Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Lalalaura. Ja dit is dan echt fijn om echt even je verhaal kwijt te kunnen scheelt een hoop...
    Is het dan best rustig waar jullie lopen? Bij ons is het best druk herken niemand meer terug in de wachtkamer haha.

Ik zal eventueel even kijken hoe we zo'n lijsje kunnen maken of ik dat ergens kan vinden...

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #382 Lalalaura, 18 okt 2016
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
    Het is superdruk- lopende band werk. Met name toen bij die iui's had je altijd wel een aantal mensen in de wachtruimte die je begon te herkennen. Blijkbaar met een gelijke cyclus ofzo haha... en dan viel t op als die gezichten weg waren.
    Dat hoeft natuurlijk helemaal niets positiefs te betekenen, maar het benadrukt wel extra hoe vreemd t is. Je hebt ergens iets heel geneenschapelijks, maar je kent ze helemaal niet! Je gaat je zo afvragen hoe het dan voor die mensen afgelopen zou zijn...

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Juudje, pff wat verschrikkelijk.. nu is dat sprankje hoop ook op.. ik hoop dat je weer een goed gesprek heb en dat je dan toch volle moed weer naar een nieuwe behandeling kan gaan! Sterkte meid!

Jolanda, hopelijk vliegt je week voorbij dat je ook weer mag gaan starten! Succes!

Ikkuh, succes straks! Dat ze maar flink gegroeid mogen zijn!

Zowelkom, hoe gaat met je?

Xddd, hoe voel je je nu na de tp?

Kimmy, hoe gaat het? Voel je je nog goed?

Ik heb vanochtend toch nog maar geen test gedaan. Ik probeer het maar even met rust te laten. Ik kan er nu toch al niks meer aan veranderen..

4. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gaat goed hoor Jennifer, begin er langzamerhand aan te wennen. Haha je bent net als mij, wanneer ga je wel testen of ga je het echt helemaal niet doen? Voel je al iets meer? Ow ben zo benieuwd!!! Nee zo dacht ik ook, je beschermd jezelf.

5. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Nou ik heb nu al spijt dat ik vanochtend niet getest heb hahaha.. dus morgen zal ik het toch echt wel weer proberen.. ik ben alleen zooo moe, heb echt het gevoel dat ik heel de dag kan slapen..

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Plas ophouden en test doen Jennifer ;) heb dat ook weleens gehad haha en dacht, ik ga het gewoon nog doen..
    Vraag jezelf af waar je rustiger van wordt, elke dag testen 'ermee bezig zijn' of gewoon wachten want die witte testen die kunnen komen wordt je ook niet goed van..

Ik word rustiger van testen..maak mezelf ook gek hoor, is dit nog pregnyl of niet blablablabla.. maar dan ben ik er toch ff mee bezig geweest..
    Jij mag 28ste toch pas bloedprikken? Wanneer was punctie welke datum? Ik heb het idee dat jou embryo dan al 21dagen oud moet zijn, dan kan je allang testen

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Killing deze dagen lijkt me Jennifer! Hoop zo dat t raak is!

Ik begin ondertussen wat te voelen in m'n onderbuik, met name met Uitplassen enzo, dus heb het idee dat er. U wel aardig wat aan het groeien is. Morgen zullen we t weten :)

Ikkuh succes straks! Hopelijk kunnen ze plannen!

8. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Zowelkom hahaha ik ben precies zo.. heb net dus toch een test gedaan ☺️ Weer negatief, maar dat geeft me rustiger gevoel op een een of andere manier.. ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt zwanger ben, maar ik weet niet wat die uitwerking van die hormonen zijn en wat die utrogestan bollen doen.. ik heb nu een week geleden de tp gehad en 3 dagen daarvoor de punctie dus ik ben gewoon erg ongeduldig..

Izie, spannend!!!! Succes

9. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Als je genoeg hcg aanmaakt dan maakt ochtend middag of avond urine niet zo veel uit.

10. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh ben benieuwd Jennifer, onze berichten kruiste net. Hopelijk vals negatief en maak je nog niet voldoende hcg aan, duim duim duimmmm en morgen hopelijk een positieve?

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja dat herken ik ook dat het een rustiger gevoel geeft.. stom he.. die weken zijn gewoon niet uit te houden.. leg mij maar in coma voor ff vind ze ook zwaar.. misschien ga ik het dit keer anders ervaren maar betwijfel het....

Izie, jij nog niet getest? Knap hoor!

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Even snel ben weer aan het werk vanavond zal ik reageren op iedereen.
    Er waren er 2 groot genoeg voor de punctie dus ze ging het even overleggen met de arts, vanmiddag worden we gebeld en dan horen we wel wanneer de punctie is dat word...

13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier begint de hoop weer af te nemen. Het gaat een beetje up en down. Ze heeft zo'n lage rugpijn vanaf vandaag en interpreteert het als: "menstruatie zal er toch al wel aankomen"...
    Maar.... zolang er geen rood is.... hoewel ik t optimisme van gisteren fijner vond hihihi...

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Spannend en leuk! Weer een volgende stap in aantocht!

15. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ikkuh, wat spannend zeg. Weet je al wanneer? Hopelijk komen er een paar mooie uit..

Lalalaura, dat is al wel erg vroeg als er nu al een menstruatie zou komen.. lage rugpijn kan ook echt een zwangerschap zijn..

Hier weer blij, net brief uit het zkh gekregen met het nieuws dat we 3 cryo's hebben.. hopelijk niet nodig maar wel fijn om te hebben..

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wat fijn Jennifer85! 3 is ook wel echt een boel!
    En ik heb ook t gevoel dat t vroeg zou zijn. Maar ze hebben nu langer doorgestimuleerd. T is nu 26 dagen vanaf de vorige menstruatie en normaal zou ze nu ongesteld moeten worden. Ik heb geen idee of nu alles opschuift of haar lijf verder het normale ritme probeert aan te houden...

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Waarom doet ze geen test dan?

18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ze zit op dpo 9 nu bedenk ik me. Die bollen houden de menstruatie tegen, of dat jan iig..

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dat durven we niet zo goed. Vorige keer was er een positieve test en toen hoorden we een paar dagen later dat het hcg niet genoeg steeg.
    Pas dan durf ik blij te zijn. Voor ons zegt een streepje nu even niet zo veel...

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Klopt inderdaad! En t wisselt per keer ook of t er toch doorheen komt of nog wat wordt uitgesteld...

Deel Deze Pagina