Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Yes Babs prachtig!

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankje Jane.
    Hoe gaat t met jou??

3. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wauw Babs!! Gefeliciteerd

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Xddd jij alweer 15 weken! Gaat t goed??

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja gaat goed hoor.
    Kleintjes groeien lekker door.
    Jochie zit op de middellijn qua groei en meisje op p10 lijn, klein dus maar ze groeit wel keurig op die lijn.
    Nog iets meer dan 12 weken en dan gaan we ze ontmoeten

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw wat gaat dat toch snel! Fijn dat t goed gaat!!

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja tijd gaat zo ontzettend snel.
    Babykamer neemt nu ook serieuze vormen aan, box staat alvast om te wennen voor dochter en katten..
    En zo wordt het steeds een beetje echter.
    Blijf het nog zo onwerkelijk vinden dat ik zwanger ben, laat staan dat er 2 kindjes in mijn buik groeien.
    Zo bijzonder maar nog steeds zo onwerkelijk....

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Babs: wauw wat een super mooie testen. Gefeliciteerd meid! Het is jullie van harte gegund na al die lichte lijntjes! Hebben jullie bij deze laatste terugplaatsing nog iets anders gedaan als de voorgaande?

@ Jane: wat gaat de tijd snel zeg! Fijn dat alles goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het onwerkelijk is, maar als je ze straks in je armen hebt, dan zal het zeker echt zijn!

Hoe is het met de andere dames?

Hier in afwachting van onze afspraak aanstaande donderdag in DD. Ik ben benieuwd wat het plan gaat zijn...

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    DrS heeft de tp gedaan ipv drC ;)
    Ik heb 2 weken adaptonyl en reishi extract gebruikt (boek innesteling):) Extra vitE. En ik was rustig.... al was ik dat de vorige keren ook wel volgens mij.
    De eerste embryos waren allemaal vers doorgegroeid tot dag 5. Deze is op dag 1 met 3 anderen in de vriezer gegaan en nu er weer uitgehaald en in de embryoscoop gedaan. Dit was de enige die t gered heeft. Sterk dus! :)

10. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Echt geweldig Babs! Wat super goed! Ben zooooo blij voor je!

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Lief!! Dankjewel Laura!

12. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Zo fijn Babs, eindelijk! Het is je zo gegunt na al die ellende.

Jolanda ik hoop voor jou op een goed gesprek in DD. Trek je het allemaal nog een beetje?

Jane wat fijn dat het goed gaat met de kindjes!

Hier gaat ook goed met de kleine meid, ze is heel erg druk dus dat beloofd wat haha.
    Mijn lijf doet erg veel pijn dus ik hou me rustig.
    Over 3 weken een groeiecho.

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankje Mandy fijn dat t bij jou ook goed gaat!!

14. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaa gaat prima! Lekker op vakantie geweest en even alles van het traject laten bezinken. Merkte dat ik na de 12 weken ineens erg veel bezig was met "het traject" en het verwerken ervan. Heb het toch als best pittig ervaren. Gisteren weer een afspraak bij de verloskundige gehad en alles was in orde. Op naar de 20 weken echo :)

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heel fijn xddd! Genieten!

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Snap ik xddd! Wij hadden dat ook echt nog heel lang... Echt even bijkomen. Moet je ook jezelf echt even de tijd voor geven hoor!

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Xddd: fijn dat alles goed gaat. Het traject is ook zwaar, goed om de tijd te nemen dat te verwerken!

@ Babs: mooie banner! Op naar een goede eerste echo!

@ Mandy: ook fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid! Vervelend dat je zoveel pijn hebt, doe inderdaad goed rustig aan, luister naar je lichaam, je moet nog even...
    Met mij gaat het wisselend, het ene moment ben ik positief en zie ik nog mogelijkheden / heb ik nog hoop, het andere moment zie ik het even niet zitten en weet ik niet goed hoe het nu nog verder moet. Bang om degene te zijn die met lege handen achter blijft (juist omdat ik dat hier al bij meerdere topics heb zien gebeuren, als enige nog niet zwanger. En ondanks dat ik het alle meiden waar ik hier op het forum mee klets van harte gun, is het natuurlijk ook dubbel omdat je het zelf ook heel graag wil).
    Maar we zullen toch echt de afspraken in DD en Gent moeten afwachten... Gelukkig donderdag al naar DD en volgende week woensdag naar Gent.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jolanda dankje!! Ben zo benieuwd naar de uitspraken van DD en Gent! Denk aan je!

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Jolandadijk, het is je zo gegund! Blijf hopen en volhouden... Wens je alle superpowers van de wereld toe om dit vol te houden!

20. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ik snap je gevoel Jolanda, wat moet het moeilijk voor je zijn dat je hier inderdaad ziet dat de meeste zwanger worden en het bij jou niet lukt.
    Zo oneerlijk!!
    Ik wens je echt alle kracht en hoop toe en hopelijk heb je 2 goede gesprekken.
    Het is je dubbel en dwars gegund!!!

Deel Deze Pagina