 10 inmiddels dus wie weet brengt dat dubbelgeluk
ja vanmorgen een tp gehad van weer een hele mooie 4cellige, hopen dat deze 9 maandjes wil blijven zitten werd 2 min voor 9 al gebeld En lauwra hoe voel jij je nog steeds beroerd 's ochtends? Ennetje wanneer verwacht jij je menstruatie? ga je de volgende cyclus wel weer doen? nog bij mw geweest? Aafke hoe is het nu met jou? marije hoe lang moet jij nu spuiten? jcd wij zitten samen op het wachtbankje....spannend hopelijk niemand vergeten
Wat fijn Tijgertje, weer een terugplaatsing! Het scheelt denk ik dat er niets mis is met het zaad van je man (toch?), dan liggen de kansen misschien wat hoger. Woensdag is de afspraak met de maatschappelijk werkster, ben benieuwd. En verder verwacht ik ergens deze week ongesteld te worden. Als ik mijn ovulatie goed gevoeld heb, zal dat zaterdag zijn. Maar met mijn korte cyclus zal het me ook niet verbazen als het eerder komt. Best lastig om een vakantie te plannen merk ik Want het komt best precies wanneer we nou weg kunnen... We willen twee weken weg waarschijnlijk dus veel speling is er dan niet tussen eventuele terugplaatsing en eerste echo als de poging mislukt... En mijn vriend moet natuurlijk wel een beetje op tijd vrij vragen. Dus ik zou nu willen dat ik een glazen bol had zodat ik wist wanneer we weg kunnen (en dan zou ik meteen even kijken of ik ooit zwanger ga worden ) Broedse Tijgertje!
Yes! Wat fijn Tijgertje!! Lekker genieten van dit moment! Ennetje, ik herken dat wel... Je wilt en moet steeds rekening houden met het ziekenhuis... Niks aan!! Vorig jaar hadden we een punctie op de dag dat we een nachtje weg zouden (wel gegaan nog, maar eerste dag was toen al wel snel voorbij natuurlijk) en dit jaar hadden we een tp op de dag dat we naar ibiza gingen. Het kon allemaal net natuurlijk maar leuk is anders... 2 weken vakantie is natuurlijk nog lastiger plannen...! Hoop dat jullie er uitkomen! Tis wel even lekker om er tussen uit! Dat het zaad van je man of vriend goed is zal vast uitmaken ja! Bij ons opzich ook wel natuurlijk (op 1 na alle eicellen bevrucht). Nadeel is (bij ons) dan weer dat het stukje daarna wat moeilijker wordt... Meer kans op miskraam en vroeggeboorte enzo...
Oh heerlijk Tijgertje! Geniet ervan en k duim hoor! Heb je nog last van napijn? Ennetje: ja vakantie is lastig te plannen zo! Vooral als je 2 weken weg wilt... wij hebben in de zomervakantie toen 'gewoon' een cyclus overgeslagen. In de vakantie werd ik toen ongesteld en konden we gauw weer beginnen. De tijd is toen wel snel gegaan. Waar willen jullie heen? Aafke: hoe gaat het? Al wat last van kwaaltjes? Jcd: hoe voel jij je? Goede en verwarrende voortekenen al? Ja het zaad zal best wel invloed hebben! Maar toch is bij alle pogingen wel de eicel bevrucht, weliswaar met icsi De kwaliteit van de zaadcel moet natuurlijk ook voor daarna wel goed zijn, mannen met slecht zaad hebben ook vaker chromosoom afwijkingen dus misschien heb ik daardoor wel 2 keer een licht positieve test gehad, is het even goed gegaan maar door teveel afwijkingen toch niet goed. Ach je weet het nooit! Ik maak me wat dat betreft wel zorgen om het kindje, zou het wel gezond zijn? En als het een jongentje is kan het ook slecht zaad hebben, ergens vind ik dat wel egoistisch van mijzelf dat ik dan toch een kind wil... de artsen hadden ons wel verteld dat de technieken op gebied van vruchtbaarheid tegen die tijd weer sterk verbeterd zijn... maar het blijft lastig hoor!