MEEKLETSERS Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || Babsvdh || 29 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || 3 cryo's || Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 6 cryo's || Jane1981 || 35 jr || 4e*** kindje || Sint Antonius || Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || Jolanda || 32 jr || 1e kindje || Gent of DD (Düsseldorf) || Kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || Kimmy || 27 jr || 1e kindje || Az Sintjan Brugge || Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || ZOL Genk || MandyJ || 26 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || Potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || Woman25 ||26 jr || 1e kindje || UZ Gent || Xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || ZoWelkom || 32 jr || 2e kindje || DD (Düsseldorf) || MEDICATIE Jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie Babsvdh Progynova en Utrogestan AFSPRAKEN (op datum) Babsvdh 9-1 Cryoterugplaatsing Jolanda 31-1 Intake DD Jolanda 2-5 Intake Gent TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN ZWANGER ❤️❤️Kimmy ... 20 weken echo ❤️Lalalaura ... echo ❤️Ikkuh ... echo ❤️MandyJ ... echo ❤️Zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️Jane1981 ... echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Ik heb even de lijst opgezocht en bijgewerkt... Willen jullie je eigen afspraken er ook weer inzetten? Dat maakt het gemakkelijker om bij te blijven. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...
We hebben de afspraak bij Dr. Scholtes. In Gent zijn we pas 2 mei aan de beurt, dus dat duurt nog veel langer. Mogelijk hebben we er dan in Düsseldorf al een poging op zitten of annuleren we Gent wel... Spannend al die komende afspraken... Waar spuit je proluton voor?
MEEKLETSERS Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || Babsvdh || 29 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || 3 cryo's || Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 6 cryo's || Jane1981 || 35 jr || 4e*** kindje || Sint Antonius || Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || Jolanda || 32 jr || 1e kindje || Gent of DD (Düsseldorf) || Kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || Kimmy || 27 jr || 1e kindje || Az Sintjan Brugge || Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || ZOL Genk || MandyJ || 26 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || Potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || Woman25 ||26 jr || 1e kindje || UZ Gent || Xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || ZoWelkom || 32 jr || 2e kindje || DD (Düsseldorf) || MEDICATIE Jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie Babsvdh Progynova en Utrogestan AFSPRAKEN (op datum) Babsvdh 9-1 Cryoterugplaatsing Jolanda 31-1 Intake DD Jolanda 2-5 Intake Gent TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN ZWANGER ❤️❤️Kimmy ... 2-ling! m+m 20 weken echo ❤️Lalalaura ... echo j ❤️Ikkuh ... echo ❤️MandyJ ... echo ❤️Zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️Jane1981 ... echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen. Goed dat je hem hebt opgezocht! Ik heb het geslacht er nog even bijgezet
Dan denk ik idd dat DD je al overtuigd heeft! Je moet wel je vragen al klaar hebben liggen bij dr s (verstrooide professor 😂 kijkt je niet echt aan maar hoort wel wat je zegt..jij praat en zijn plan ratelt al in zijn hoofd zeg maar.. Scherp zie dat je er bewust twee of 1 hartje bij had gezet 😂 Negeer 2-long dan maar achter Kimmy 🙈😅
Wij bereiden het gesprek inderdaad goed voor, met al onze vragen. Juist ook omdat we er al zo'n traject op hebben zitten... Maar liever een goede verstrooide professor, als een duidelijke, minder goede arts
MEEKLETSERS Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || Babsvdh || 29 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || 3 cryo's || Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 6 cryo's || Jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || Sint Antonius || Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || Jolanda || 32 jr || 1e kindje || Gent of DD (Düsseldorf) || Kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || Kimmy || 27 jr || 1e kindje || Az Sintjan Brugge || Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || ZOL Genk || MandyJ || 26 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || Potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || Woman25 ||26 jr || 1e kindje || UZ Gent || Xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || ZoWelkom || 32 jr || 2e kindje || DD (Düsseldorf) || MEDICATIE Jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie Babsvdh Progynova en Utrogestan AFSPRAKEN (op datum) Babsvdh 9-1 Cryoterugplaatsing Jane1981 9-1 intake gynaecoloog en echo Jolanda 31-1 Intake DD Jolanda 2-5 Intake Gent TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN ZWANGER ❤️❤️Kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️Lalalaura ... echo j ❤️Ikkuh ... echo ❤️MandyJ ... echo ❤️Zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️Jane1981 ... 