Maakt mij niet uit Laura. Hier gaat t opzich goed.. af en toe steekjes en krampjes,wat ik andere maanden ook wel eens had gevoeld. Vandaag ook lage rugpijn uitstralend naar boven benen, ook al eens gehad rond menstruatie!? We wachten af ....
Spannend! Ga je eerder testen of afwachten tot de uiteindelijke datum? Mijn vrouw had die steekjes enzo ook toen t raak was. Stom genoeg is daar dus geen pijl op te trekken...
Ja idd. Je wil alles zien als een teken. Maar als je dan even helder nadenkt, denk je maar dit heb ik wel vaker gevoeld😐. Weet niet of ik eerder ga testen. Normaal ben ik een vroeg tester, maar manlief wil liever gewoon testdag testen... Ik testte altijd alleen en wil hij nu liever niet. Kan het wel snappen mawr weet niet of ik t volhoudt haha
Hey Jolanda, Kan heel goed begrijpen dat het een moeilijke tijd is! Heb het zelf ook 2x meegemaakt en toen hebben wij een hotelletje geboekt en hebben zijn we 100% gaan relaxen. Het helpt echt! Even ontstressen. Of iets wat je zelf fijn vind natuurlijk! Maar jou tijd komt nog wel hoor. Blijf er in geloven! Je bent een topper en je kan het. Hier gaat het wel goed, eigenlijk het spannendste gedeelde gehad, symptomen zijn grotendeels afgenomen, nu natuurlijk heel benieuwd naar het geslacht, jongetje en meisje zou natuurlijk heel mooi zijn, maar ik ben even gelukkig met m/m of j/j 😊
@ Kimmy: wanneer ga je het geslacht te weten komen (hoor steeds vroeger dat men weet wat het wordt). Fijn dat het goed gaat! En jij hebt ook een lange weg gehad zeg... Wij gaan met oud en nieuw een paar dagen naar Berlijn, lekker met z'n tweetjes dit voor ons toch wel slechte jaar afsluiten en daarna vol goede moed verder kijken. We hebben er nog steeds vertrouwen in. Dank je voor je lieve woorden! @ Laura: ik vind het niet erg hoor zo'n echo foto. Hij was inderdaad wel wat vaag, maar wat je zegt, ieder plaatje is er één! @ Mandy: thanks! We hebben nog steeds hoop, juist omdat ik vorig jaar zwanger ben geweest. Na de miskraam hebben we ook nog niet echt weer een kans gehad voor ons gevoel (bij ivf 2 maar 1 embryo die een dag achterliep, was pas 4 cellig toen die teruggeplaatst werd op dag 3 en bij de afgelopen icsi dus geen embryo's en geen terugplaatsing). Dus hopelijk gaat dat straks in DD of Gent beter...
Jolande ik hoop zo dat jullie in düsseldorf of gent weer "kansen" krijgen. Hoop dat jullie samen dit jaar goed kunnen afsluiten. Wat fijn samen naar Berlijn, lijkt me heerlijk! Mijn vriend zei toevallig gister dat dit jaar voor zn gevoel voorbij is gevlogen en vreselijk vond. Je leeft van afspraak naar afspraak en moet leuke dingen laten om maar te kijken wat hielp om zn zaadkwaliteit maar te verbeteren. Voor hem was dit wielrennen.. Hopelijk eindigt dit rot jaar voor ons positief...
Fijn Jolanda, even weg! M'n volgende echo heb ik met 14 weken (a.s. woensdag) en de gyn zei dat er een kans was dat het al te zien was maar kon niks garanderen. Indd heel vroeg! Wist ik zelf niet eens
Dames.... heb sinds gister toch vaker steken in/bij mn eierstokken bij bepaalde bewegingen,opstaan, uitrekken, draaien in bed en wordt dan soms wakker ervan. Zooo spannend, stiekem gister getest, veel te vroeg.. wit! Vandaag 6 dagen na tp....
Babsvdh dat had ik ook! Voelde net alsof ik ongi ging worden! Heb zelf er toen voor gekozen om gewoon de bloeduitslag van het zh af te wachten, dat was 9 dagen na tp van 1 blasto en 1 morula. Maar snap dat je in spanning zit hoor. Zou het woensdag nog eens proberen, je hebt 2 blastocysten dus zou dan al positief kunnen zijn! Hoop het voor je!!! Ben benieuwd.
Ja t begint idd wel echt spannend te worden. Baarmoeder zelf heb ik af en toe beetje kramp maar dat is niets vergeleken met die steken telkens. Heb die steken niet zo erg eerder gehad, dus komt t door de punctie nog dat de blaasjes weer vullen? Pff... haha sorry dames, nog 5 dagen wachten..... ben soms zo overtuigend dat t raak is en soms ook zo zeker dat t niet js gelukt....
Haha begrijpelijk hoor babs. Die weken maken je helemaal gek!!! Ik was heel erg emo, maar dat kon ook komen van alle spanning er om heen hoor, was er van overtuigd dat menstruatie zou komen, dus lichte buikkrampen. Had waterige afscheiding en was heel erg moe! En week na test ook heel erg misselijk... o ja, en ik had een hele zachte gladde huid (terwijl ik normaal best wel last heb van puistjes 😫 ) die zijn sinds ik zwanger ben helemaal verdwenen gek genoeg!
Spannend... ik ben ook best emo! En moe ook vooral, dacht aan punctie/stress... en waterige afscheiding, had ik eerste dagen niet maar sinds 1 of 2 dagen ineens wel. En dan met die utro bollen, fijne combi, not! Ik heb altijd wel puistjes voor de menstruatie en nu ook alweer sinds ik hormonen gebruik. Trekt nu wel meer weg dan dat erbij komen trouwens bedenk ik me nu. Naja eigenlijk ziet t er best goed uit bij mij volgens mij.... t is toch afwachten he!?🤗
Inderdaad, wachten is nu even de enige optie, hoop voor je dat het inderdaad allemaal zwangerschaps kwaaltjes zijn!!! Wanneer ga je weer testen?
Dames hebben bij jullie de utro bollen ervoor gezorgd dat je later ging menstrueren? Na hormonen ben ik meestal 13 dagen na ovulatie ongesteld. Vorige keer na punctie en 4 dagen utro bollen ( geen tp gehad) werd ik dag 12 ongesteld. Vandaag iss 12 dagen na punctie .... morgen toch maar testje wagen? Gister hele dag steken thv mn eierstokken. Vandaag eigenlijk niets thv mn buik, alleen soms ver weg een duizelig gevoel en snel buiten adem. Vreemd!? .......
Ja, normaliter ben ik redelijk stipt, bij de IUI's werd ik na een dag of 10-11 ongesteld. Bij de twee ivf pogingen met verse tp werd ik pas op de testdag (18 dagen na punctie) ongesteld, wel door de utro heen... maar goed het is voor iedereen verschillend. Ik duim voor je dat de tekenen positief zijn en je morgen (?) een positieve test hebt!
Ik werd bij de eerste keer na 12 dagen na tp ongesteld. 3x daags 2 utrogestan bolletjes. Tweede keer werd ik 14 dagen na tp ongesteld ook 3x daags 2 bolletjes. En het was hevig ook, volgens mij houd die utrogestan niks tegen... Spannend! Ben benieuwd hoor.
Nee das nog te vroeg indd. Maar testen denk ik wel. Ik had 9 dagen na tp bloedtest en zat toen op een hcg van 182 en zo'n test meet al vanaf 25, die early vanaf 12. Zou je nu al moeten hebben als je zwanger bent.