Ikkuh wat spannend! En fijn dat je geen last hebt. Mijn punctie gaat niet door, verhoogde kans op overstimulatie. Nu iedere dag bloed prikken en echo's om te kijken of mijn waarde zakt van 18000 naar 13000
@Kimmy, spannend hoor! Ik duim voor je! @Jennifer, wat balen zeg!! Wordt de punctie afgeblazen of alleen uitgesteld? Ik hoop voor je dat het wel nog doorgaat over een paar dagen misschien?
Zoals het er nu uitziet is het alleen uitgesteld, maar moet dus nu wel iedere dag naar het zkh. Dus we gaan nog door, maar was echt even balen.. Hoe gaat het bij jou maryjames?
Aaaah Jennifer! Dat meen je niet, balen! Ik had mijn eerste icsi 29 follikels en wilden ze ook eerst staken maar uiteindelijk toch doorgegaan. Maar het is ook helemaal niet fijn voor je lichaam
Hi kimmy, wat had je toen gedaan zodat ze toch door konden gaan? En welke klachten heb je daarna gekregen? Hoe gaat het trouwens met je wachttijd? Hou je het nog vol?
Wat ontzettend balen Jennifer! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vind dat ze laat de eerste echo's doen hoor. Geeft me hier ook helemaal geen fijn gevoel dat ze pas dag 10 een keer gaan kijken, had met de iui al rustig 5 eitjes en moet straks weet niet hoeveel meer gaan spuiten Eerste deca viel me erg mee, maar gisteren en vandaag deed ie wel stuk zeerder. Spuit liever de puregon
Ach wat balen Jennifer! Heb je ook adviezen meegekregen (zoals veel drinken)? En iedere dag naar het ziekenhuis is ook pittig... sterkte meid!
Hoop dat het alsnog doorgaat Jennifer! Met mij gaat het wel oké, ik wacht totdat ik echt kan beginnen. Binnenkort vakantie dus dat helpt wel, dan gaat de tijd wat sneller
Hey Jennifer, ik zat toen in uz Gent, hele slechte communicatie destijds en weet ook eerlijk gezegd niet wat hun overtuigd heeft dat ik door mocht, was ook m'n eerste poging dus ik liet t allemaal maar gaan. Weet wel dat ik een hele zware buik had, of er 5 bakstenen in lagen, en na de punctie had ik tot 20 dagen na de tp nog zware buikpijn (kwam menstruatie ook nog ff tussendoor) ik liep als een pinguïn, en wat Jolanda zegt hebben ze mij toen ook aangeraden om heel veel water te drinken. 2 a 3 liter per dag minimaal! Met mij gaat het wel, wachten duurd lang. En weet niet meer wat ik moet voelen... Heb zoveel symptomen die bij een menstruatie én zwangerschap passen. Maar durf niet te testen, erg he? Vrijdag maar afwachten.
Izie, bij mij is het raar omdat ik voor mijn zwangerschap juist helemaal niet veel had, dus het is daardoor veranderd. Ik had ook last van die deca en dat is nou juist net degene waar ik toch nog mee door moet gaan.. Jolanda, ze hebben me gezegd dat ik nu rustig aan moet doen en na de punctie helemaal. Idd veel water drinken. En tja het was of iedere dag naar het ziekenhuis of rusten en later opnieuw beginnen.. ik wil door, maar vind het ook eng..
Maryjames, ja vakantie is altijd wel even lekker! Geniet ervan.. Kimmy, pff ja ik ben echt bang voor al die klachten, nu al opgezwollen buik. Lijk al wel zwanger.. Ja ik snap dat wel hoor, bang voor teleurstelling. Het is ook nog zeker wel aan de vroege kant om te testen, ben wel echt benieuwd hoor of het eindelijk is gelukt!
Jennifer. Jeetje wat ontzettend balen zeg! Toch ook wel fijn dat ze het wel nog willen proberen hopelijk valt het allemaal mee, hoef je nu dan ook niets meer te spuiten? Kimmy. Ohhh vind het zooo spannend ik duim nog even door!! Vanavond komt er op ned.1 een programma over een stel met ivf in het buitenland...
Jennifer, oooh wat erg! Ik heb dat ook een keer gehad maar had toen maar 11 eicellen en mijn bloedwaarden waren echt high level.. ik moest toen drie dagen stoppen met stimuleren en alleen ngo deca gebruiken.. ik zelf had geen last maar ik was als de dood dat mijn eicellen door het ineens stoppen met stimuleren een klap kregen en gelijk slecht werden van kwaliteit.. ik heb toen zelf gezegd wil niet verder met deze behandeling. Gent wilde destijds wel uiteindelijk maar mijn gevoel was niet goed.. Moeilijk dit meid. Ik kan alleen maar duimen voor je en hopen dat getogen gaat lopen voor je!
Ikkuh, jawel ik moet nog deca blijven spuiten, hopelijk blijft dat goed gaan. Zowelkom zoiets zal het bij mij ook wel worden, ik snap je gevoel! Toch wil ik wel doorgaan zolang ik maar wel een tp krijg als er natuurlijk embryo's zijn ontstaan. Ik lees namelijk ook verhalen dat ze dat uiteindelijk na een punctie niet meer aandurven.
Zolang jij er een goed gevoel bij hebt is het belangrijkst! Ik zou dan wel zeggen dat je alleen punctie wilt als je zeker weten een tp krijgt.. als dat jou gevoel hierin is moet je op je strepen staan vind ik.. maar het moet natuurlijk geen kwaad kunnen voor jou en ik denk dat ze dat wel vinden met hoge waarde .. lastige keuze sta je voor 😢
Zowelkom, ja ik sta zeker voor een lastige keuze, maar het zkh heeft er nog alle vertrouwen in. Vandaag was mijn waarde enorm gestegen. Ze verwachten dat het morgen weer minder is zodat we een punctie kunnen gaan plannen.
Ik duim voor je Jennifer! Jeetje wat dubbel allemaal zeg.. krijg je dan sowieso een tp? Tegen mij werd gezegd van niet toen omdat mijn bms al veel verder was dan het moest zijn
Jeetje jennifer het zit niet echt mee... hopelijk kan het echt allemaal door gaan en krijg je ook een terugplaatsing! Me duimen gaan harder draaien voor je 😊
Lief van jullie, dank je! Ik hoor morgen hoe het verder loopt, als ze een punctie willen gaan plannen dan bespreek ik eerst die tp. Hoe gaat het met jullie?
Hoop dat het alsnog goed verloopt Jennifer. Hier zenuwslopend nog steeds, ik bereid me alvast voor op het ergste 😓 krampjes worden erger, voelt echt als een menstruatie in aantocht... Geestelijk zit ik op level zwaar geirriteerd en emo. En ben dood moe elke dag. Welke hormonen zijn de boosdoeners?! Nog 2 dagen...