Izie wat een goed nieuws! Klopt na 10 dagen is best lang maar ligt er ook wel beetje aan hoeveel eenheden je spuit.. wel weer spannend die eerste spuit hoor! Ja ik doe rustig aan, ze hebben nog niet gebeld dus heb wel goede hoop dat er een bevruchting is. Hopelijk ook goed nieuws voor mij morgen xddd zo voor jou ook spannend, maar ben het wel met zowelkom eens want het is al best goed. Heb je al eerder een behandeling gedaan?
@zowelkom: We wachten nog even af, ik hoop dat er nog een aantal groter groeien omdat ze zeiden aan beide kanten er minimaal 14 te zien. Ik loop in het Radboud. @jennifer: Het is onze eerste behandeling dus ik vind alles erg spannend. Vind mezelf ook erg jong (24jr) vergeleken de vrouwen die ik steeds in de wachtkamer tegen kom in het Radboud en me steeds raar aankijken. Maar de arts gaf aan dat het nu vrijwel de beste kans heeft op slagen dus gelijk maar begonnen aan onze droom.
Ik heb weleens op dag 10 de punctie gehad 😳 Dus dat is best laat in sommige gevallen 😉 Nu dag 3, 7/8 en dan hoop ik dag 10 de pregnyl.. Ziet er naar uit op zondag een tp (dat is dag 5) maar wil dan naar maandag tzt dag 6, hoop dat DD meewerkt eraan 😁
Xddd ik had dat ook, toen ik met mijn eerste ivf/icsi begon was ik net 24 jaar. Nu 27 en ik was in de wachtkamer nog steeds een van de jongste deze keer. Maar denk dat leeftijd niets uitmaakt, als je er maar klaar voor bent!
Gefeliciteerd Kimmy!!!!!!!!wat geweldig! Geniet er lekker van! Jennifer hoe was de punctie verlopen? Veel pijn? Hopelijk morgen een tp!!!
Jennifer. Hopelijk is je bloed goed morgen we gaan even hard duimen!!! Kimmy. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vind of het er 1 of 2 zijn. Hopelijk is die anderhalve week zo voorbij. Izie. Ah wat super lekker echt starten vanaf morgen! Tenminste ik heb het gevoel dat je echt gaat starten zodra die 2de spuit erbij mag. Xddd. Welkom spannend ook voor je! Hopelijk komt er nog wat bij voor je maar sowieso het belangrijkste dat er gewoon een topembryo ontstaat. Zowelkom. Wow op dag 10 al eens een punctie? Hopelijk heb ik dat niet haha dan ben ik te laat... Mijn basin en collega's weten het wel allemaal die leven ook allemaal erg mee maar zit in het kappersvak en heb wekelijks vaste klanten dus die heb ik wel moeten zeggen dat ik later kom zaterdag maar vind dat ook best moeilijk als ze gaan vragen waarom ik later ben 1 die vroeg dus al of het iedere week zal zijn...
Xddd maak je je niet druk om je leeftijd hoor, ik was de eerste keer ook zo jong en uiteindelijk met 26 jaar zwanger. Gewoon je hart volgen en doen waar je je goed bij voelt. Maryjames, de punctie viel alles mee! Ikkuh, je hoeft je aan je klanten echt niet te verantwoorden hoor, laat dat je baas maar lekker oplossen. Nou dames ik wil bij deze jullie bedanken voor het harde duimen! We hebben 7 embryo's waarvan er een hele goeie is terug geplaatst en er nu nog 6 in de race zijn voor hopelijk een goeie cryo te worden. Bloedwaarde was wel wat verhoogd, maar met rust moet ik er gewoon doorheen kunnen komen. 28e bloed prikken hopelijk met dan weer goed nieuws!
Zooo Jennifer wat een goed bericht! Hoeveel eicellen had je ook al weer in totaal? Wanneer zouden die andere in de vriezer gaan? Morgen? Ikkuh, ik zou het ook aan je baas overlaten.. je bent geen verantwoording schuldig. Snap wel dat je het misschien verplicht voelt, maarja je kan ook een keer ziek zijn, toch?
We hadden 10 eitjes en we hebben ICSI.. we krijgen dmv een brief te horen of er cryo's zijn, dus zal begin volgende week wel worden.. laat ze eerst maar goed aansterken hihi Wanneer stond jou scratching gepland? Moet er daarna nog een week tussen zitten voordat je mag beginnen?
Mooi zeg! Dan heb je een heel mooi resultaat tot nu toe 🤗 Maandag de scratching! Echt zo spannend weer zeg 😊 Daarna is het wachten op mijn menstruatie en die verwacht ik die vrijdag erna gelijk.. heb wel paar vragen voor maandag hoop dat ik de kans krijg ze te vragen.. meestal is het ff kijken, scratching en doei tot volgende week haha!
Wauw super nieuws Jennifer, ben blij voor je! Nu die ellendige wachtweken in haha maar ik leef met je mee hoor! 😊 Weet je ook hoeveel cellig, welk stadium het embryootje op de tp was?
Ja ben ik ook nieuwsgierig naar 😊 Jaa dan gelijk starten.. over twee weken op maandag (denk) zal eerste spuit erin gaan 😊
Nee ze hebben alleen gezegd dat het een goeie was, dat ze het beste eruit hadden gehaald. Ik was er een beetje overdonderd dat het toch doorging en dat ik er zoveel had, dus niet meer nagevraagd. Maar mijn dochter is ook van een slechter embryo dus het maakt mij niet zoveel uit, als het maar blijft zitten haha.. Zowelkom, hoe gaat het als je menstruatie toch later gaat vallen, maakt dat niks uit voor je scratching?
Nee dat maakt niks uit.. moet zoveel dagen na je eisprong en dat is het. Het oude baarmoederslijmvlies wordt afgestoten waardoor er daarna nieuwe ontstaat en dat kan de innesteling bevorderen
Jennifer. Wat super zeg!! Nu de spannende weken doorkomen hopelijk gaat het een beetje vlot. Zowelkom. Hopelijk is het snel maandag! Komt steeds dichterbij voor je. Maryjames. Hoe ver zijn jullie nu? Moet je nog wachten of mag je bijna starten?
@Kimmy: Ja dat is ook zo, en er klaar voor ben ik zeker @ ikkuh: de topembryo is sowieso het doel. @Jennifer: Het is fijn om te horen dat er meerdere dames op jonge leeftijd dit traject zijn gaan doen, geeft toch meer hoop. Vanochtend weer in het ZKH geweest. Ze hebben de punctie ingepland voor aanstaande zaterdag in de ochtend. Er werden nu links +- 5 grote follikels gezien en rechts 2 kleinere (14mm) waarvan ze hoopte dat deze nog een groeispurt gingen maken voor de punctie. Nu ik meerdere dagen achter elkaar een echo heb gehad heb ik ook diverse medewerkers gezien en zij vertellen allemaal andere diverse aantallen die "mogelijk met de punctie eruit gehaald kunnen worden".... Het is mijn eerste keer nu en heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Wat is "normaal" voor het aantal follikels bij een punctie?