Aaah Jennifer tuurlijk mag je blijven! 😘 Hoop dat het alsnog positief is. En zoniet dan heb je gelukkig de cryo's nog, denk dat dat minder intensief is dan de hele behandeling. Alleen de wachtweken blijven hetzelfde.
Lalalaura. Klinkt toch wel positief!! Hopelijk maandag een top uitslag! Wij waren vanmorgen weer voor een echo geweest, En zoals de arts zei ik heb een elfstedentocht 🙈 er zitten 2 koplopers en de rest zit op een kluitje dicht bij elkaar... maar even serieus, vandaag de laatste fostimon en triptofem gespoten en dan morgenavond 21.00 pregnyl en dan maandagochtend om 8 uur melden en 9 uur de punctie... En als alles dan goed gaat op donderdag de tp exact dezelfde datum als me zoontje 😓 Dus heeeeel erg spannend!
Dank je kimmy! Ja klopt maar die ww zijn het ergste, die punctie zou ik zo weer over doen.. ik baal gewoon dat die symptomen dus echt van die utrogestan komt zo irritant.. Ikkuh, dat meen je niet! Dat is een lange route voor je, maar zelfde dag als je zoontje kan misschien nog wel een positief zijn hihi.. succes maandag!
Wat ontzettend *** Jennifer snap dat de hoop inwerk weg is. Blijf maar mooi in ons clubje hoor! Ikkuh; fijn dat het gepland is nu. Spannend meid! Lalalalaura; zou bij deze symptomen toch wel contact opnemen met t ziekenhuis. Als het echt overstimulatie is zou ik het niet te lang aanzien.
Lalalaura, als iemand overstimulatie krijgt kan dat ook te maken hebben met dat iemand zwanger is geraakt.. daar reageren eierstokken gelijk heftig op. Veel water gedronken? Dat adviseren ze na punctie vrijwel altijd. Anders zou ik het toch nog even gaan doen baadt het niet dan schaadt het niet. Sterkte! Ikkuh, is je zoontje harig maandag of op precies die zelfde datum ook terug geplaatst? Izie, waar zit jij nou? Kimmy, had jij vrijdag nou niet de echo (gister dus) of volgende week pas
Als het aan mij lag had ik dat allang gedaan! Vrouwlief is echter stronteigenwijs haha... Ze houdt haar temperatuur bij, die schommelt nu tussen de 37,8 en 38,2.... "valt dus mee".... Ik heb gezegd dat ik zelf ga bellen boven de 38,5 of als ze ook nog last krijgt van duizelingen. En inderdaad! Ik zet steeds een grote fles water neer die verplicht op moet haha! Dat doet ze gelukkig wel!
WANNEER BEGINNEN OKTOBER Jolanda || @ jaar || [hoeveelste kindje] || startdatum menstruatie ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober PUNCTIE Ikkuh || @ jaar || @e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || @ jaar || @e kindje || 28 oktober? Lalalaura || @ jaar || @e kindje || 24 oktober? ZWANGER Kimmy || @ jaar || @e kindje || 31 oktober Willen we zoiets dames? Ben ik iemand vergeten?? Sorry dan daarvoor!! Laat het weten dan passen we het aan
Zowelkom, goed idee! Ik ben 31 en het is voor mn tweede kindje. 28e idd bloedprikken.. Lalalaura jij mag vroeg bloedprikken? Jij had toch na mijn de punctie?
Klopt! Altijd precies 14 dagen na de punctie... maar onze terugplaatsing was zaterdag pas, terwijl de punctie maandag al was. Van die 14 dagen blijft dan veeeel minder wachttijd over!
