Fijn dat je een mooie teruggeplaatst hebt gekregen! Wel jammer dat die andere drie het niet gered hebben... deze moet 'm gewoon gaan worden! Succes in de wachtweken!
Niet zo goed, zit er doorheen. Al dagen last van mijn buik, maar mijn menstruatie laat op zich wachten... en heel angstig, niet goed meer geloof hebben dat er nog een oplossing gaat zijn voor 'mijn probleem'. Deze week ook drie zwangerschapsaankondigingen op mijn werk, dat helpt ook niet... we hebben nu 27 april evaluatie in DD en gaan alsnog ook naar de intake in Gent op 2 mei. Bij beide horen of ze nog wat kunnen met onze situatie...
Pff kan t me zo voorstellen dat je er doorheen zit! T is zo oneerlijk allemaal. Ben erg benieuwd wat DD en Gent te zeggen hebben. Pff en die aankondigingen op t werk, soms zo heftig. Laatste half jaar bij mij ook al 8 dames zwanger... zo niet leuk soms! 😘 sterkte meid!
@babs fijn dat je wel nog nog een tp hebt gehad alleen weer super balen dat de rest is afgevallen ! Hopelijk gaat deze heel veel geluk brengen tis je gegund! @Jolanda germ vind het zo rot voor jullie zeg! En al helemaal als in je omgeving mensen zwanger raken die klap komt nog ff 3x zo hard aan! Heel veel sterkte met t verwerken allemaal tis ook allemaal niet niks! Had idd een knaller van een test 11 april Ben heel benieuwd naar de eerste echo 26 april.
@Jolandadijk... Kan het me inderdaad goed voorstellen! Super heftig... Inderdaad, je kunt het andere mensen nog zo gunnen, het benadrukt wat je zelf nu nog niet hebt en dat is heftig! @Babs, wat zou het toch fantastisch zijn als dit een plakker is!
Babs hopelijk blijft deze lekker 9 maanden zitten! Heel begrijpelijk Jolanda, en ik hoop dat jij ook dat gevoel snel achter je kan laten, die wanhoop en onzekerheid. Het is zo verschrikkelijk!!! Probeer toch positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is.... Ik heb na 3 misstappen me zo ellendig gevoeld, weinig hoop meer, toen wees iemand mij op het boek "The Secret" (is ook een documentaire van) iets wat je moet voelen en begrijpen, ik ben zelf helemaal niet spiritueel ingesteld en vrij nuchter maar dit heeft mij door mn laatste poging heen geholpen en de voorbereiding er van. Misschien hebben anderen er ook wat aan...
Goed... alweer grotere tepels en borsten... dus weer hcg in de maak. Voel me net als vorige keren, nu allemaal alleen paar dagen eerder dan vorige keren.. Hopelijk is dit dan eindelijk die plakker!? 🤞
@ Babs: spannend meid! Ik duim heel hard dat dit inderdaad een plakker gaat zijn! Weet je al wanneer je voor het eerst gaat testen? @ Kimm: das al snel een echo, hoe ver ben je dan? @ Kimmy: ik zal het eens opzoeken, ben zelf ook helemaal niet spiritueel ingesteld, maar soms helpt het enorm wat uit je hoofd te kunnen... Hier de menstruatie alweer zo goed als achter de rug. Pijn is gelukkig meegevallen, maar heb wel behoorlijk last van mijn darmen, dus zit nog niet lekker in mijn vel. Ik hoop dat dit de komende tijd weer wat terug gaat komen. Ons lijstje met vragen voor DD klaar liggen, de 27e hebben we daar evaluatiegesprek. Daarna weekendje Gent en Brugge en dan 2 mei voor eerste gesprek naar Gent. Pas daarna gaan we kijken hoe we verder willen en wanneer. Manlief had het over rust nemen tot september en lekker vakantie gaan boeken. Klinkt op zich niet gek, maar ben ook wel bang om lang te wachten met een beperkte eicelvoorraad... dus gewoon nog rustig over nadenken...
@Jolanda ben dan 6 weken en 3 dagen als ik goed gerekend heb! Even rust kan idd nooit kwaad maar het ik zou ook twijfelen want elke maand is wel weer een maand proberen. Lastige situatie voor jullie! Ben wel benieuwd wat ze in Gent willen gaan doen of ze een andere aanpak hebben dan Düsseldorf!
Jolanda wij hebben ook zoiets als het deze keer niet mag lukken even rust te nemen tot na de zomer. Ook om goed te bedenken wat we willen gaan doen aan onderzoeken waar een aantal maanden voor nodig zal zijn.. Denk wel morgen of donderdag testen... heb vanochtend al getest wd5/10dpo en was heeeel licht, bijna niet te zien.. ook wel aardig vroeg natuurlijk en wist dat er weer iets gaande is aangezien mn tepels al weer zo veranderen.... 🤞🍀
Ja mn lichaam wil blijkbaar graag🤗 elke keer weer die positieve testen... hopelijk loopt t nu eens goed op🤞🍀