Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Klinkt goed Kimmy! Hopelijk doen die andere 3 ook nog hun best en kunnen ze ook de vriezer in... nu de spannende wachtweken!

Heb je nog getest Zowelkom?

Ikkuh en Jennifer: hopelijk mooie opbrengsten voor jullie! Ik heb weinig bijwerkingen van de hormonen...

Hier is de menstruatie aan het doorbreken, heb flinke buikpijn. Ook last van mijn darmen, dus dubbele buikpijn. Ik ben maar wat eerder van het werk naar huis gegaan. Nog 1 cyclus afwachten en dan gaan wij er, als het goed is, ook voor...

2. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wauw Kimmy dat ziet er veel belovend uit zeg!!

Ik mag er geen twee meer terugplaatsen 😢
    Spannend! Wij duimen voor je!

De reden is dat het zomaar weer 5 jaar lan duren.. Dan is onze zoon ook 5. Het kan uiteraard ook korter (dat hopen we natuurlijk toch) maar dan zit er minder tijd tussen qua leeftijd. Daarbij mijn man is nu 37 dit jaar en hij vind zichzelf ook ouder worden en vind dat moeilijk.. Dat zijn kinderen een wat oudere vader hebben.. Ik kijk er anders tegenaan, gaat om kwaliteit, maar krijg het niet uit zijn hoofd..
    Mocht het snel lukken (waar ik niet vanuit ga) dan zal het bikkelen zijn maar ook dat redden wij wel..
    Het is alleen af te wachten hoe de evt volgende zw gaat verlopen.. Of het weer vroeggeboorte gaat worden maar dat zal elk moment wanneer we zwanger mogen raken spannend blijven.. Of het bewijze van morgen is of over 5 jaar..

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jennifer. Spannend vrijdag voor je!! Hopelijk gaat alles helemaal goed en op schema!
    Ik kan nog niet vertellen over de bijwerkingen heb ze gisteren wel even doorgelezen en hoofdpijn stond er ook tussen dus dat zou dan best kunnen.
    Ik heb wel zelf bijwerkingen kwa hormonen maar dat heb ik vanaf dat ik met de pil moest beginnen pfff word er zelf ook gek van... hopelijk dat ik het met de spuiten minder zal hebben haha.

Kimmy ahh wat super!! Spannende tijd nu 😀 en zit dus nu ook kans in op een 2ling! Super zeg.

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Zowelkom. Hopelijk zal het dan nu wat sneller gaan lukken voor jullie, maar kan me voorstellen dat je om die reden snel weer begint.

5. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Klinkt goed Kimmy!! spannend hoor, 2 stuks.

@zowelkom, snap het wel dat je door wilt. Dan heb je nu die tijdsdruk misschien nog niet zo. Als ik ooit zwanger mag worden en bevallen ben komt er ook geen enkele vorm van anticonceptie aan te pas nadien...(tenzij medisch geindiceerd) , mocht er dan spontaan toch iets wonderlijks komen zal het me geen bal uitmaken als er maar heel kort tussen zou zitten.

6. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ow zowelkom ik snap het helemaal hoor! Dacht al zoiets! Ik hoop het echt voor je dat het zsm lukt en dan kunnen jullie genieten, compleet!

7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Precies, direct na de bevalling (toen ik bij mijn zoontje ging kijken) zei ik tegen mijn man: ik ga niet aan de pil dat je het even weet haha! De verpleegster begon te lachen! Haha!
    Mijn werk probeer ik deze ronde niks te vertellen.. Doe ik ronde twee wel

8. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy wat een fantastisch nieuws!! Wat fijn dat ze er twee terug geplaatst hebben, ik mag dat niet.
    Jolanda waarom moet je nog een cyclus wachten?
    Ikkuh tussen ons zit er dan niet veel verschil toch?

Iemand ook nog bekend met de voorgevulde pen van gonal f? Ik heb van de week 1x per ongeluk de knop losgelaten terwijl de spuit nog in mijn buik zat, ik maakte me toch niet zo druk omdat de pen gewoon op 0 stond. Vanavond de laatste uit de pen gezet want ze zeiden dat ik er 6 uit kon halen. Doordat er nog vloeistof in zat (omdat ik niet hoefden klaar te maken) heb ik het leeg gespoten en bleek dat er toch nog 87,5 in zat. Naar mijn weten is klaar maken 37,5. Zou ik nu te weinig binnen hebben gehad?

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Begrijpelijk @ Zowelkom, ik wil ook niet meer aan de pil mocht het ooit zover komen dat we voor een tweede gaan...

@ Jennifer: is onze eigen keuze. Ik wil graag 3 weken vrij zijn (vanaf de week van de punctie tot testen) en dat kwam op mijn werk in november beter uit...
    Als de pen op 0 stond, heb je als het goed is alles ingespoten. Ik heb bij de Puregon ampullen de ervaring dat er altijd iets meer in zit als de aangegeven eenheden. Mogelijk dat dit bij de Gonal ook het geval is...

10. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat fantastisch Kimmy! En nog 2 terug geplaatst gekregen ook! Dat worden spannende wachtweken!
    @Jennifer, ik ben bekend met de gonal f pennen. Als er 0 staat dan heb je het goed gedaan. Volgens mij spuit je 75e? Dan houd je inderdaad nog iets over in de pen. Had ik ook altijd. Zit iets meer in dan 450e.

11. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Jolanda wat knap van je, dat je alles even op zij kan zetten. En als je straks de tijd hebt dat je je goed kan focussen op hopelijk een goed resultaat!
    Maryjames ik heb de pen van 900 en moet 150e spuiten. Alleen als ik had geweten dat er nog zoveel in zat dan had ik die gewoon op kunnen maken, had ik totaal dag extra gehad.
    Wanneer moet jij terug maryjames?

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Ik heb totaal geen flauw idee met gonal ik heb triptofen (als ik het goed heet, heet die zo?)
    Pfff net om half 10 dus de 2de laten zetten ik weet niet of het aan mij ligt maar fijn is toch echt anders... in de gebruiksaanwijzing staat binnen 2/3 sec leeg spuiten maar dat kan echt niet gewoon... ik kan me echt niet herinneren dat ik het toen de tijd voor me zoontje ook zo naar vond.
    Heb nu 2 keer links laten spuiten morgen maar rechts misschien voelt dat beter haha

Jennifer. Hoe ver ben jij er nu mee?
    Die ik gebruik is volgens mij als ik het goed begreep om het cyclus stil te leggen ofzo en dan de 6de krijg ik een echo en hoor ik wanneer die 2de spuit erbij mag en dan stimuleert dan denk ik de eiblaasjes dus duurt voor mij denk ik nog wel even voor het zover is, dus weet niet of we redelijk gelijk lopen...

13. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ikkuh, ik heb er dit keer ook last van. Ik had de vorige keer geen decapeptyl die legt bij mij alles plat geloof ik, deze doet best zeer. En daarnaast spuit ik dus gonal f. Ik zit vandaag op dag 8 en morgen dus de eerste fm.

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Oehh spannend jennifer morgen!! Hopelijk loopt het perfect op schema!
    Jij loopt dus wel voor dan 😊

15. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ikkuh ik snap je frustratie, ik heb ook eens gonal-f gehad die ging nog wel. Maar met die Ovitrelle daarna had ik ook problemen, had ik niet lang genoeg doorgedraaid, kortom, gedoe. Hoop dat het nu beter gaat? Ik had ook met de menopur dat het brandde trouwens. Fijn is anders.

Jennifer veel succes morgen! Laat je wat weten?

Nou ik heb ook weer een update van het zh, had nog 5 embryo's in morula stadium maar die hebben het vandaag op dag 6 helaas allemaal niet gehaald. Natuurlijk minder leuk om te horen, maar niks aan te doen. De 2 die zouden ingevroren worden gisteren waren ook toch niet goed genoeg...

Dus al mijn hoop is nu gevestigd op deze 2 die hopelijk klaar zijn op in te nestelen.

16. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Dank je!
    Spannend kimmy! Hoe fijn het ook is dat er 2 terug geplaatst zijn, is dit toch wel beetje een domper.. pff wat worden dit zware weken voor je zeg, ..zooo spannend!

Ik zelf heb ineens even helemaal geen hoop meer, ben weer zo bang op al die teleurstellingen. Ik was even vergeten hoe pittig dit mentaal allemaal weer is.

17. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Klopt 😥 Maar van alle pogingen is dit het beste resultaat, dus het is gewoon afwachten in goeie hoop 🤗

Ik snap het, geestelijk doet dit zoveel met je! Maar we zijn sterk dus we houden het vol, dat kunnen wij!
    Keep that feeling girls

18. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy! Jazeker, en je hebt nu 2 toppers bij je! Ik duim me echt suf voor je..
    je hebt ook gelijk, we moeten volhouden. Ik moet eigenlijk ook niet zeuren, ik begin net pas weer..

19. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap het hoor. Ik heb niet voor niets 2 jaar lang een "pauze" gehad. Omdat ik die teleurstelling niet meer wou. Maar toch iets in je zegt dat je moet volhouden. Het is zo makkelijk om je kop in het zand te steken maar niet altijd de beste oplossing.

En het komt ook door al die spanning erom heen hoor!

Hoop het echt voor ons allemaal dat het mag lukken.
    Had jij al kinderen of niet, Jennifer?

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Kimmy. Ahh balen zeg!! Zijn toch weer van die rot momenten.
    Ik hoop zooooo erg voor je en ga echt duimen tot me vingers er vanaf vallen dat deze 2 wondertjes blijven zitten!!

Jennifer. Kom op meid je kan het hoor! Ik snap het echt hoor die teleurstellingen... maar blijf echt hoop houden! Wij hebben toen de tijd ook zoveel teleurstellingen gehad, het toppunt toen was voor ons dat ik de punctie had gehad en er geen zaad was... we waren er ook eigenlijk klaar mee hadden al een afspraak gemaakt voor donor maar uiteindelijk kon ik dat ook niet en zijn we toch door gegaan met een goede afloop, dus onthou echt het kan allemaal positief worden!!

Vanavond de 3de spuit met giga veel voorbereidingen hahaha
    Half uur van de voren me buik bloot gehouden dat die koud kon worden, spuit 2 uur van te voren uit de koelkast en even voor het spuiten in me handen gehouden en een glaasje koud water en ijsklontjes op de plek waar de spuit moest 😂 oftewel het heeft geholpen!! Voelde er niks van.

Deel Deze Pagina