Ohnee kimmy dat ga je toch niet menen.. pff zenuwslopend zeg. En zo'n clearblue test die je vroeg kan testen? Durf je die ook niet te doen? Wat een rottijd is dat he, dat wachten steeds!
Kimmy. Jeetje meid hopelijk zijn het toch gewoon de goede krampen... Nog een dagje dan mag je testen toch? Jennifer. Hoe is het vandaag gegaan bij je? Vandaag 1ste echo gehad vanaf vandaag moet ik ook de fostimon beginnen te spuiten, Alles zag er goed uit ze zag aan de rechterkant 8 eiblaasjes en linkerkant 5 eiblaasjes klaar liggen. Volgende week zaterdag moet ik terug komen.
Hey Ikkuh! Dat is goed nieuws, maar volgende week pas terug? Hier is mijn waarde wel gezakt maar nog niet voldoende, morgen terug voor een echo en weer bloed prikken. Hopelijk dan wel punctie plannen.
Jennifer. Balen zeg hopelijk morgen dan wel ja zou fijn zijn als je verder kan. Ja dan pas terug hopelijk gaat het goed...
Oh balen Jennifer, zenuwslopend ook... Voor mij morgen ook een spannende dag, heb maar vrij genomen, heb vandaag echt erge krampen gehad. Nu weer even rustig maar heb er een hard hoofd in 😢 Ken m'n lichaam iets te goed en weet ook hoe het voelt om zwanger te zijn, was wel een bbz maar hcg is hetzelfde
Stond nog met een zwangerschapstest in m'n handen vanavond in de winkel na m'n werk zowelkom84. Maar m'n vriend zei wacht nog 1 dagje (hij is er van overtuigd dat het is gelukt 😪 dan weet je gelijk de waardes... Maarja hij ziet het oppervlakkiger als mij natuurlijk. Ik zei ook stel het is weer niet goed, hij zegt ja dan blijven we doorgaan he. Snap het wel hoor maar hij hoeft lichamelijk niets te doorstaan en mentaal ook minder want hij wilt wel graag kinderen maar die echte oer drang heeft tie niet echt...
Succes vandaag Kimmy. Ik blijf duimen op een positief resultaat. Goed dat je vrij genomen hebt, wat het resultaat ook is... @ Jennifer: spannend meid! Je wil zelf ook nog steeds dat het doorgaat? Ik hoop van harte dat je waardes goed gezakt zijn... @ Ikkuh: dat klinkt positief. Hopelijk gaan ze allemaal goed groeien... @ zowelkom: hoe staat het er bij jou voor? Ook aan het aftellen?
Kimmy, hoe gaat het met je meid? Ik begrijp het heel goed hoor, maar het is wel fijn dat hij wel achter je staat en ervoor wil blijven gaan. Probeer die positiviteit mee te nemen.. succes!! Ikkuh, dat duurt nog lang.. spannend hoor! Ik zit weer in het zkh net bloed geprikt en straks weer echo.. jaa ik wil dit nog steeds, zou het erg vervelend vinden als ik weer moet wachten..
Spannend Jennifer, hopelijk mag de punctie snel gepland worden. @Kimmy, goed dat je vrij hebt genomen. Ik snap je gevoel, je kent je lichaam het beste, hoe vervelend dat op dit soort momenten ook is. Ik duim voor je dat het raak is! Probeer positief te blijven!
Punctie staat gepland voor zondag! Yippie heb er zin in.. waardes waren goed gedaald, maar moet nog veel rust houden. Maryjames hoe is het met jou?
Wie Jennifer! Dat is een goed teken zeg! Jolanda, mijn lh piek is vandaag 😳 Dag 12 van cyclus twee dagen eerder dan normaal. Scratching is nu ook naar voren gehaald 😄 Begin het. U toch wel spannend te vinden! Ga ook nog ff snel naar osteopaat (geloof daar echt helemaal niet in, vorige keer ook gedaan en zwanger gebleven dus doe het nu ook maar haha)! Kimmy, hoe is het bij jou?
Zowelkom jeetje wat snel! Spannend hoor. Kan het nu ook zijn dat je straks net te laat bent? Kimmy wat zijn we benieuwd naar jou resultaat?!?
Fijn Jennifer dat de punctie gepland staat. Hopelijk een mooi aantal eitjes, zodat dit niet voor niets is geweest! @ zowelkom: dan gaat het ineens snel. Wanneer gaan ze de scratching doen?
17 oktober staat die nu! Jennifer, scratching gebeurd in je cyclus voorgaand als je gaat starten. Na de scratching zal paar dagen later mijn menstruatie komen en dan begin ik pas met spuiten.. dus de punctie staat daar los van 😊 Ben benieuwd hoe het met Kimmy is!
Sorry dames, heb net pas de uitslag binnen!!! Ik ben zwanger 😊😊😊 hcg is 184, mooi resultaat zei het zh. Ik ben helemaal door het dolle heen, ben zo intens blij. Hopelijk blijft het goed gaan!!! Ik dacht vanmiddag echt ik ga 100% ongesteld worden en de hoop was echt weg maar dat zullen de hormonen wel geweest zijn
Wat goed Kimmy! Gefeliciteerd meid! Het blijft natuurlijk nog wel even spannend, maar hopelijk kun je er ook van genieten. Wanneer mag je voor de eerste echo komen?
Twee embryo's toch? 😊 Wie weet een tweeling! Spannend meid, voorzichtig gefeliciteerd op naar de echo!