Ow haha, nee heb er niks bijgekregen! Ook eerlijk gezegd nooit van gehoord. Ik denk dat je daar zelf om moet vragen dan.
Izie. Welkom! Wat spannend bijna beginnen! Maryjames. Hopelijk maken de horror verhalen je niet al te gek! Bij mij viel mijn punctie ook reuze mee, ik ging ook uit van die horror verhalen maar uiteindelijk vroeg ik wanneer ze zouden beginnen en toen bleek dat ie al een aantal weg gehaald had oftewel ik voelde er niets van. Sophia. Welkom hopelijk heb je zeker geen ivf nodig en mag het nu gewoon gelukt zijn. Jolanda. Wat fijn te horen dat het bij je beste vriendin goed zit. Hopelijk mag jij ook snel zulk bericht brengen aan haar van jezelf. Kimmy. Ik kan me wel herinneren dat ik ook wel een vreemd gevoel omder in me buik had na het aanbrengen van de utro hopelijk blijft dat niet alle tijd dat je het moet gebruiken. Ik heb wel zo'n hulpstuk standaard erbij gekregen nu en paar jaar geleden ook...
Zo'n "inbrenghuls" lijkt me wel handig. Dan weet je zeker dat het goed binnen zit haha. Maar ik ga te snel, moet eerst ongesteld worden(rond 7 oktober ) en dan 21 dagen later beginnen met decapeptyl.
Oow voor jullie ook spannend, je kan maar al goed voorbereid zijn he! Ik heb vanmorgen telefoon gehad van het zh. Alle 7 liggen allemaal prima op schema!!! Laborant is erg positief en ik krijg woensdag een terugplaatsing op dag 5 😀 Ze zei wel mocht er onverwacht iets veranderen bellen ze morgen zo vroeg mogelijk op. Ik ben zo blij en dankbaar. Ik wou dit even met jullie delen. Houd goeie moed!
Wauw Kimmy, dat is goed bericht! Brugge toch? NL doet dacht ik ngo geen dag 5 embryo terugplaatsen.. Spannend! Even ego hoor, ik dacht eergisteren joh laat ik eens een test doen, je raadt het al, een tweede streep. Misschien toch indroger.. Gisteren weer gedaan en ja hoor weer een streep???!!! Hoe kan dat nou?? Vandaag WEER een tweede streep?? Het zit bij mij en mijn man beiden niet goed, steeds lijkt het mis te gaan bij de innesteling (in DD ook medicatie voor gehad).. En wat denk je, lijk ik nu ineens ongesteld te worden... Ik snap er niks van, baal van mijn lijf.. Heb echt ff dipdag 😔 Maargoed als het echt doorzet gaan we voor de scratching op dag 23 en dan starten, dus let the game begin 💪🏻
Wauw Kimmy, wat goed nieuws! Ben blij voor jullie. Nu aftellen tot woensdag, spannend!! @zowelkom, ik begrijp je dipdag Je krijgt toch een beetje hoop als je die 2 streepjes ziet. Misschien een domme vraag, maar wat houdt scratching in?
Mayjames, bij een scratching maken ze kleine sneetjes in je baarmoeder, ze noemen het ook weleens pipelle. Daardoor word je 'oude' baarmoederslijmvlies afgestoten en komt er vers nieuw baarmoederslijmvlies. Dit kan helpen bij een innesteling. Bij ons staat die gepland nu op 19 oktober. Ik ga vandeweek, als mijn menstruatie over is, nig eens testen om te kijken of ik toch hcg lijk te hebben in mijn lichaam. Dan moet er iets met mijn hormoonhuishouding zijn of na de bevalling dat er toch iets niet oké is.. Wil dit even voor de zekerheid uitsluiten. Komt er geen streep (wat mij uiteraard meest logisch lijkt) dan is er toch iets gebeurd in mijn lijf en anders moet ik dit melden bij DD..
Zowelkom84 snap je hoor! Probeer positief te blijven, beetje afleiding te zoeken en denken het komt wel goed! Maar wat voor test heb je nu gedaan dan?
