Kimm, ik heb je testen gezien, ik zeg gefeliciteerd. Overstimulatie kan nu zeker nog optreden, denk dat het wel verstandig is om even goed rust te nemen.
Ja! Het gaat super. Meneer is mega actief en groeit goed. Afgelopen week pretecho gehad... Hij heeft echt mijn vrouw haar mond. Ze heeft wel last van bekkeninstabiliteit dus doet thuis niets meer... Maar klagen zullen we niet doen want we zijn zo dankbaar!
Ziet er goed uit Kimm! Nu duimen dat ze goed blijven oplopen de komende dagen! En ik hoop je van harte te mogen volgen... @ Laura: fijn dat alles goed gaat! @ Zowelkom: nee, ik ben nog niet aan het testen. Manlief wil echt pas op z'n vroegst op de testdatum testen. Nu wil ik dat die ochtend niet omdat het op een dinsdag valt en ik niet daarna wil moeten werken... Hopelijk kan ik hem overtuigen de zondag ervoor een test te doen, want anders wordt het pas op Goede vrijdag. Maar goed, eerder heb ik ook altijd gewacht tot de officiële testdatum...
Tnx meiden! We gunnen het allemaal zo erg! Wat een mooie testen Kimm😇🍀 Laura wat fijn zeg dat t goed gaat. Bekkeninstabiliteit is wel lastig lijkt me. Dan maar rustig aan..... Oh Jolanda ik zou zondag ook testen dan denk ik! Maar goed ik kan sowieso niet wachten tot de testdag en begin vaak toch wel rond wachtdag 7...
Wauw kimm dat ziet er goed uit!!! Jolanda spannend ook voor jou, ik heb ook bewust nooit van te voren getest. Nog even geduld!!! Hoop het echt Hier gaat alles zijn gangetje, 30 weken zijn aangebroken. Dit zijn echt de laatste loodjes, soms geen besef hoe snel het allemaal is gegaan.
@Laura ah wat schattig die foto! Fijn dat alles wel goed gaat alleen wel balen van die bekkeninstabiliteit! @Jolanda wel knap dat je zo lang kan wachten. Ik kon niet meer wachten haha 😅 ik ga extra duimen voor je! @Kimmy wow de tijd gaat echt snel idd! Je begint al aan de laatste loodjes wat spannend zeg!
Vandaag weer echo gehad. Donderdag cryo tp. Heb nog 4 embryos in de vriezer van 1 dag oud dus die gaan nog eerst 4 dagen in de embryoscoop. Duimen dat ze het alle 4 overleven 😍🍀
@kimmy, Ik ben blij te lezen dat het bij jou nog goed gaat! Lichamelijk dan vast niet maar dat de twee meiden nig veilig in je buik zitten! Kimm, ben benieuwd bij je Babs, spannend voor je! Is het vandaag of morgen?
Fijn Babs! Nu hopen dat ze goed gaan doordelen en je donderdag terugplaatsing van een toppertje krijgt... ik duim voor je!