Lijstje aanpassen kan zo : Je kan het lijstje quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [ quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
BEGINNEN Jolanda || 32 jaar || 1e kindje || startdatum menstruatie i.p. 26 oktober ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24 oktober weer FM PUNCTIE Ikkuh || @ jaar || @e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober Lalalaura || 28&30 jaar || 1e kindje || 24 oktober ZWANGER Kimmy || 27 jaar || 1e kindje || 31 oktober echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
@ Jolanda ; Ik spuit 150 eh puregon trouwens. Ophogen had nu ook geen zin meer zeiden ze. Ik denk dat het vooral tegen viel omdat we hadden verwacht dat ik heel makkelijk te stimuleren was. Tijdens de iui behandelingen waren het echt turbo eitjes, laatste iui zelfs 5 follikels op dag 8 waarvan 3 groot. De gyn had ook verwacht dat het alemaal wat soepeler zou gaan dan dat t nu doet. Te hoge verwachtingen kunnen over het algemeen natuurlijk alleen maar tegen vallen. Maar goed, mn dipmoment is wel weer ten einde Ik hoop gewoon dat ze alle 7 fatsoenlijk doorgroeien en dan ben ik meer dan tevreden. Jij krijgt kort protocol Jolanda? Wel fijn dat je lekker vrij bent die dagen, geen ander gedoe aan je hoofd. heerlijk @Lalalaura ; wat een spanning elke keer! blijf toch hopen op bloed door de innesteling, duim weer door voor jullie!
Zowelkom. Mooie lijst! Heel duidelijk en fijn dat overzicht😊 Lalalaura. Hoe gaat het nu met der temp? Hopelijk zakt het al wat? Balen weer van die bloeding maar is het weer bij dat beetje gebleven? Izie. Balen dan dat het zo tegen valt! Maar wie weet maken de anderen een groeispeurt nog. Jolandadijk. Aftellen is nu echt voor je begonnen nog even... wel heerlijk zeg in je vakantie de punctie en alles hopelijk zal het weer meezitten.
BEGINNEN Jolanda || 32 jaar || 1e kindje || startdatum menstruatie i.p. 26 oktober ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24 oktober weer FM PUNCTIE Ikkuh || 31 jaar || 2e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober Lalalaura || 28&30 jaar || 1e kindje || 24 oktober ZWANGER Kimmy || 27 jaar || 1e kindje || 31 oktober echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Fijn om te weten! Ik wist dus niet hoe je hem weer con aanpassen enz 😁 Ben zelf ook blij met het lijstje want hield het echt niet meer bij 🙈
Ja .... 1 veegje heel licht.... En de rest van de dag helemaal niets meer. Nu, na het slapen ook niet en met het inbrengen van de utrogestan bolletjes ook niet. Het blijft zenuwslopend. Vorige keer begon het ook zo, maar toen bleef het in beetjes aanhouden en werd het steeds wat meer... Temperatuur is wel wat gezakt... Nog een beetje verhoging, maar het gaat beter...
Lalalaura, hopelijk is het nu anders.. spannend morgen zeg.. Nou dames ik heb vanochtend toch weer zo'n early test gedaan.. er staat nu een errrg licht streepje, eigenlijk geen streepje te noemen maar ik zie hem echt. Niet zo omo wit als de rest.. ik geloof toch echt niet dat dit kan kloppen
Xddd!! Ik ben jou vergeten in de lijst *schaam*! Wil je mij even helpen herinneren waar jij ook al waar zit in het traject? Ik moet zoveel spuiten dat ik nu al opgeblazen gevoel heb... gister ging het bijna mis met de menopur, leveren ze ineens 2ml vloeistof en moet je dan 1ml uithalen en gebruiken.. ik dacht wat zit er veel vloeistof in joh moet dat allemaal naar binnen.. gelukkig toch eerst nog even beschrijving gelezen voordat ik alles er al in had gedaan haha!
BEGINNEN Jolanda || 32 jaar || 1e kindje || startdatum menstruatie i.p. 26 oktober ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24 oktober weer FM PUNCTIE Ikkuh || 31 jaar || 2e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober Lalalaura || 28&30 jaar || 1e kindje || 24 oktober xddd || 24 jaar || 1e kindje || 2 november ZWANGER Kimmy || 27 jaar || 1e kindje || 31 oktober echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Gisteren post uit het zkh ontvangen maar durfde het niet te openen omdat daarin vermeld zou staan of er cryo's zouden zijn uit poging 1. Vriendlief zojuist de brief geopend, er zijn geen cryo's gevonden. Nu extra hopen dat deze blijft plakken maar ook daar twijfel ik aan. Ik voel niets anders dan anders waardoor de twijfel toeslaat.
BEGINNEN Jolanda || 32 jaar || 1e kindje || startdatum menstruatie i.p. 26 oktober ZoWelkom || 32 jaar || 2e kindje || 20 oktober STIMULEREN Izie || 30 jaar || 1e kindje || 12 oktober gestart met stimuleren || 24 oktober weer FM PUNCTIE Ikkuh || 31 jaar || 2e kindje || 24 oktober TERUGPLAATSING TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN Jennifer || 31 jaar || 2e kindje || 28 oktober || 3 cryo's? Lalalaura || 28&30 jaar || 1e kindje || 24 oktober || ?? xddd || 24 jaar || 1e kindje || 2 november || 0 cryo's ZWANGER Kimmy || 27 jaar || 1e kindje || 31 oktober echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen. Zullen we er ook bij zetten hoeveel cryo's iemand heeft? Dan hoeven we dat ook niet steeds te vragen Misschien welke dag de tp (3, 4 of 5)? of niet nodig?
Aaaah wat jammer! Ik durfde hem ook nooit te openen.. Meestal was mijn man al thuis en stuurde, we hebben brief van zh.. Dus ik zei, maak maar open want ik durf dat echt niet... Welke dag had je de tp gehad? Van wat voor embryo? Ik ga echt duimen! Je hoeft niet altijd wat te voelen he! Ik merkte pas bij ruim 6 weken wat en dat was nog wel van een tweeling!
Ik heb de tp afgelopen dinsdag gehad. Het was een verse embryo met kwaliteit a (hoeveel celdelingen weet ik niet). Ja je wil zo graag iets voelen denk dat dat het vooral is