Wauw @xddd Super Gefeliciteerd!! Geniet heerlijk van je mannetje! @Jolandadjk hoe gaat het nu met je? Hebben jullie al wat dingen op een rijtje gezet? @Lalalaura hoe gaat het met jullie? Ook nog heerlijk aan het genieten? Sorry voor mijn late reactie pff beetje zp vergeten... Verder gaat hier alles goed mijn kleine meisje is morgen alweer 4 maanden, gaat zo hard alweer. Ben ook volop aan het werk sinds dat ze 14 weken is dus moet nog steeds een beetje in me ritme komen, vooral met een kleuter erbij die sinds na de zomer naar school gaat dus zit volop in een schema haha dat alles moet passen met het wegbrengen en ophalen. Maar ik geniet echt heerlijk.
Hier gaat t super ikkuh! We genieten enorm... Iedere dag ben ik dankbaar. Over 2 maandjes gaan we weer bellen naar Genk voor nieuwe pogingen maar dan bij mij. Ergens super spannend, maar tegelijk gaan we er nu al zo anders in.... Meer voorbereid ofzo...
Hey Dames, Hier is vannacht onze kleine Mason geboren. Helaas 5 daagjes te vroeg net geen 37 weken gehaald. Dus we moeten nog eventjes in het ziekenhuis blijven. De bevalling ging super snel 23.00 vliezen gebroken 2.13 uur was hij geboren
Van harte gefeliciteerd @Kimm17 ! Inderdaad wat aan de vroege kant, maar hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie snel naar huis... geniet van jullie wondertje!
Dag dames, ik was deze pagina helemaal kwijt... Jolanda wat heftig voor je zeg. Geen voeding? Supplementen? Iets om de eicelkwaliteit nog te kunnen verbeteren? En pkd haalt niets uit verwachten ze? Hier gaat alles goed.. lekker met verlof en afwachten wanneer de kleine zich gaat melden. Spannend zo met alle feestdagen. Tijd gaat zo mega snel ineens...