Zwangerschapstest.. Maar menstruatie is echt door nu.. Kijk volgende week gewoon even wat die zw test doet. Geeft mijn lijf ng steeds hcg aan dan moet ik overleggen met DD hoe dat kan. Eventueel inwendig onderzoek oid.. Maar nu de scratching gepland staat heb ik ook zoiets lekker beginnen weer met alles, maar mijn lichaam moet wel op orde zijn anders heb je sowieso geen kans
Zowelko. Bah dat kan ik me voorstellen dat het een dipdag geeft... zijn toch momenten dat je weer echt even hoop heb. Hopelijk kan je dan wel gewoon gaan starten alsnog! Is er bij jullie een oorzaak gevonden waardoor jullie voor icsi moeten? Het is wel zo dat je na een bevalling een bepaalde tijd extra vruchtbaar natuurlijk.
Wat een goed nieuws Kimmy, nu duimen dat ze het ook alle 7 goed blijven doen. Nog eventjes geduld... @ Zowelkom: dat is dubbel zeg, eerst hoop met een positieve test en dan je menstruatie die doorbreekt en dan de onzekerheid wat die positieve test dan betekent... sterkte en hopelijk snel duidelijkheid. Ik gebruik voor de utrogestan ook altijd een inbrenghuls, vind ik prettiger. Wordt bij ons niet standaard erbij gegeven, moet er altijd even om vragen bij de verpleegkundige... Hier het eerste bruinverlies als aankondiging op een naderende menstruatie (cd 27). Nog 1 cyclus wachten en dan gaan we er weer voor!
Nou bij ons zou het mogelijk kunnen zijn maar dat moet dan echt een wonder zijn.. Mijn man zijn zaad is echt niet best en mijn hormoonhuishouding zit ook niet goed.. Tuurlijk altijd een kans, maar die is wel erg klein. Jolanda, wij lopen precies slijk op!!!! Mijn menstruatie is ook vandaag begonnen hahaha!
Zowelkom. Oke ja dan is de kans erg klein maar ik zeg altijd er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn. Het is dan wel heel apart dat je test positief aangaf zou het zeker even extra testen zodra dat kan voor de zekerheid. Hoe is het verder met iedereen? Ik heb vandaag de eerste spuit laten zetten, was even geen pretje maar tanden op elkaar en hoppa voor het goede doel
Zo welkom, wat raar zeg dat je toch die positieve testen had, heb je al navraag gedaan wat dat kan zijn? Kimmy, vandaag is het zo ver toch? Spannend hoor! Ikkuh voor jou ook alweer spannend, ik vond de eerste spuit ook wel weer vervelend maar daarna is het weer normaal. Ik heb vrijdag mijn eerste fm, ik hoop dat ik goed op schema lig! Hebben jullie ook bijwerkingen van de hormonen? Ik krijg namelijk ontzettend hoofdpijn na elke spuit die ik zet en daarna word het wel minder maar blijft wel aanhouden
Mijn zoontje is nu 5 maanden. Officieel zou hij 3,5 maanden zijn omdat hij te vroeg geboren is 8 weken.. Ik heb mail gestuurd naar DD (nog) geen reactie... Als ik morgen nog een bericht heb ga ik even bellen denk.. Jennifer en Ikkuh, spannend zeg! Let the game begin 💪🏻 duimen voor mooie eicellen en goede bevruchtingen en een mooie terugplaatsing! Kimmy, morgen tp zeker?
Jennifer ik had ook soms opvliegers, ben ik eigenlijk nu vanaf. Leuk! Ik blijf het volgen, hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je! Zowelkom Aah das nog een kleintje dus! Wat is de rede dat je zo snel weer eentje wilt? 😊 En ik heb net mijn tp gehad! Heb er 2 mogen terugplaatsen, 1 blastocyst en 1 morula!!! 🍀🍀 Heb nog 5 embryo's over waarvan 5 morula's, 2 worden vandaag ingevroren en de overige 3 willen ze nog 1 dagje houden. Dus hoor morgen hoeveel er in totaal worden ingevroren 🙂 Spannend! 7-10 bloedprikken