Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Pfff nou ben net thuis alles ging super nergens last van totdat we weg mochten ik stond op en werd toch een partij beroerd... nu net dat ik thuis ben overgegeven dus nu gaat het weer beter haha.
    Maarja het is voor een goed doel er zijn 7 eicellen gevonden dus nu verder afwachten.

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoop voor je dat er veel bevrucht kunnen worden! Spannend!!!
    Ook beterschap, dat je maar snel mag opknappen!

Hier veel zenuwen! We worden vanmiddag gebeld met de uitslag.
    Nog geen teken van een menstruatie te bekennen... dus stiekem wel hoopvol!

3. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hey Dames, ik wil graag met jullie mee praten:).
    zal me even kort voorstellen,
    Ik ben Kim ben 23 jaar en mijn vriend en ik waren na 1 jaar proberen nog niet zwanger. bij de huisarts kregen we te horen na wat testen dat het aan mijn vriend lag hij heeft verminderde zaadcellen. Wij zijn toen meteen naar MMC gegaan en daar nog wat testjes gedaan en daar kwam uit dat we niet voor IUI in de aanmerking kwamen maar alleen nog voor ICSI.
    en Zaterdag moet ik beginnen met spuiten (decapeptyl). Ben echt super zenuwachtig ervoor en wat nog gaat komen allemaal maar wel blij dat we eindelijk iets gaan doen waardoor het misschien wel gaat lukken om zwanger te worden.

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ooooh Ikkuh, heb je narcose oid gehad? Jeetje hoop dat je snel opknapt! 7 mooi aantal!!! Ik ga duimen draaien 😊

Lalalaura, spannend!!!

Kimm, dat was vast even slikken maar idd herken je gevoel nu kan je verder en heb je echt een kans!
    Spannend om de eerste spuit te zetten, maar denk maar zo, het is voor het goede doel!!

Jennifer, ben echt benieuwd hoe het gaat met je?

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mooie score @ ikkuh. Duim voor voldoende bevruchtingen.

@ laura - hopelijk een goede uitslag vandaag.

Ja ben aan het aftellen. Eerst duurt het zo lang en nu ben ik alweer bijna aan de beurt. Ik ben wel blij dat ik nu niet werk. Ik kan doen wat gaat. En wat niet gaat, morgen weer een dag. Ik slaap heel wisselend en ben snel/veel moe van de lucrin. En verder soms hoofdpijn of opvliegers. Mijn bloeddruk is ook lager dan normaal.

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Yes!!!!! Een knalpositieve test hier!!!!

7. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Wauw, Lalalaura.
    Van harte gefeliciteerd!!

Ik zit nu op dag 3 met spuiten van Meriofert en Gonal-f, donderdag de eerste echo.

Kim; Dat zal een flinke klap geweest zijn, het spuiten valt gelukkig mee (vind ik zelf) Heel veel succes de komende periode.

8. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Succes Kim!
    Welkom in de achtbaan!

9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    MEEKLETSERS
    Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || start 30-08
    Jolanda || 32 jr || 1e kindje || zh || startdatum menstruatie
    Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 12-10
    Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || zh || @
    Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || @ || 3 cryo’s??
    xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || @ || 0 cryo’s
    Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || zh || @
    Kimmy || 27 jr || 1e kindje || zh || ZWANGER 
    ZoWelkom || 32 || 2e kindje || DD (dusseldorf) || 20-10

MEDICATIE
    Aicirtap 2-11 stimuleren gonal-f 150eh + lucrin
    Izie 12-10 stimuleren Puregon 150 eh+ decapeptyl
    ZoWelkom 22-10 stimuleren gonal-f 100eh+menopur 75eh

AFSRPAKEN EN NOD’S (op datum)
    Izie 24-10 FM
    Ikkuh 24-10 PUNCTIE
    ZoWelkom 25-10 FM
    Aicirtap 10-11 FM
    Ikkuh 27-10 tp (dag 3 embryo)??
    Aicirtap 16-11 PUNCTIE
    Aicirtap 19-11 tp (dag 3 emrbyo)??

TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN
    Jennifer 28-10 (bloedprikken)
    xddd 2-11 (test of bloedprikken)

ZWANGER
    Kimmy 31-10 echo
    Lalalaura 26-10 hcg-check (bloedtest 2)

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Kimm17. Welkom! Hopelijk nu gauw positief nieuws, spannende tijden komen eraan.

Aicirtap. Balen van de bijwerkingen zeg! Dat is toch wel wat minder dan.

Lalalaura. Whaaaa wat super!!! Gefeliciteerd alvast!!

Zowelkom. Ik heb morfine gehad, paracetamol en nog 2 tabletjes alleen kan er niet meer op komen waar die voor waren...

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ laura - gefeliciteerd! Hoe hoog was je hcg? Ga je zelf nog testen?

12. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Moest even wat pagina's terug lezen, maar ben weer bij!

Als eerste @Lalalaura: Gefeliciteerd!!! Welcome to the club 😁 Super zeg

@Ikkuh jij ondertussen ook punctie gehad lees ik, 7 is mooi, ik hoop dat je een paar mooie bevruchtingen hebt! Wanneer tp? Lekker rustig aan doen komende dagen!

@Zowelkom jij ook begonnen met spuiten, das fijn! Kan het eindelijk beginnen.

