Babs fijn dat ze verder gaan onderzoeken!! Hier net de ingreep gehad, vreselijk was het. Had gedacht dat het mee zou vallen maar het was erg pijnlijk. 😥 Dit hoeft nooit meer hopelijk!
@ xddd: spannend meid! Hopelijk geen overstimulatie en gewoon terugplaatsing! En dan weer de wachtweken in! @ Jane: balen dat het lichamelijk al moeizaam gaat en je op dit moment niet kunt werken. Maar ja, wel alles voor die kleine wondertjes! @ Kimm: fijn dat alles rustig is en hopelijk brengt de wijziging in het behandelplan nu een goed resultaat @ Mandy: vervelend dat het zo pijnlijk was, maar gelukkig is het wel goed gegaan! Nu rustig aan doen! @ Babs: klinkt als een goed plan! @ Zowelkom: had je inmiddels al een geslachtsbepaling gehad? Wij zijn ons aan het klaarmaken voor een weekendje weg en rijden van daaruit zondagavond door naar Düsseldorf. Ik vind het nu wel erg spannend worden!
Mandy: aai dat is vervelend dat het zo pijn deed. idd maar hopen dat het nooit meer hoeft. Jolanda: Geniet van je weekendje weg. Heel veel succes maandag. Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Eerst een bloedonderzoek gehad. Daarna een spannend uurtje beleefd. Bloed was goed, maar tijdens de echo bleek er wel wat vocht in mijn buik te zitten, niet extreem veel maar wel wat. Ook was een van mijn eierstokken nog aan de grote kant. Na overleg met de arts (duurde 10 minuten maar leek een uur!!) kwamen ze vertellen dat ze toch besloten hebben terug te plaatsen. Een A kwaliteit is nu on board! De ellendige wachtweken gaan weer beginnen voor ons. ennnnnn..... van de 13 eicellen zijn er ook 13 bevrucht! Nu hopen dat ze wel wat kunnen invriezen
meekletsers aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || babsvdh || 30 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 5 cryo's || ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || izie || 30 jr || 1e kindje || fert. Kliniek twente || 6 cryo's || jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || sint antonius || 3 cryo's jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || jolanda || 32 jr || 1e kindje || gent of dd (düsseldorf) || kimm17 || 24 jr || 1e kindje || zh mmc || kimmy || 27 jr || 1e kindje || az sintjan brugge || lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || zol genk || mandyj || 26 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || woman25 ||26 jr || 1e kindje || uz gent || xddd || 24 jr || 1e kindje || Radboud UMC || 0 cryos || zowelkom || 32 jr || 2e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's medicatie jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie kimm17 25-1 tot 14-2 de pil slikken. Daarna gonal-f & cetrotide afspraken (op datum) babsvdh 27-1 telefonisch consult jolanda 31-1 intake dd jolanda 2-5 intake gent testdatum xddd: 11-02-17 zwanger ❤️❤️kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️lalalaura 16-02 20 weken echo - ❤️ikkuh ... Echo ❤️mandyj ... 28-1 vroege geslachtsbepaling| 27-2 20 weken echo ❤️zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️jane1981 ... 06-02 2ling echo
Wauw xddd wat super dat alles bevrucht is. Hopen inderdaad dat ze het goed in kunnen vriezen. En natuurlijk geweldig dat er een terugplaatsing is geweest. Ik ga heeel hard duimen!!
Nog erger dan een punctie? Hoewel ik de punctie vind meevallen. Kreeg je wel een verdoving of helemaal niks? Hebben ze alles kunnen verwijderen? Morgen geslachtsbepaling, leuk kadootje Jolanda, spannend zeg! Als je er bent geweest denk je, had ik dat maar eerder gedaan Wij hebben volgende week vrijdag de geslachtsbepaling.. as woensdag eerst extra controle. Heb namelijk al veel harde buiken.. xddd, wauw! wat ontzettend goed! Nu wel rustig aan gaan doen hoor. Als de embryo gaat innestellen en je lijf maakt hcg aan kan je wel het een en ander gaan voelen aan je eierstokken. Dus goed rust nemen! en tuurlijk kunnen ze wat invriezen, 13 is echt super goed!
Zowelkom; Punctie was onder narcose dus daar heb ik weinig van gevoeld. Dit was echt een vreselijk gevoel zonder verdoving 😭 Ze hebben al het weetsel weg kunnen halen gelukkig. Hopelijk is het goedaardig, daar krijg ik vrijdag de uitslag van.
Onee jij hebt nooit punctie gehad in NL, wees blij 😉 Jeetje weer een week wachten... we gaan van het beste uit meid!!
