Ook ik ben nog steeds een trouwe lezeres hoor (tenminste als het topic open is) Ik wil de meiden die starten of met een poging bezig zijn dan ook allemaal heel veel s6 wensen! Voor de meiden die nog (steeds) twijfelen om verder te gaan een dikke knuffel.. Konden we maar in de toekomst kijken en zien dat er (nog)een kindje kwam dan was de keuze mss veel makkelijker geweest? Het is ook niet niets! Laura wat ga je hard zeg Voel je je goed? Gaat alles nog naar wens? Hier ook aan het aftellen (met net als laura in mijn achterhoofd dat dit mss de eerste x en laatste x zwanger zijn is) Het is hier sinds 3 wkn erg spannend want met 31 wkn en 4 dgn zijn hier spontaan de vliezen gebroken! Ik heb toen nog 2 dgn in het umcg gelegen aan de weeenremmers en longrijping omdat je in ons streek ziekenhuis niet onder de 32 wkn mag bevallen! Maandag erop ben ik weer terug gekomen en heb tot die vrijdag in het streek ziekenhuis gelegen.. Ik ben nu alweer 2 weken thuis en heb om de dag controle(ctg + bloed prikken op infectie gevaar) in het ziekenhuis Ook moet ik thuis 2x per dag temperaturen! Elke week is er een echo om te kijken hoe ons prulleke het doet en of er nog genoeg vruchtwater is! Afgelopen dinsdag woog ze 2457 gram en was het vruchtwater nog voldoende. . Ze doet het nog goed in mama's buik en heeft het nog prima naar der zin!
Wat een geluk dat je weeen niet zijn begonnen Wish! Maar het komt nu sowiso wel ineens dichtbij, of niet! Geniet er nu dus nog maar even flink van en k hoop dat je geen infectie krijgt zeg!
Hey allemaal, Ik moet ook naar de Hyper. 6 x Mnc gedaan, waarvan 4 top embryo's terug geplaatst, maar helaas. Als ik er weer aan toe ben schrijf ik weer mee.
Hey meiden, vanochtend de echo gehad. Hematoom was geslonken, gelukkig. Dus de eerste spuit gonal zit erin. Volgende week donderdag weer kijken of ze mooi groeien! Lauwra, zoontje was zo maar binnen 3 maanden. Daarna niet meer zwanger geweest. Eileiders dicht, hoe wat wanneer en waarom, weten ze niet... Meliszy, ik heb 1 keer 2 en 1 keer 3 eicellen gehad tijdens mnc. Weet ook niet hoe het kan. Gaat het goed? Heb je al echo gehad?
Tijgertje, balen, nogal zacht uitgedrukt, al enig zicht op wanneer je mag starten? Wish, oeh wat spannend, fijn dat ze nog even is blijven zitten. Geniet nog even van je volle buik en hopelijk een goede bevalling straks!
Afgelopen nacht ben ik om 00:47.. bevallen van ons prulleke Ze weegt 2810 gram en ligt op de kinderafdeling vanwege de prematuurheid..
Oooh! Gefeliciteerd wish!!! Is alles goed gegaan? En hoe gaat het met jou nu? Heb je al een Earlybirdje gekregen? Nu maar lekker genieten van je kleine meid!
Wat fijn dat iedereen al weer even gereageerd heeft! Leuk om zo toch op de hoogte te blijven En Marije, wat fijn dat de hematoom is geslonken. Ik hoop zo dat deze poging succesvol wordt voor jullie. Ik ga alvast duimen! Daar kun je immers niet vroeg genoeg mee beginnen haha. Hier inmiddels ongesteld en aanstaande maandag de eerste echo. Spannend weer hoor! Maar kijk er ook naar uit. En ik voel me er gelukkig goed genoeg voor
Dankjewel voor je antwoord, ik wist niet dat dat kon joh! Ik heb eergister de eerste fm gehad, of naja, inwendige echo bmsv was 3 mm en nog geen dominant eitje te zien, ik mag morgen weer. Wish, van harte gefeliciteerd!
Wauw wish dat had ik nog niet verwacht te lezen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoe heet ze?
Wauw wish, gefeliciteerd! Gaat alles goed met jullie? Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Wat een mooi gewicht trouwens voordat ze zo vroeg is. Lekker genieten meid! Ennetje, wat fijn. Blij dat je je goed genoeg voelt en snel alweer de echo. Begin ik ook vast met duimen😉 Meliszy succes met de echo! Ben benieuwd of er al wat meer te zien is!
Vanmorgen was er weer niks te zien op de echo, bmsv was nu 4.2 mm. Dus we mogen zaterdag weer. Hoe gaat het verder met iedereen?
Ah die wish! Gefelciteerd zeg! Toch nog te vroeg geboren maar je hebt haar nog aardig lang 'binnen kunnen houden'. Nu mag ze hopelijk gauw naar huis! Geniet er maar van!
Meliszy, inmiddels al wat te zien op de echo? Ik had vandaag de eerste echo, een follikel van 11,5 mm en eentje rond de 10 mm. Geen idee of die ook mee gaat doen, zou leuk zijn Woensdagochtend weer heen, hopelijk dan een follikel van 14 mm zodat ik kan beginnen met spuiten!
Ennetje, wat goed! Hoop met je mee, zou wel fijn zijn! Meliszy, hoe was de echo? Moest je vandaag weer? Hier aan het wachten op donderdag. Hoop dat er wat groeit, voelt af en toe wat vol in m'n buik. Vind het erg spannend deze keer...
Hoi meiden, Ik wil graag met jullie meeschrijven. Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met de eerste ronde MNC vanmorgen hèt telefoontje gehad. En helaas er heeft geen bevruchting plaatsgevonden.... Het was een enorme teleurstelling... Na wat speurwerk op het web om medestanders te vinden kwam ik uit op dit forum... Zijn er meer ervaringen met meiden die de eerste keer of andere keren geen bevruchting hadden en in een latere cyclus wel?
Spannend Marije, hopelijk veel activiteit daarbinnen! Welkom Miekje30, leuk dat je komt meeschrijven Balen van deze eerste poging, ik weet precies hoe je je voelt. Ook wij hadden de eerste poging geen bevruchting. En dan ben je toch bang dat er misschien wel nooit een bevruchting zal zijn... Maar het zegt echt niets hoor. Wij hadden de twee daaropvolgende pogingen beide keren een terugplaatsing. Nu zitten we in poging vier. Ze zeggen ook wel dat het gemiddeld maar twee keer tot een terugplaatsing komt van de zes pogingen. Echt, komt goed! Maar voor nu is het even flink balen en de tijd uitzitten tot de volgende poging...
Bedankt Ennetje voor je geruststellende woorden. Ik voelde me even heel rot en het is zo fijn om te kletsen met mensen die hetzelfde voelen als ik. Ze kon idd ook niet zeggen waar het aan lag...jullie al in ronde 4. Jij moet woensdag weer haat het zhuis. Hopelijk is het eitje dan mooi van formaat zodat je kunt beginnen met spuiten... Ik had op dag 9 al een eitje van 18mm dus ik mocht heel snel van start! Succes! Marije: welke ronde is dit voor jullie?