2ling echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
MEEKLETSERS Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || Babsvdh || 29 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || 3 cryo's || Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 6 cryo's || Jane1981 || 35 jr || 4e*** kindje || Sint Antonius || Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || Jolanda || 32 jr || 1e kindje || Gent of DD (Düsseldorf) || Kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || Kimmy || 27 jr || 1e kindje || Az Sintjan Brugge || Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || ZOL Genk || MandyJ || 26 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || Potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || Woman25 ||26 jr || 1e kindje || UZ Gent || Xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || ZoWelkom || 32 jr || 2e kindje || DD (Düsseldorf) || 8 cryo's MEDICATIE Jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie Babsvdh Progynova en Utrogestan AFSPRAKEN (op datum) Babsvdh 9-1 Cryoterugplaatsing Jolanda 31-1 Intake DD Jolanda 2-5 Intake Gent TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN ZWANGER ❤️❤️Kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️Lalalaura ... echo j ❤️Ikkuh ... echo ❤️MandyJ ... echo ❤️Zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️Jane1981 ... 2ling echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
MEEKLETSERS Aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || Babsvdh || 29 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || 3 cryo's || Ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || Izie || 30 jr || 1e kindje || Fert. Kliniek Twente || 6 cryo's || Jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || Sint Antonius || Jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || Jolanda || 32 jr || 1e kindje || Gent of DD (Düsseldorf) || Kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || Kimmy || 27 jr || 1e kindje || Az Sintjan Brugge || Lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || ZOL Genk || MandyJ || 26 jr || 1e kindje || DD (Düsseldorf) || Potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || Woman25 ||26 jr || 1e kindje || UZ Gent || Xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || ZoWelkom || 32 jr || 2e kindje || DD (Düsseldorf) || 8 cryo's MEDICATIE Jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie Babsvdh Progynova en Utrogestan AFSPRAKEN (op datum) Babsvdh 9-1 Cryoterugplaatsing Jane1981 9-1 intake gynaecoloog en echo Jolanda 31-1 Intake DD Jolanda 2-5 Intake Gent TESTDATUM / BLOEDPRIKKEN ZWANGER ❤️❤️Kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️Lalalaura ... echo j ❤️Ikkuh ... echo ❤️MandyJ ... echo ❤️Zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️Jane1981 ... 2ling echo Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Kimm wat verschrikkelijk KUT zeg, dat is nog zachtjes uitgedrukt! Ik zou je echt düsseldorf aanbevelen wanneer je daar aan toe ziu zijn. Daar kijken ze naar jou zelf en hoe je overal op reageert en maken ze een persoonlijk plan ipv protocollen aan te houden. Wat je al zegt :"het ziekenhuis stapt over op gonal f". Hallo ze moeten kijken wat je nodig hebt, niet wat zij gaan gebruiken volgens protocol! Sorry dat moest ik even kwijt. Het maakt me boos dat ze gewoon niet weten wat ze met je gaan en kunnen doen.....!?
Ja ik word er ook niet goed van. Voel me ook echt kut en heb okk niet het gevoel dat het ziekenhuis weet wat ze nu moeten doen. Het vertrouwen alles is weg. Maar mijn vriend wilt het nog 1x proberen want hij denkt dat het nu wel gaat lukken. Ik zou ook wel naar düsseldorf willen maar een nadeel daarvan is dat ik dan ook weer moet wachten. En heb nu nog vakantie tot begin maart, dus het zou fijn zijn als het gelukt zou zijn voor die tijd. Maar daar ga ik niet meer vanuit .
