Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Dat klinkt goed Babs!!
    Zet m op meid!!

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankjewel!! We gaan er weer voor😊 onwerkelijk hoe snel het dan gaat. Maar voelt goed 😎

3. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ja he, je kan zo snel weer door.
    Hou dat gevoel vast!!

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Iedereen fijne dagen en voor de meiden die of bezig zijn of binnenkort weer mogen starten, laat 2017 jullie jaar zijn!

Ik vond deze periode altijd heel zwaar, weer een kerst zonder kindje.. 2017 gaat (hopelijk) voor dit clubje een top jaar worden ☺️

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Babs: wat naar dat de verse tp toch mislukt is, maar er is inderdaad wel wat gebeurd. Fijn dat je zo snel verder mag! Hopelijk met een positief resultaat!

@ Kimm17: jij ook weer van start. Spannend meid. Hopelijk groeit er nu een mooi aantal follikels (niet teveel en niet te weinig)!

@ Mandy: altijd schrikken om wat bloedverlies te hebben. Hopelijk is het inmiddels weer weg. Fijn dat jullie een goede echo hadden, dat geeft in ieder geval wat vertrouwen. Vervelend van die bandenpijn, is inderdaad wel al snel.

@ Kimmy: succes met de verhuizing. En het geslacht van jullie beide wondertjes blijft dus nog even een verrassing...

@ Ikkuh: hoe was de echo afgelopen maandag? Ik hoop dat alles goed gaat!

@ Laura: ik lees in je onderschrift dat de echo weer helemaal goed was. En alweer 12 weken, bijna 13 weken, de toch wel magische grens bereikt!

@ Jane: heb jij al een tweede echo gehad?

Via deze weg wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen! Dat 2017 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb er inmiddels 3 gehad. Op de echo van 6 weken 2 mooie kloppende hartjes gezien.
    En op de echo van 6.6 wederom 2 mooie hartjes en goed gegroeide mini's te zien die keurig op scherm liggen.

Sinds een dag of 2 begin ik in de avond misselijk te worden en vandaag ook al de hele middag dus even niet zo actief maar lees wel mee.

Babs heel veel succes!

Dames fijne feestdagen en een prachtig 2017 waarin alle dromen maar waar mogen komen.

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Iedereen hele fijne feestdagen!! En geniet van iedereen om je heen!
    En dat alle wensen gauw mogrn uitkomen!

Jolandadijk. Dank je wel! De echo maandag was goed gegaan, en afgelopen donderdag ook weer een echo gehad en dat zag er ook allemaal goed uit gelukkig, en daarna bloed laten afnemen voor de nipt-test dus met 2 weken ong. Krijgen we de uitslag.
    Ik wens jou ook hele fijne dagen en dat het allemaal vlug mag gaan voor jullie en volgend jaar zich een wondertje zal melden!

8. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Jolandadijk... klopt inderdaad! Echo was goed en de uitslag van de combinatietest gaf geen verhoogd risico aan (1:5000)
    We hebben gisteren het nieuws op Facebook gezet, dus nu weet echt iedereen het. Woensdag pretecho: dan weten We of het een jongen of een meisje wordt...

Hoe gaat het met jou nu allemaal ??

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Laura wat fijn dat je het dan eindelijk kunt vertellen lijkt mij... wat snel al de geslachtsbepaling. Leuk hoor!
    Spannend ikkuh, de uitslag afwachten... sicces!

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Jane: de echo met 2 kloppende hartjes had ik langs zien komen en op gereageerd, maar wist niet dat dit al de 2e echo was en was vooral benieuwd of je daarna nog een echo had gehad... maar fijn dat het goed gaat met beide wondertjes. Wanneer heb je de volgende echo? Sterkte met de misselijkheid (op zich natuurlijk een goed teken, maar niet altijd fijn).

@ Ikkuh: fijn dat de echo's goed waren. Nu duimen op een goede uitslag van de NIPT. Heb je ook de combinatietest laten doen of direct gekozen voor de nipt?

@ Laura: fijn dat het goed gaat en leuk om het te mogen vertellen!
    Met mij gaat het nog steeds wisselend, met name emotioneel vind ik deze decembermaand zwaar (vooral de kerstdagen, waar we vorig jaar pril zwanger waren). Hopelijk gaat het vanaf januari weer wat beter, dan kunnen we ook gaan uitkijken naar onze afspraak in Dusseldorf. Overstap naar UMC zorgverzekering is gelukt (vergoeding 4e en 5e poging), nu nog toestemming voor behandeling in buitenland regelen...

11. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Iedereen de beste wensen en hopen dat 2017 een goed jaar voor ons word 😘

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Jeetje, wat een heftig nieuws! Ik schrik hier wel van!
    Wij hebben in de periode oktober 2015-november 2016 onze twee ivf en één icsi behandeling in het UMC in Utrecht gehad. Van de eerste ivf behandeling zwanger geweest, wat helaas geëindigd is in een miskraam. Tweede ivf mislukt en bij de Icsi afgelopen november geen terugplaatsing gehad (na bevruchting is het embryo uit elkaar gevallen). Nu zijn we niet zwanger, maar wie zegt dat er bij ons ook geen fouten zijn gemaakt...
    We hebben ons traject bij het UMC Utrecht al niet prettig afgesloten, maar dit geeft helemaal een nare nasmaak...

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ons "labwerk" is ook gedaan bij het umcu.
    Alleen gelukkig via ivf, dus ik hoop maar dat daar geen fouten zijn gemaakt....
    Mijn behandeling was in november.

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jane ik ga er toch vanuit dat je dan op de hoogte was gesteld.
    Umcu krijgt er geen betere naam op , op meerdere fronten gezien....

15. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Bizar!
    Mijn vriend en ik maken er wel eens grapjes over maar dit is een ramp als dit je overkomt.
    Hopelijk blijft het bij vermoedens en is er geen 1 stel waarbij echt ander zaad is gebruikt.

16. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik hebben "voor de grap" wel eens van die scenario's gemaakt, stel ze maken zo'n fout... En toen zei ik nog nee joh die fout maakt een zh niet. Dus schrok wel toen ik dit zag op het nieuws, wat een nachtmerrie!
    En inderdaad moest gelijk denken aan dit forum want heb volgens mij wel eens umc utrecht voor bij zien komen bij de dames...

Hopelijk zo weinig mogelijk "slachtoffers"

17. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Heel heftig als dit je overkomt. Hopelijk zijn er hier geen slachtoffers!
    Je legt toch al je vertrouwen in hun handen

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Dat denk ik ook maar hier hebben ze ook anderhalf jaar over gedaan om erachter te komen...

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Meestal is t met fouten in t ziekenhuis dat t intern al langer bekend is en ze er snel achter zijn gekomen. Alleen om het naar buiten te brengen moet je al wel onderzoek hebben gedaan voor wie wat geldt.
    Ik hoop gewoon dat er geen slachtoffers zijn!!

Deel Deze Pagina