Dankjewel ikkuh! Ooow haha, ik was daar niet eens opgekomen. Telde tot 3 en hoppa spuit er in! Maar inderdaad heel slim... Dat maakt het weer wat dragelijker. 😛
Dank je meiden! Dat helpt me er wel weer een beetje bovenop. Kimmy ik heb een dochter van 4 via ivf ook, maar dat ging ook niet heel gemakkelijk. En nu met nieuwe partner is het zaad ook niet heel best. Ikkuh wat goed van je! Ga ik ook eens proberen om het langer uit de koelkast te laten. Ik deed hetzelfde als kimmy haha
Pff net terug uit het zkh. Ze zeiden dat alles er netjes uit zag voor dag 9. Baarmoederslijmvlies was mooi en ik heb 7 follikels van 13 mm en nog een aantal onder de 10 mm.. mag volledige aantal eenheden blijven spuiten en dan dinsdag terug.
Ik vandaag een dipdagje. Moet pas maandag weer beginnen met werken en vandaag is ook nog eens mijn tv kapot gegaan... Vent is aan het werk. Het weer zit hier ook niet mee en ik denk alleen maar constant aan deze poging. Probeer me echt sterk te houden hoor maar vandaag besef ik inderdaad ook weer even hoe zwaar het is. Mijn beste vriendin is ook zwanger (18 weken) en die zit op een roze wolk natuurlijk (logisch!) Maar ook van mijn vriendinnen krijg ik gek genoeg maar heel weinig aanspraak. Terwijl ik me andersom wel heel erg inleef. In die weken is er nog niemand bij me geweest om eens een luisterend oor te zijn, sorry even van me afgeschreven... Het is gewoon pijnlijk dat het soms lijkt dat niemand in je omgeving je begrijpt, of wilt begrijpen...
Sorry meiden, even druk gehad.. Kimmy, aaah dikke knuffel.. Die wachtweken zijn ook echt ondraaglijk :'( En wat je stuurde dat je geen cryo's hebt.. Ik had dat ook destijds, ook twee teruggeplaatst gekregen, geen cryo's en zwanger maar ook zwanger gebleven! Laten we duimen dat het bij jou ook zo gaat!! Zo Jennifer dat ziet er goed uit zeg! ben benieuwd dinsdag! Dan zullen ze al aardig aan de maat zijn, denk dat donderdag punctie! Ikkuh, wanneer heb jij de echo? Jolanda, zit jij ook de dagen af te tellen om te starten Ik vandaag bloedgeprikt vor hcg. Maandag uitslag, moet in ochtend bellen, dan maken ze afspraak met huisarts en krijg in de middag de uitslag.. Hou jullie hiervan op de hoogte. Denk toch en hoop dat het 0 is mijn hcg Aiortap (als ik het goed schrijf) hoe is het met jou?
Jeetje kimmy! Het is erg moeilijk dat je van je vriendinnen niks terug krijgt. Ik ken dat gevoel ook wel. De meeste mensen die niet weten hoe het is om moeilijk zwanger te raken die weten vaak ook niet wat ze moeten zeggen. Maar je bent zo sterk, je hebt alles ondergaan en nu zou de spanning je op gaan breken alwetende dat je niks meer achter de hand hebt dus ook begrijpelijk. Het zal nog een taaie week worden maar houd vol! We duimen ontzettend met je mee! Zowelkom dat is ook wel even spannend, laat je het weten!
Wat naar Kimmy dat je je nu zo voelt, maar ook heel herkenbaar! Het geeft zo'n extra druk dat er geen cryo's zijn (wat natuurlijk ook een klap is als ze het eerder zo goed doen). Ik duim voor je dat de twee die je nu bij je draagt daar mooi blijven zitten... voor nu een digi-knuffel! @ Jennifer: dat klinkt als een mooi aantal. Ik ben benieuwd hoe zich dat dinsdag verder ontwikkeld heeft. Nog even doorspuiten dus... @ Zowelkom: spannend ook zeg... heb je zelf nog getest? @ Ikkuh: dat is een uitgebreide voorbereiding zeg, maar als het werkt! Ik spuit Gonal en Cetrotide en heb daar bij het spuiten gelukkig weinig problemen mee, al raakt mijn buik op een gegeven moment wel blauw en verzadigd waardoor het wat pijnlijker wordt. Wanneer heb jij de eerste fm? Hier twee dagen flink ongesteld geweest met behoorlijke buikpijn. Nu wordt het weer minder en ja, dan gaan aftellen tot we weer kunnen beginnen...