Misschien kan je nog wel een afspraak krijgen hoor voor maart, je kan altijd een oriënterend gesprek aangaan. Ze doen het zelfs soms via Skype oid
Ja idd. Intake gaat ook via de pc. En als je er echt bovenop zit en veel contact houdt heb je misschien mazzel als er iemand tussendoor uitvalt. Heb ik zelf ook gehad. Je moet je wel bedenken hoe je zit qua verzekering en financiën of je dat trekt. Ik zou maandag er heen bellen voor info. Zijn Nederlands sprekende assistentes.
Jolanda, wat fijn dat dusseldorf nu gaat starten, wij zijn zo enthausiast over dusseldorf! Ze kijken echt persoonlijk naar wat je nodig hebt. Soms gaat het allemaal wat snel maar de artsen weten heel goed wat ze doen!! Kimm wat is dit ongelofelijk kl#te voor jou zeg! Mocht je de overstap willen maken naar DD kun je alvast contact opnemen. Wij liepen bij Nij Barrahus in Wolvega en konden na een mislukte IUi gelijk komen naar Dusseldorf. Via de telefoon een intake en vervolgens voor de medicatie en gelijk starten. Ik wens jullie beide heel veel succes!!
Zo super veel succes allemaal! Blijf alles lezen hoor, want hoop gewoon heel erg dat de hele groep straks goed nieuws heeft... Haha mijn vrouw kotst me wakker (is het niet hilarisch) en het eerste wat ik daarna doe is ff spieken hoe t met jullie gaat...Voor wat t waard is: Denk aan jullie!!
Financieel is het idd iets minder aantrekkelijk, maar DD is wel veel goedkoper dan Gent. Waar ben je verzekerd Kimm? Ik heb tot nu toe vrijwel alles vergoed gekregen, misschien paar tientjes van iets niet.. Het is een stap maar als je man gelooft in nog een poging in NL zal hij dat vast eerst willen doen. Hoeveelste poging is dit? Derde toch? Persoonlijk vind ik het dan best een groot risico om in nl te blijven. Reden: hoogstwaarschijnlijk laatst vergoede poging en een poging is duuuuur. 2. Nl werkt met een verse tp nog met dag 3 embryo's. De meeste embryos sneuvelen van dag 3 op 4 en 4 op 5. Jij zit dan nog lekker te broeden twee weken in de stress voor wat?? In buitenland plaatsen ze alleen een dag 5 embryo terug en die geven hoge kans van slagen. Bij mij (is ook afhankelijk van leeftijd rond 30-35-40%. In NL is dat 15-20%. Ik probeer je zeker niet over te halen maar voor een derde poging en daarna zelf moeten betalen...
Hier even een ego berichtje sorry. Gisteren had ik een afspraak met de bedrijfsarts, erg aardige vrouw en gesprek ging prima en voorlopig tot de extreme vermoeidheid voorbij is blijf ik thuis omdat ze geen vervangend werk hebben waarbij ik mijn eigen uren kan invullen. Dat was dus positief.. Maar ik moest een flink stuk wandelen van de auto naar hoofdkantoor en weer terug, op de terugweg even een tussenstop gemaakt op mijn standplaats voor een bezoek aan het toilet. En toen kwam de schrik, flink wat bruin/roze verlies met afvegen.... Ziekenhuis gebeld maar die gaven aan dat het geen reden tot zorg was, even rustig aan doen en bij rood en krampen spoed bellen. Thuis met de angelsound wel beide hartjes gehoord dus wel gerust gesteld. Gisteren dus erg rustig aan gedaan en gelukkig niets meer verloren maar men flink geschrokken en vandaag ook wat pijn in bovenbenen en onderrug, nu ben ik bekend met bi dus vrees er nu al voor... Maandag weer een echo.