Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    10 eitjes! Mooi zeg 😊 Hoor je morgen hoeveel bevruchtingen?

Wanneer tp?

2. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Mooie opbrengst Jennifer! hopelijk blijft alles rustig en mag de terugplaatsig doorgaan.

@ikkuh1985; ik ben idd ook echt begonnen. Sinds vorige week zondag de decapeptyl en heb a.s dinsdag de uitgangsecho. Als die goed is en de cyste hopelijk weg is kan ik beginnen met de puregon!

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy daar ben ik ook zeker benieuwd naar, maar er mag er van die tien toch hopelijk wel 1 bij zitten..
    Zowelkom, we hebben woensdag de tp als er geen bevruchtingen zijn dan horen we dat die ochtend nog. Ik moet alleen dan wel nog bloedprikken om te kijken of ze de tp mogen gaan doen.

Dank je Izie! Voor jou nu ook super spannend dan! Succes morgen

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoor je niet eerder of er wel wat bevrucht is?
    Jeetje dan zit jij ook in spanning! Hoe voel je je?

Jolanda, trek jij het nog? Ik begin echt zenuwachtig te worden 😞 Wil liefst vandaag al starten en moet nog twee weken 🙄

5. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Haha nee maar geen nieuws, is goed nieuws. Ik vind het spannender of mijn bloeduitslag wel goed is. Bij mij is het dichterbij dan voor jou, dus ik begrijp dat je door wil! Als je er niet teveel mee bezig bent dan zijn die twee weken ook zo voorbij! Je kan het!

6. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh spannend! Ik kreeg de volgende dag gelijk de resultaten. Maar elk zh is anders...

Duim duim duim!!! Dat je een mooi embryo hebt op de dag van de tp ☺

Welke ziekenhuizen zitten jullie eigenlijk allemaal?

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jennifer. 10 eitjes dat is mooi nu hopelijk ook een aantal mooie embryo's

Izie. Spannend zeg hopelijk is de cyste morgen weg en mag je starten met putegon dan gaan het echt beginnen.

Zowelkom. Nog 2 weekjes hopelijk vliegen ze voorbij en dan heb je de scratching toch? Of heb je die nu gehad...

Kimmy. hoe voel je je? Wij lopen in het amc

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nee volgende week scratching 🙈 Dus dat nog een weekje haha!

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Jennifer: mooi aantal eitjes. Nu duimen voor mooie embryo's en dat je inderdaad een terugplaatsing mag hebben...

@ izie: spannend, uitgangsecho en dan hopelijk beginnen met stimuleren...

@ zowelkom: ik herken je gevoel. Over een week heb je in ieder geval de scratching, weer een stapje dichterbij en dan nog maar een weekje wachten...

Was er nou nog iemand wel al bezig met stimuleren en bijna toe aan follikelmeting?

Hier vandaag alle medicatie (Gonal-f, Cetrotide, Utrogestan, Diclofenac en Paracetamol) opgehaald in het ziekenhuis, dus nu begint het toch echt te kriebelen. Ik moet ook nog ongeveer 2 weken wachten, echter heb ik nog geen vruchtbaar slijm gespot. Als mijn cyclus nu maar geen gekke dingen gaat doen🤔

10. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh Jolanda komt dan al dichtbij he! Ik ben van te voren aan de anticonceptiepil gegaan en wist precies wanneer ik mijn menstruatie ongeveer zou krijgen, wou geen risico nemen aangezien ik verlof had gevraagd van m'n werk ook. Maar je hebt alles al binnen in ieder geval! 😃

Ikkuh1985 met mij gaat het prima, ik heb alle bekende symptomen, misselijk, moe, pijnlijke borsten, "menstruatie" krampen af en toe. Voor het eerst in m'n leven blij met zulke klachten haha
    Hoever ben jij nu? Jij bent ookal begonnen met spuiten toch?

Zowelkom nog ff je kan het! 😜

Jennifer hoe gaat het met jou, beetje kunnen herstellen?

Izie hopelijk alles in orde morgen, succes!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Zowelkom. Ah oke dus volgende week opzich denk ik wel fijn breekt je 2 weken nog even.

Jolandadijk. Ah dat is ook lekker begint er dus ook al aan te komen nog 2 weekjes ze zijn zo voorbij.
    Hopelijk zal je cyclus echt geen gekke dingen doen nu ik weet er alles van hoe vreselijk dat is...

Kimmy. Wat heerlijk om de bekende kwaaltjes te hebben hopelijk niet te heftig voor je.
    Ik ben vanaf donderdag bezig met de fostimon erbij de die stimuleerd nu alles en dan zaterdag een echo.