BEGINNEN Jolanda || @ jaar || [hoeveelste kindje] || startdatum menstruatie ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24/10 weer FM PUNCTIE Ikkuh || @ jaar || @e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober? Lalalaura || @ jaar || @e kindje || 24 oktober? ZWANGER Kimmy || @ jaar || @e kindje || 31 oktober
Ik heb vanmorgen weer follikelmeting gehad.. vandaag stimulatie dag 11. Het valt allemaal beetje tegen... waar we dachten dat ik zo makkelijk te stimuleren was op basis van de voorgaande iui's, groeit het nu voor geen meter. Het waren nog steeds maar 7 follikels waarvan de grootste 15mm en de kleinsten 9-10 mm.. Vind t zo'n domper. Had in mn hoofd zulke andere getallen, nu maar dom hopen dat ze wel alle 7 doorgroeien
Dat is vervelend Izie! Inderdaad hopen dat het een mooi groeispurtje gaat trekken! Er hoeft natuurlijk maar 1 goede bij te zitten! Overigens is t voor ons ook de eerste. Mijn vrouw is natuurlijk nu aan het proberen... Zij is 30, ik 28...
@ Lalalaura: wat worden jullie heen en weer geslingerd zeg... hou haar goed in de gaten i.v.m. mogelijke overstimulatie! Hopelijk betekenen die symptomen ook iets positiefs. Maandag al bloedtest, wat spannend zeg! @ Ikkuh: hopelijk een mooie opbrengst maandag en wat bijzonder op dezelfde dag terugplaatsing! @ Kimmy: nog een weekje wachten op de echo, spannend hoor. Hoe voel je je? Hoeveel weken ben je inmiddels? @ Jennifer: wat balen meid! Ik kan me voorstellen dat je niet meer geloofd in een positieve test na een aantal negatieve. Toch blijf ik nog even voor je duimen... wacht je nu de bloedtest af? @ Izie: 7 follikels is op zich oké, maar ik kan me voorstellen dat je er gehoopt had op meer (heel herkenbaar, ik had beide pogingen 6 follikels). En ze groeien niet snel als je nu al op stimulatiedag 11 zit. Hoeveel spuit je? Wat zegt het ziekenhuis hierover? Ik hoop voor je dat ze maandag een groeispurt hebben gemaakt alle 7! @ xddd: hopelijk was het gisteren innestelingsbloeding, het zou erg vroeg zijn voor een menstruatie. @ zowelkom: voor jou gaat het dus beginnen! Spannend meid, ik hoop snel met je mee te kunnen... Ik ben 32 jaar, we zijn bezig voor ons eerste kindje en ik verwacht mijn menstruatie op 26 oktober. Gaat iemand het lijstje bijhouden of kunnen we dit zelf (en zo ja, hoe doe je dit dan)? Wel fijn zo'n overzicht, dan hoeven we wat minder te onthouden waar in het traject zit (is dan gemakkelijk terug te zien). Hier echt aan het aftellen, het mag van mij nu wel weer gaan beginnen... Nog een paar daagjes wachten... En nog twee weekjes werken en dan lekker 3 weken vrij om in alle rust de punctie en terugplaatsing te ondergaan.
Hier nu weer een bloeding. Het begint licht maar dit is geen goede voorbode. Waarschijnlijk dus toch gewoon griepje ofzo en een mislukte poging! Kak!
Izie, ik snap dat je vooruit wil, maar dit is best een mooi resultaat.. je geduld word aardig op de proef gesteld zo.. nog even volhouden! Jolanda, ik weet niet of ik tot de bloedtest wacht of misschien woensdag nog ern poging wagen. Het duurt zo lang nog.. Ik hoop voor jou dat je idd snel kan beginnen.. hoe spannend het dan ook weer word, je mag weer bezig zijn dat is fijner dan wachten.. Lalalaura, dat meen je.. pff nou zolang het nog niet doorzet mag je de hoop nog niet opgeven hoor, of er misschien toch even een testje tegenaan gooien?
Even om het lijstje aan te passen, mij lukt het niet. Of hoe doen jullie dat? Ik ben 27 jaar, 1e kindje, 31 oktober echo
BEGINNEN Jolanda || 32 jaar || [1e kindje] || startdatum menstruatie i.p 26/10 ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24/10 weer FM PUNCTIE Ikkuh || @ jaar || @e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober? Lalalaura || 28&30 jaar || 1e kindje || 24 oktober? ZWANGER Kimmy || 27 jaar || 1e kindje || 31 oktober