Dankjewel ik hoop t ook 😊 Wat zouden jullie doen: Dinsdag avond hebben we voor t laatst seks gehad en dat betekend als we tot zaterdag ochtend niks meer doen dat er 3.5 dag tussen zit. Zou dat erg zijn voor de kwaliteit van t zaad? Of moeten we t vanavond nog doen maar dan zit er maar 1.5 dag tussen dat is net te weinig denk ik..
Ik zou t op 3,5 dag laten.. Wij deden vaak met iui 1,5-2 dagen. In DD 3 dagen en we hebben betere cijfers. Denk niet dat dat t enige is hoor maar denk wel daardoor dat 3 beter is😊
Succes morgen Kimm! Hier vandaag fm2 gehad. Rechts waren er nu 7 à 8 te zien en links 5. Alleen de grootsten werden opgemeten (ik had dit keer een Duitse arts, Nederlandse arts was ziek), tussen de 19 en 21 mm. Maandag de punctie en dan als het goed is zaterdag de terugplaatsing...
Wow de punctie viel echt reuze mee! Dacht dat het veel pijnlijker was. Mocht ook meteen mee met mijn vriend naar Tilburg om daar de eitjes naar toe te brengen. Waren 9 grote eitjes en een stuk of 10 kleine waar ze waarschijnlijk niks mee konden maar toch gelukkig een goeie opbrengst😊
Dankjewel 😊 We kregen toestraks nog te horen dat 14 eicellen goed waren en t zaad van mn vriend was gelukkig ook prima. En als we maandag voor 12 uur geen telefoontje krijgen hebben we dinsdag een tp!
Super goed Kimm, nu hopen op goede vevruchtingen en mooie embryo's! Hier weer thuis na de punctie met een zeer tegenvallend resultaat: maar 2 eicellen uit 12 follikels! Morgenochtend worden we gebeld over de bevruchting, maar ik vrees het ergste, waarschijnlijk opnieuw een poging zonder terugplaatsing. We zijn er kapot van! Wat gaat er toch mis? 😢
Jeee Jolanda wat mega kak😑 Ik hoop zo voor je dat een van die twee gewoon een geweldige plakkende topper is!