Dankje dames voor de peptalks! Doet me wel goed. Ik heb vandaag paar testen gekocht, pregnyl is in ieder geval uit mijn lichaam. Test was negatief en zou ook moeten kloppen is 10 dagen geleden gespoten. De rest bewaar ik voor volgende week! Hebben jullie ervaringen met testen? Nu 2 dagen na tp is uiteraard nog te vroeg om positief te testen, maar na het weekend wil ik het wel proberen. Haha dit weekend nog even overleven 😊 Aaah Jolanda, vervelend! Gelukkig maar 2 dagen... Wanneer start jij ookal weer?
Kimmy ik had bij mijn dochter getest 10 dagen na de terugplaatsing, die was heeel licht. Maar dat is ook echt wel erg vroeg hoor! Jolanda, pff jij ook heftige buikpijnen erg he! Slik je daar wel medicatie voor? We zullen wel met je mee gaan aftellen
Hi Kimmy, ik had 10 dagen na pregnyl positievere test. Ik startte met testen op de dag van tp en dan elke dag. En 10 dagen na pregnyl werd de streep duidelijker. Maar vergelijk niet met mij het kan bij jou anders zijn.. dit was ook vroeg hoor.. was toen ook tweeling! Ik duim voor je, zo hard! De haat aan wachtweken! Het gaat niet om wanneer positief testen maar om dat je positief test 🍀
Jaa bij een tweeling gaat het sneller natuurlijk, ik zou al blij zijn met eentje nu 😊 Ja ik moet gewoon even niet flauw doen, en mijn hoofd op zen zetten en wachten... Maandag begin ik weer met werken, heerlijk. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen hahaha gaat de tijd lekker snel
Nou je doet niet flauw hoor! Ik heb altijd 1 dag dan denk ik, het is voorbij, kan die dag alleen maar huilen.. dan is mijn geduld gewoon echt op! Ik vind heel knap hoe je je staande houdt!
Ja wij vrouwen hebben het soms niet makkelijk! Had nog een vraagje, nu gebruik ik utrogestan he, maar sinds gisteren heb ik dus waterige afscheiding en is alles vochtig, terwijl het eerst steeds zo'n vieze witte plakkerige invasie was, hier ook ervaringen mee?
Heb dat idd weleens gehad, dan liepen de druppels met inbrengen over mijn vingers iewl maar weet niet meer wanneer het was
Jennifer. Dat ziet er goed uit dan toch! Nog even goed verder spuiten. De mijne ligt alweer uit de koelkast 😂 Kimmy. Balen van je dipdag hopelijk kan je je positiviteit weer oppakken. Het is moeilijk ik denk dat anderen ook niet zo goed kunnen inbeelden behalve als je het zelf ook mee maakt denk ik... Ik kan me herinneren toen de tijd dat ik een paar dagen voor testdatum denk 3 dgn. Ofzo ervoor ging testen maar was niets te zien nog maar was wel zwanger... Zowelkom. Spannend ook wel dan met je hcg maar wel fijn als je wat meer duidelijkheid heb. Ik heb donderdag 6 okt. Een echo 😊 Jolandadijk. Hopelijk is het snel zover dat je mag starten! Ik heb 6 okt. Een echo maar denk dat die alleen kijkt of alles goed gaat en stil ligt ofzo.
Ja klopt hoor ikkuh. En meestal (gelukkig) zitten er ook niet zoveel vrouwen in je omgeving die hetzelfde hebben als jij. Althans ik niet. Dus snap t ook wel... Het is ook soms het internet hoor, ik zit me nu zo te verdiepen in alles het hele traject dat ik bijna zelf op een eicel begin te lijken 😂
Hey ikkuh! Ja ik was ook wel blij, ik moet dinsdag terug voor de 2e echo.. wel leuk want jij dus 2 dagen erna de 1e, ook spannend! Hahaha kimmy laat het los, is lekker makkelijk gezegd. Maar hoe meer je gaat opzoeken hoe meer je de moed laat zakken. Althans dat heb ik wel omdat je vaak de negatieve dingen opslaat. Op welke cyclusdag hebben jullie de punctie gehad? Ik heb kort schema
Wij krijgen ook korte schema. Meestal rond dag 10/11 punctie... Ben benieuwd.. Scratching over 2.5w kijk er naar uit Donderdag op werk verteld dat we weer gaan starten... Merk dat het mij toch wat ' lucht ' geeft, dan met iets rondlopen om misschien steeds maar smoesjes te bedenken..
Dat is een vroege punctie, ik had pas op dag 9 de eerste fm en op dag 13 de tweede. Wat is scratching precies? Want dat doen ze hier in nederland volgens mij niet echt. Dat vertellen is inderdaad soms wel fijner, ik baal er alleen van dat het verrassingseffect er vanaf is.