@Jennifer Ik hoop zo voor je dat het een positieve test is!!! Heb je daarna nog getest? Nog een paar dagen meis

@Kimm welkom, snap de zenuwen, dat hadden we allemaal de eerste, je weet niet zo goed wat er precies komen gaat, probeer in deze weken tussen de ziekenhuisafspraken door een beetje afleiding te zoeken, ontspanning. En ik hoop voor je dat alles soepel verloopt! Uiteindelijk valt het allemaal wel mee.

Met mij gaat het redelijk, veel misselijk, word met de dag erger haha, maarja dat hebben we er voor over! Heb zin in de echo, hoop zo dat alles in orde is!!!

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gefeliciteerd Lalalaura! Wat fijn!

@ Kim: welkom, klets gezellig mee. Spannend voor jullie, ook om meteen met ICSI te beginnen...

@ Kimmy: misselijk is een goed teken... niet leuk maar voor mij toen wel een teken dat er daadwerkelijk iets gebeurde in mijn lijf. Nog een weekje wachten op de echo...

@ Ikkuh: fijn dat het goed gegaan is, maar vervelend om je daarna zo naar te voelen. Hopelijk gaat het inmiddels beter en goed rust houden hoor, een punctie is niet niks! En 7 eicellen is een goede score... nu duimen dat ze allemaal goed bevrucht worden en er mooie embryo's ontstaan!

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haar hcg was 121... En ja, denk het wel! Gewoon om ook het streepje te zien nu!

15. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Xddd, wat balen van de cryo's! Ik duim voor je dat deze sterk bij je blijft!

Ikkuh, mooi resultaat hoor! Ik zou zeggen op naar die tp!! En wie weet mooie cryo's

Lalalaura, gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!

Ik heb niet alles zo goed gelezen, iedereen verder succes! Bij mij is vandaag de menstruatie doorgebroken.. ik weet niet of ik dit jaar nog verder wil, het valt me erg zwaar!

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach nee Jennifer, wat ontzettend balen! Logisch dat het zwaar valt. Laat het verdriet er eerst zijn voor je gaat bekijken wanneer je weer verder zou willen. Geef jezelf de tijd! Sterkte en een digi-knuffel!

17. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ahh meis toch! Echt kl*te!!!!!
    Gun je lichaam de komende maanden wat rust en hopelijk brengt 2017 je meer geluk. Stay positive!

Dikke knuffel

18. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Hoi allemaal, lees al een tijdje in dit topic mee, en al het een en ander geschreven in andere topics.. ik ben 26 jaar en zijn al een tijd bezig voor ons eerste kindje! Helaas bleek dat ik de rot ziekte endometriose heb en na een operatie kwamen we erachter dat mn eileiders niet goed zijn.. dus nu over op IVF.. in UZ Gent.. vrijdag begin ik met spuiten, krijg sowieso weer een decapeptyl spuit voor een hele maand (die heb ik de afgelopen 4 maanden ook gekregen zodat ik geen cyclus heb en eigenlijk gewoon in de overgang) de afgelopen maanden zijn niet makkelijk geweest maar we gaan vol goede moed aan dit traject beginnen!
    Wat nog wel jammer is, dat de verzekering nog geen akkoord heeft gegeven en dat dat nog wel even spannend is!
    Maar fijn om hier met jullie er over te kunnen praten, niemand weet beter wat we doormaken dan de meiden die het ook zelf ondergaan :)
    Succes allemaal!

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @ Jennifer! Jeetje dat is gewoon mega kak! Moet enorm klote zijn, helemaal nadat je dacht misschien een positieve test in handen te hebben! Niet opgeven... Laat je hoofd en je hart rusten zolang als nodig... En dan weer knallen!

@Woman25 heel veel succes! Los van alle vervelende en zware dingen straks werken aan wellicht een nieuw begin! Spannend!

@xddd deze gaat gewoon blijven zitten! Die cryo's zijn vast niet eens nodig geweest! Ik ga voor je hopen!

@ikkuh... wanneer hoor jij weer meer?

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Kimmy balen van de misselijkheid hopelijk word het dan gauw minder! Super spannend zeg bijna de echo 😊
    Als er embryo's onstaan dan hebben we donderdag de tp.

Jennifer. Jeetje meid wat ontzettend k*t zeg... het is zeker een zwaar traject neem je tijd waar en wanneer je dat nodig heb hoor.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel! En gewoon als je behoefte heb komen buurten hoor dan kunnen we je wel blijven volgen.

Woman. Welkom! Balen van de verzekering hopelijk hebben jullie gauw bericht. Het is zeker zo de mensen die hetzelfde mee maken begrijpen alles toch wat beter...

Lalalaura. Leuk hoor nog even zelf een test doen als bevestiging dat voelt wat echter dan 😊
    Donderdagochtend kan ik bellen en dan hoor ik of in de middag een tp volgt, gelukkig nu 2 dgn. Werken weer dus lekker wat afleiding haha.

Hier gaat het nu beter vanmiddag hield ik niks binnen maar vanavond kon ik gewoon me avond eten binnen houden gelukkig... verder alleen een beetje drukkend gevoel onder me buik maar valt reuze mee en nogal moe dus lekker op tijd me bed in.

Deel Deze Pagina