Had wel even moeite met mijn werk met me klanten ik moet zaterdagochtend vroeg maar ben dus pas een uur later op me werk dus had helemaal een excuus bedacht met me basin maar heb aangegeven dat ik een uurtje later begin en ze vroegen gelukkig nergens naar 1tje vroeg alleen of dat elke weej gaat gebeuren of dat het eenmalig was...

Hebben jullie met dat soort dingen geen moeite op het werk?

12. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ze weten niet van jullie traject dan Ikkuh?

Bij mij op het werk weten ze eigenlijk alles, zowel mijn leidinggevende als mijn team. Hoef dus geen smoesjes te verzinnen en kan makkelijk mn diensten ruilen als ze weten waar het om gaat.

Tis soms wel vervelend dat ze precies weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden zeg maar ;) maar verder leven ze allemaal hartstikke mee.

Vanavond de deca ook mooi door collega'tje laten prikken haha, toch minder pijnlijk als een ander t doet :D

13. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ligt er denk ik aan wat voor werk je doet. Ik werk in de thuiszorg dus ik werk altijd zelfstandig en alleen m'n leidinggevende wist het. De rest dacht gewoon dat ik vakantie had... Denk als je echt moet samenwerken dat dat moeilijk is om geheim te houden ja of wel, ik snap 't wel. Ik heb verder ook geen privé contacten met collega's. Maar das ieder z'n eigen keus natuurlijk!!! 😊

14. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Jolanda, ga er niet van uit dat het nu ineens gek zou zijn want daar ontwikkel je alleen maar spanning door. Des te langer gaat het dan duren. Ik had dat ook toen ik die medicijnen had gehaald, dan wil je ervoor gaan ook!

Ikkuh, ik zou het wel vertellen aan je leidinggevende, meestal krijg je daar meer begrip door dan dat je te laat gaat komen.

Kimmy, wat heerlijk die klachten zolang het niet te heftig gaat worden. Had je nog bloed geprikt? Wanneer had je je eerste echo ook alweer? Vind je het spannend of het er 1 of 2 zijn? Ik had dat namelijk wel, bij mij was er alleen uiteindelijk maar 1 blijven zitten.

Ik heb inmiddels wel wat meer klachten, hopelijk zien ze dat morgen niet in mn bloed.. ik weet ook niet hoeveel bevrichtingen er zijn dus het worden nog 2 spannende dagen..

15. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh spannend Jennifer! Ik hoop zo voor je dat er een paar goeie tussen zitten, vast wel! Daar vertrouwen we gewoon op.

Ik vind het heeeel spannend of het er 1 of 2 worden haha maar allebij is even leuk! Aanstaande vrijdag weer bloed prikken en als dat in orde is een week later eerste echo. Dan zou ik 7 weken zijn... Ik ben morgen prefiew 5 weken 🤗 En qua klachten is het niet ernstig hoor. Ik kan gewoon werken alleen ben dan in de avond wel heel moe, maar ik klaag niet hoor. Hoort erbij.

16. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Mijn uitgangsecho was goed!! De cyste is weg gelukkig, wat een opluchting.

Morgen beginnen met stimuleren, maandag en woensdag al eerste follikelmetingen.

Deze Gyn wou gelukkig niet wachten met de eerste echo tot dag 10, daar had ik zelf ook geen fijn gevoel bij dus ben blij dat ze daar zelf al mee kwam.
    Ga liever twee keer vaker dan dat er na 10 dagen niks zit of misschien wel veel te veel.

17. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Hopelijk is je bloed in orde Jennifer! Goed blijven drinken en rustig aan doen

18. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hoi dames,

Ik ben nieuw hier, maar lees al tijdje mee. Ik ben 1 okt ook begonnen met icsi kort protocol. Heb afgelopen zaterdag de eerste follikelmeting gehad, en vanochtend de tweede gehad. Nog niet op volle grote dus morgenvroeg nog een poging. Ze zag nu +- 7/8 follikels zitten en hoopte dat de kleinere nog wat door zouden groeien. Nog even in spanning nog!

Succes voor alle andere dames :)

19. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Izie, super. Kan jij ook lekker van start!
    Met wat stimuleer jij ookal weer?

Welkom xddd, er kan nog vanalles gebeuren! Ik duim voor je

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Xddd, spannend voor je! Opzich 7 a 8 is netjes maar mogen er nog wel een paar bij als het even kan. En anders maar zo denken, we gaan voor kwaliteit!
    Spannend zo voor je! Welk zh zit jij?

Deel Deze Pagina