Spannen xddd super goed!! Mandyj balen zeg dat t zo pijn deed, maar gelukkig ben je er vanaf. Vaak zijn poliepen goedaardig toch? Had de gyn twijfels? We duimen voor je, altijd fijn dat t nieuws gewoon goed is natuurlijk🍀 Jolanda en dan is t ineenz zo ver.. je lijstje met vragen klaar? Het komt goed! Het is daar echt relaxed. Wij zijn er samen zo rustig weggegaan en ook al is t nog niet gelukt, we zijn er nog nooit gefrustreerx geraakt wat we in NL wel hadden🍀 Zowelkom nog een weekje en dan weet je het geslacht gewoon 😍 eerst ff checken woensdag is echt goed van je dat je gebeld hebt👍
meekletsers aicirtap || 36 jr || 1e kindje || zh || babsvdh || 30 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 5 cryo's || ikkuh || 31 jr || 2e kindje || amc || izie || 30 jr || 1e kindje || fert. Kliniek twente || 6 cryo's || jane1981 || 35 jr || 2e&3e*** kindje || sint antonius || 3 cryo's jennifer || 31 jr || 2e kindje || zh || 3 cryos || jolanda || 32 jr || 1e kindje || gent of dd (düsseldorf) || kimm17 || 24 jr || 1e kindje || zh mmc || kimmy || 27 jr || 1e kindje || az sintjan brugge || lalalaura || 28&30 jr || 1e kindje || zol genk || mandyj || 26 jr || 1e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's potato || 35 jr || 1e kindje || olvg || @ || 0 cryo's || woman25 ||26 jr || 1e kindje || uz gent || xddd || 24 jr || 1e kindje || Radboud UMC || 0 cryos || zowelkom || 32 jr || 2e kindje || dd (düsseldorf) || 8 cryo's medicatie jennifer 20-11 beginnen met primolut dan wachten op menstruatie kimm17 25-1 tot 14-2 de pil slikken. Daarna gonal-f & cetrotide afspraken (op datum) babsvdh 14-2 scratching jolanda 31-1 intake dd jolanda 2-5 intake gent testdatum xddd: 11-02-17 zwanger ❤️❤️kimmy ... 30-1 20 weken echo, 2ling m+m ❤️lalalaura 16-02 20 weken echo - ❤️ikkuh ... Echo ❤️mandyj ... 28-1 vroege geslachtsbepaling| 27-2 20 weken echo ❤️zowelkom 13-1 combinatietest ❤️❤️jane1981 ... 06-02 2ling echo
Hee Babs, zie dat je scratching laat doen. Zag toevallig gisteren in het Radboud dat ze daar ook nog proefpersonen voor zochten. Je wordt uitgeloot. Meer meiden die in Radboud behandeld worden?
Las dat t umc utrecht volgens mij ook loot. Ik meen gelezen te hebben dat NL gaat onderzoeken op het scratchen zelf. Dus eigenlijk het krassen in de baarmoeder, wie worden hier zwanger van en wie niet. Ik laat het weefsel wat afgenomen wordt door het scratchen onderzoeken, hierbij kijken ze naar NK cellen. Ik ben benieuwd of NL dat er ook bij doet.
Ik voel me redelijk. Op de bank liggen een beetje afwisselen met kleinere klusjes in huis en series kijken. Ik ben niet echt gemaakt voor "niks" doen al moet ik zeggen dat ik nu toch wel erg graag mijn rust pak. Voel het ook wel als ik teveel achter elkaar doe. Buik is niet extra opgezwollen en vanochtend gaf de weegschaal ook aan dat ik afgevallen was. Maargoed, er zit nu eenmaal vocht in me buik. Hoop zo dat de beeb zich vastplakt. Hebben jullie trouwens de innesteling gevoeld? En hebben jullie tips en don'ts voor een innesteling?
Ik deed ook eerste dagen rustig aan. Na de verse tp had ik ook nog vocht in de buik en was t advies van de arts nog 3 dagen rustig aan te doen, dus tot 8 dagen na punctie. Heb wel tp bij 5 dagen gehad. Warme voeten en buik houden. Elke dag een glas granaatappelsap. Gewoon naar je lichaam luisteren denk ik. Cryo tp had ik veel meer energie en heb ik ook veel meer gedaan dan bij de verse tp. Beide keren wel innesteling gehad, biochemische zwangerschap en dus direct weer mis gegaan... lekker broeden meid 🍀
Xddd ja rust is goed hoor. Ik heb bewust de innesteling proberen te bevorderen. Of het daardoor ook daadwerkelijk heeft gewerkt weet ik niet, bij die andere 2 pogingen heb ik dat niet gedaan. Maar heb toen vanaf het begin tarwekiemolie capsules geslikt (vit. E) tot aan de test datum. Ik heb ook rond de dagen van innesteling granaatappelsap ingeslagen maar ik dronk het niet de hele dag door. 1 a 2 glaasjes per dag. Verder indd je voeten en buikje warm houden, hoef niet te overdrijven natuurlijk. Maar ga niet met blote voeten op koude tegels lopen bv. 😅 Verder gewoon doen wat je normaal ook doet. O ja, en ik slikte bloedverdunners kinderdosis. Maar dat was op advies van de arts. Dus zoiets moet je wel altijd overleggen!
Xddd, ik heb geen innesteling gevoeld. Ze zeggen als je wat overstimulatie hebt dat je dan meer kans hebt op een zwangerschap. Buik warmhouden en je voeten, lekker rustig aan doen, niet tillen, granaatappels eten of sap drinken en probeer te visualiseren en hou een positief gevoel vast! Ik lig nu in het ziekenhuis te wachten op de gyn, flinke nabloeding van het verwijderen van de poliep. Vanmorgen de geslachtsbepaling en wij zijn in blijde verwachting van een dochter😍💗