Dankje dames! Punctie gehad, heel veel pijn gehad. Maar wel met een goede opbrengst; 13 eicellen en er waren ook al enkele goede zaadcellen gezien. Wel overstimulatie dus nu vooral rustig aan en veel drinken. Donderdag telefoontje over bevruchtingen maar de arts had er al vertrouwen in. En vrijdag voor een eventuele tp wel eerst bloed prikken.
meekletsers aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || babsvdh || 30 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 5 cryo's || ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || izie || 30 jr || 1e kindje || fert. Kliniek twente || 6 cryo's || jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || sint antonius || 3 cryo's jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || jolanda || 32 jr || 1e kindje || gent of dd (düsseldorf) || kimm17 || 23 jr || 1e kindje || zh || kimmy || 27 jr || 1e kindje || az sintjan brugge || lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || zol genk || mandyj || 26 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || woman25 ||26 jr || 1e kindje || uz gent || xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || zowelkom || 32 jr || 2e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's medicatie jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie xddd 11-1 begonnen met 150e gonal-f vanaf 16-1 ook orgalutran afspraken (op datum) babsvdh 27-1 telefonisch consult xddd 24-1 punctie jolanda 31-1 intake dd jolanda 2-5 intake gent testdatum zwanger ❤️❤️kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️lalalaura 16-02 20 weken echo - j ❤️ikkuh ... Echo ❤️mandyj ... 28-1 vroege geslachtsbepaling| 27-2 20 weken echo ❤️zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️jane1981 ... 06-02 2ling echo
meekletsers aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || babsvdh || 30 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 5 cryo's || ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || izie || 30 jr || 1e kindje || fert. Kliniek twente || 6 cryo's || jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || sint antonius || 3 cryo's jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || jolanda || 32 jr || 1e kindje || gent of dd (düsseldorf) || kimm17 || 24 jr || 1e kindje || zh mmc || kimmy || 27 jr || 1e kindje || az sintjan brugge || lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || zol genk || mandyj || 26 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || woman25 ||26 jr || 1e kindje || uz gent || xddd || 24 jr || 1e kindje || zh || 0 cryos || zowelkom || 32 jr || 2e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's medicatie jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie xddd 11-1 begonnen met 150e gonal-f vanaf 16-1 ook orgalutran kimm17 25-1 tot 14-2 de pil slikken. Daarna gonal-f & cetrotide afspraken (op datum) babsvdh 27-1 telefonisch consult xddd 24-1 punctie jolanda 31-1 intake dd jolanda 2-5 intake gent testdatum zwanger ❤️❤️kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️lalalaura 16-02 20 weken echo - j ❤️ikkuh ... Echo ❤️mandyj ... 28-1 vroege geslachtsbepaling| 27-2 20 weken echo ❤️zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️jane1981 ... 06-02 2ling echo
Ik had gister nog een echo en alles was klein gelukkig. Nu de pil slikken tot 14 feb. dan wachten op mn menstruatie. En dan op dag 3 een echo en beginnen met gonal-f en op dag 5 cetrotide erbij. Als alles goed gaat staat 3 maart een punctie gepland dus ik ben benieuwd 😊
Ja morgen moet ik naar het ziekenhuis voor het weghalen van een poliep op de baarmoedermond. Zie er erg tegen op!! Wel een leuke troost want zaterdag hebben we de geslachtsbepaling.
Kimm: super fijn dan kan je weer ergens naar gaan uitkijken. Altijd prettig als er een vooruitzicht is. Mandy: spannend morgen! Succes alvast. Ben zo benieuwd naar de geslachtsbepaling. Ik ben zojuist gebeld dat er bevruchting is. Morgen om 10.00u even bloedprikken en als dat goed is plaatsen ze 11.00u terug. Verwacht eigenlijk wel dat het bloed goed is. Mijn buik is niet opgezwolle, heb geen buikpijn meer en met het wegen was ik zelfs afgevallen.
Succes dames 🍀🍀 Hier alles goed zolang ik rustig aan doen, gelukkig de "magische grens" voorbij. Vandaag gesprek gehad met bedrijfsarts en naar aanleiding van mijn bloedingen etc ben ik voor nu arbeidsongeschikt verklaard. Ze willen geen risico nemen met deze zwangerschap dus geen druk. Vanaf nu ook telefonisch contact ipv naar hun toe omdat als ik zo'n stuk loop ik een bloeding krijg. Over 6 weken telefonisch contact en dan zien we weer verder. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant zou ik zo graag iets willen doen maar goed voor nu is dit het beste voor de kleintjes.
Dankje meiden! Wat een goed nieuws xddd!! Jane wat vervelend dat je nu thuis zit maar dit zal vast ook rust geven. Je hebt nu alle tijd voor jezelf en geef je lijf ook rust!
Jane wat balen zeg dat je zo vroeg al thuis komt te zitten maar goed alles voor die 2 wondertjes he😍 Ik heb vanochtend telefonisch overleg gehad met de arts. 14-2 scratching. Gaan ze de NK-cellen onderzoeken. Maart kunnen we dan weer tp doen en vlak voor de tijd zal de uitslag binnen zijn. Eind februari lekker even op skivakantie en dan weer vol goede moed er tegen aan.