Kimmy!! Wat fantastisch, gefeliciteerd meid!! Ohh ga er maar lekker van genieten... jeetje dat was spannend.. Zowelkom.. ☺️ Dat wist ik niet haha, dus als ik het nu wel goed begrijp moet eerst je menstruatie nog komen en dan begin je? Jolanda wanneer ging jij beginnen?
Eind van de maand als ik ongesteld word (rond 26 oktober). Ik ga maandag medicatie ophalen, dan komt het er toch echt weer aan...
Ow leuk jullie lopen dan bijna gelijk! Ik hoop toch wel dat het jullie deze ronde is gegeven, ik duim voor jullie!
Gaat mijn eerste ronde na bevalling weer worden. Denk zelf nu 3 jaar voordat ik weer zwanger mag raken en blijven
Waaaahhhh kimmy wat super goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Echt super van gaan genieten en hopelijk over een paar weekjes een prachtige echo! Jennifer. Wat super spannend meid zondag!! Hopelijk een topscore. Gaan ze wel gewoon een terug plaatsing doen? En wanneer zou je die krijgen dan? Zowelkom. Ah wat super fijn zeg dat het allemaal iets vervroegd dat is altijd fijn hoe eerder hoe beter! Jolandadijk. Nog even aftellen hopelijk schieten de dagen op voor je.
Zowelkom, het kan door je zwangerschap zomaar ineens anders zijn. Ik heb daardoor ineens tegen overstimulatie aangezeten. Ikkuh ik krijg woensdag de tp, de kans dat het niet zo zou zijn was klein hadden ze gezegd. Hoe gaat het bij jou met spuiten?
Ja ik weet het ben echt zeer benieuwd eigenlijk 🙈 Vraag mij wel af waar het door kan komen dan ineens die overstimulatie? Ik heb nu die lh piek maar heb er echt serieus last van, mijn buik doet dit keer echt zeer.. gevoel alsof er 30 zitten.. Kan je nagaan met stimuleren.. ben er wel bang voor
Dankjewel voor de felicitaties dames! En dat jullie stuk voor stuk mogen volgen, ik ga voor jullie bidden! Moet volgende week weer bloed prikken voor hcg en die week erna eerste echo. Ben zo benieuwd!!! Jennifer spannend meid. Ik hoop dat je een mooi aantal hebt en dat er een lekker blijft hangen. Nu komen jullie aan de beurt en ik ga het zeker volgen 😊
Zowelkom, dat moet je wel aangeven dat je er bang voor ebnt. Ze beginnen dan gewoon laag, want ze kunnen altijd hoger gaan als ze zien dat er dan weinig gebeurd. Kimmy, je ziet wel de aanhouder wint! En over 2 weken de echo, zo super leuk!!
Jennifer. Heel veel succes morgen!! Op naar veel mooie embryo's!! Izie. Hoe is het met jou? Ben je nu ook gestart?
Dank je wel dames! Alles is goed gegaan en we hebben 10 eitjes. Vanwege dreigende overstimulatie word ik nog wel in de gaten gehouden en wachten ze woensdag de bloeduitslag af voordat er iets terug geplaatst kan gaan worden.. maar we houden hoop!