Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Moeilijk te zeggen xddd, ik had bij mijn eerste punctie 29 follikels en 14 rijpe, uiteindelijk maar weinig bevrucht. Bij m'n 2e punctie had ik er rond de 19 en ook weinig bevrucht, de 3e nu had ik er 13 en uiteindelijk 2 goed genoeg de rest ook niet goed genoeg. Ik lees ook vanalles. Denk dat rond de 10 gemiddeld is... Maar onthou er moet er maar 1 van goeie kwaliteit zijn!!!

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ xddd: dat is per persoon en vaak ook per poging verschillend. Ik had de eerste poging 6 follikels, allemaal aan de rechterkant van verschillende groottes. Hier kwamen 6 goede eicellen uit en uiteindelijk 4 embryo's. Bij de tweede poging zagen ze continu 5 follikels (4 rechts en 1 links), bij de punctie bleken er toch 6 follikels te zitten. Er zijn 5 eicellen gevonden, waar uiteindelijk 1 embryo uit is ontstaan.

@ maryjames: voor jou gaat het nu ook bijna beginnen, spannend!

@ zowelkom: maandag al de scratching, dat komt er nu al snel aan...

@ Jennifer: mooi een top embryo aan boord. Hopelijk kan de rest ingevroren worden... nu in de spannende wachtweken. Mijn duimen draaien voor je! En neem genoeg rust i.v.m. de overstimulatie...

@ ikkuh: het blijft soms lastig met werk. Bij mij weten collega's er wel van. Wanneer ik afspraken met ouders afzeg, zeg ik meestal dat het gaat om een ziekenhuisafspraak. Dat maakt vind ik duidelijk dat het niet anders te plannen is, maar geeft verder niet teveel informatie, wat privé is... zaterdag eerste echo, succes alvast en we horen graag de aantallen.

@ Kimmy: succes alvast morgen met bloedprikken. Hopelijk is de waarde goed gestegen... en dan volgende week een mooie echo. Ik ben ook benieuwd of het er 1 of 2 zijn...

@ Izie: jij ook alweer begonnen met stimuleren en na het weekend fm! Fijn!

3. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    xddd: Dat schiet mooi op! spannend de punctie hoor! Hopelijk in alle follikels een mooi bruikbaar ei!

Kimmy: SUcces morgen! Ook hier duimen we voor een mooie waarde.

zowelkom: Eindelijk komt het dichterbij! Fijn hoor, kun je iig weer door.

Jennifer: Wat een mooi aantal embryo's, hopelijk kunnen ze verder allemaal de vriezer in.
    Goed broeden nu en goed rustig aan doen;)

Ik ben helemaal beetje euforisch na de uitgangsecho haha, was elke keer nog zo bang dat de cyste roet in het eten zou gooien. ZO fijn dat we gewoon door mochten.
    En ben ook zo benieuwd hoeveel er zal gaan groeien nu, spannend :D:D

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Xddd. Wel spannend dan uiteindelijk hoeveel het er zullen zijn... hopelijk worden het er gewoon iets meer dan ze nu zeggen.
    Bij mij toen met de punctie waren er 8 waarvan er 4 eicellen waren en 3 embryo's waren onstaan 2 ervan konden niet ingevroren dus had uiteindelijk maar 1 embryo.

Izie. Wat fijn zeg! Hopelijk gaan er een aantal hele goede groeien.

5. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Dank je meiden! Ik vind het wel erg moeilijk want mijn "overstimulatie" symptomen die worden minder, ze zeggend at het erger word als je zwanger bent. Nou is het ook nog wel vroeg om dat te bepalen, maar in mn hoofd krijg ik het nog niet echt los..

Xddd, heel veel succes morgen! Er zullen best wel wat goede eitjes tussen zitten.. hou ons op de hoogte!

Kimmy, heb je al je bloeduitslag?

Maryjames en zowelkom spannend voor jullie dat je bijna mag gaan beginnen, dat zijn ook lastige dagen.. je wilt zo graag vooruit en er middenin zitten.. succes!

Izie, goed nieuws! wanneer moet je weer terug?

6. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Jennifer kijk naar mij ik was er ook van overtuigd dat ik ongi ging worden haha. Ik duim voor je! Hoop t zo voor je!!!

Ik heb mijn uitslag binnen, hcg was 2500. Dat was prima zei ze. 😊

7. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jennifer: Dankje, ik hou jullie zeker op de hoogte. Begin het nu toch wel erg spannend te vinden en vooral omtrent het feit dat ik zo graag wil en niets zeker is..

Kimmy: Altijd een prima uitslag :)

Succes voor alle dames die binnenkort gaan beginnen!

8. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je heel goed xddd ik heb me ook zo jaren gevoeld! Ik heb zelfs in een depressie gezeten omdat het allemaal niet lukte, je word onzeker en machteloos. Maar dat ben je niet! Zelfs nu ik zwanger ben, denk je steeds aan de volgende stap, oh zal m'n hcg wel goed zijn, over 2 weken echo zal alles wel in orde zijn ik denk dat dat zo wel even doorgaat tot dat je een kleintje gezond en wel in je armen hebt, maar blijf altijd geloven dat het voor jou bestemd is want alleen dan komen je dromen uit!

9. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Wow kimmy dat is goed hoog! Hebben ze ook al gezegd of dit een normale waarde is, of misschien kans op tweeling.. zou toch ook te gek zijn he! Na al dat lange wachten dat je er zelfs 2 zou mogen krijgen..
    En idd de zorgen blijven, zelfs als je kind er is haha dus wen er maar aan..

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jennifer. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je straks gewoon lekker wat kwaaltjes krijgt en het gewoon raak is.

Kimmy. Wat super zeg! Vooral zo door gaan 😆

Xddd. Moeilijk is het zeker niemand weet hoe het zal verlopen en is een giga onzekere tijd maar probeer wel positief te blijven hoor!

11. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha Jennifer dat zeker! Nu beginnen de echte moeder gevoelens te komen. Ik heb eerlijk gezegd niet gevraagd of die waarde bij een eenling of tweeling past. Maar een vrouwtje die dezelfde dag punctie had, heb ik nog contact mee. Zij is ook zwanger en zat ietsje lager als mij (20 geloof ik) en zij heeft maar 1 embryo terug geplaatst gekregen, en met een tweeling zou je een hoger hcg moeten hebben. Maar goed ieder lichaam is anders. Zou heel leuk zijn maar 1 vind ik net zo leuk, het voordeel is wel dat je dan gelijk klaar bent hahaha, tenzij je een eftal wilt 😅 Hoe is het met jou???

12. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy, ja tuurlijk alles is nu goed! Ik hoop zo dat je straks van de echo kan gaan genieten!! Ben wel benieuwd hoor!
    Ja met mij gaat het lichamelijk wel goed, geen klachten meer van de overstimulatie. Doe het nog wel rustig aan, voor het geval het wel terug komt. En de tijd naar die test toe duurt zo langgg.. pff ik wist dat dit het moeilijkste was, maar als je er weer in zit dan word je gewoon gek van jezelf

13. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Hai! Ik meld me ook in jullie clubje als dat kan.
    Ik ben begonnen met icsi voor brusje.
    Na 5 jaar proberen en mmm ben ik in 2014 zwanger geraakt dmv icsi van onze dochter. Zij is nu 20 maanden.
    Al een jaar proberen zwanger te raken voor brusje.
    Nu dus toch weer mmm.
    Ik zit in de wachtkamer te wachten voor m'n punctie.
    In totaal waren er 9 follikels gevondrn waarvan 5 grote.
    Ik merk dat ik nu best nerveus begin te worden, ondanks het pammetje van gisteravond.
    Daarom ff op forum. Even m'n ei kwijt ;) :D

14. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Spannend Juudje! Ben benieuwd hoeveel eitjes ze gaan vinden en mooie bevruchtingen er gaan komen met een mooie plakker!

Wanneer is de tp?

15. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Dank je zowelkom!
    Als alles goed gaat verwacht ik di.dag de tp :)

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    spannennnnnnndddd!!
    Laat je weten hoeveel ze er gevonden hebben? Ik ga duimen voor je!

Jennifer trek jij het nog?

Wie ging nou ook al weer eind okt de eerste deca zetten?

Maandag scratching!! Whaaa ben zenuwachtig om weer te starten maar ook bang ergens. Ben destijds gelijk in een keer zwanger geraakt in DD en geloof niet dat dat nu weer zo gebeuren maar toch hoop ik het wel, ben daarom bang dat de klap extra hard aan gaat komen op een of andere manier..

17. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Juudje welkom! En heel veel succes!!!
    Ben benieuwd.

Zowelkom nog even genieten van je weekend 😊 hoelamg duurd zo'n scratching?
    En snap dat je bang bent maar blijf geloven dat het kan je hebt er namelijk al eentje op de wereld gezet.

Ow Jennifer ik ken dat gevoel zo goed! Vreselijk haha. Je kan jezelf wel opvreten en je kent even je eigen lichaam niet meer. Gelukkig heb je geen last meer! Wanneer mag je precies testen?

Hier gaat alles z'n gangetje, merk wel dat ik nu al nerveus ben voor de eerste echo

Zou zo leuk zijn als we allemaal zwanger worden 😉

18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    5 minuten duurt dat Kimmy, daar zitten we dan 2.5uur voor in de auto en weer 2.5 terug 🙈 Haha!

Spannend die echo, wanneer mag je ook al weer?

Jennifer eerdaags toch testen? Nog niet test er tegen aan gegooid om gewoon even te kijken wat die doet?

19. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Hi juudje! Wat spannend, hopelijk krijg je mooie eitjes ondanks je nu je ei kwijt bent 😉
    Zowelkom, wie weet is dit wel jou methode om zwanger te raken. Je hebt dus zeker wel een kans! Ik hoop voor je dat het in een keer slaagt want als je er zo'n eind moet rijden iedere keer pff..

Ik mag pas de 28e bloed prikken, maar ik moettt echt eerder testen..
    Hoe snel hadden jullie getest na de tp?

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Heb jij pregnyl gespoten? Ik testte vanaf de dag van to al en ging kijken wanneer pregnyl eruit was als ik hem ineens weer zag oplopen wist ik dat er iets gebeurd was of zwanger was zelfs... dat gaf mij meer rust dan niet testen.. van niet testen werd ik zo labiel 🙈 Hoeveel dagen na tp zit je nu en hoe oud was je embryo?

Scherp! Wat betreft die ei Jennifer hahaha!

Deel Deze Pagina