Oooo nee ik na 4 dagen spuiten moet ik wel eerste echo.. die van mij groeien best snel lijkt soms.. mag ook wel wat langzamer hoor van mij, wie weet dit keer.. Scratching maken ze sneetjes in je baarmoeder voor betere innesteling.. Dacht dat sommige zh het wel doet.. weet alleen niet welke
Ow ok dus je bent ook gevoelig voor overstimulatie? Dat is best eng. Ik had er nog nooit van gehoord, doet dat zeer? Klopt het dan ook dat je verhoogde kans heb op een zwangerschap daarmee?
Ja heel gevoelig.. Tweede icsi had ik 22 follikels, geen verdoving roes niks.. zaten ook nog aantal kleine follikels en die deed ze oo het eind.. Die zijn wat stugger om door te prikken dus ging wat moeizamer toen zei ik bij nummer 6: ben er nu eigenlijk wel klaar mee haha! Zei de arts: ik ook bijna 😂 Die kleintjes zaten precies op buitenrandje van de eierstok.. dat is best venijnig.. maargoed.. van die tp eerste zwanger geraakt maar miskraam.. Wil er nooit meer zoveel, ben er van overtuigd dat dat de kwaliteit beïnvloed
Zo jeetje dat is pittig! Van die 22, geen cryo's over? Ja dat zou best kunnen dat dat de kwaliteit daardoor verminderd, maar misschien moet je dan minder eenheden gaan spuiten.. Maar bij de vorige hebben jullie 4 behandelingen gehad, die hebben jullie zelf moeten betalen?? Ik hoop niet dat wij voor die beslissing komen te staan..
7 embryo's: 1 verse tp en 6 in vriezer.. Verse tp was miskraam en 2 niet goed ontdooit en van die andere 4 3x een vm.. Nou die keus om gelijk zelf te betalen was toen gelijk gemaakt. En bij de vierde dacht ik ook dat het niet gelukt was. Mijn man dacht toen aan stoppen maar toen we de tp hadden en ik verdrietig was dat ik dacht dat het niet gelukt was zei hij: we gaan de vijfde dan ook nog wel doen.. gaf mij toen wel weer rust..
@ Zowelkom: mag ik vragen wat zo'n zelf betaalde poging gekost heeft? Wij zijn namelijk al aan de 3e poging toe, we willen kijken of we kunnen overstappen qua zorgverzekering, maar als dat niet lukt, willen wij toch ook een zelf betaalde poging in het buitenland gaan doen... Ze zeggen in het ziekenhuis ook dat bij meer follikels over het algemeen de kwaliteit naar beneden gaat... wordt bij jou het behandelplan nu dan ook aangepast? @ Jennifer: ik heb twee keer kort schema gehad met Gonal en Cetrotide. De ene keer op dag 13 de punctie en de andere keer op dag 14... ik moet meestal rond dag 8 voor eerste fm komen... @ Ikkuh: jij doet het lange schema dan? Vanaf wanneer zou je dan beginnen met stimuleren? @ Kimmy: hoe is het bij jou? Hou je het wachten nog vol? Ik blijf voor je duimen hoor meid! Hier is de menstruatie voorbij, dus nu is het aftellen echt begonnen...
Jolanda, dat is afhankelijk van wat je nodig hebt aan medicatie (makkelijk of moeilijk te stimuleren). En hoeveel embryo's in vriezer natuurlijk.. Ik kan even kijken of ik nog prijslijst heb van DD bijv? Wil je die dan kan ik je pben Bij mij was het icsi 2 daarna ben ik naar Gent gegaan en toen naar DD.. gelijk gezegd dat ik snel te stimuleren ben en geen zin had in overstimulatie.
Zowelkom ik vind het wel lastig want ik dacht altijd waarom zou een 4e poging wel gaan lukken, maar ja bij jou is er dus gelukkig resultaat.. Jolanda voor jou nu ook weer spannend dan! Ga je dan starten met korte schema of lange?
Ik ben naar DD gegaan en had toch weer hoop en vertrouwen.. zij zagen naar mijn gevoel echt waar mijn probleem lag.. ze mogen meer dan nl in nl was ik nooit zwanger geraakt daar ben ik van overtuigt 😔
Zowelkom. Dat is wel fijn ja dat je op het werk gewoon eerlijk kan zeggen als je even weg moet ofzo... Spannend bog 2.5 weken voor je het weet is het zover! Ga je nu dan minder als voorheen spuiten? Jolandadijk. Ah dat is fijn dan is het zeker aftellen ik wil zoooo graaf dat we even de tijd kunnen doordraaien haha wachten is echt zo vreselijk... Ja dat van ons is denk ik een lange schema duurt zo lang ook omdat de afdeling een weekje gesloten was. Hoe is het verder met iedereen? Houden jullie het allemaal een beetje vol.het wachten?
Ego: hcg was 0.1 helemaal goed dus. Geen gekke dingen dus we kunnen starten. 😊 Kimmy, trek jij het nog? Had er vandaag nou iemand punctie? Of ben ik even in de war?
Hoi! Met mij gaat het wel, zit nu op wachtdag 5 en voelt of ik mijn menstruatie ga krijgen, sinds vanmorgen wat lichte krampen en een paar heftige steken ... Had vrijdag een zwangerschaps test (v.a. 25 iu/L) gekocht met 2 testen, vrijdag om te kijken of m'n pregnyl eruit was, en die was eruit. Zaterdags wachtdag 3 gelijk die andere gedaan haha negatief natuurlijk. Behalve beetje weeīg gevoel in de baarmoeder en waterige afscheiding, heb ik verder nergens last van 🤔 Hoe is het met de fm's hier?
Kimmy wat spannend! De embryo zou nu toch 10 dagen oud zijn? Hopelijk is dit een innesteling! Ik duim voor je! Ik kreeg trouwens waterige afscheiding van cetrotide (mijn bms werd er ook dunner van).. ik duim voor je!
Zowelkom wat fijn dat je nu ook weer kan gaan starten! Kimmy nou ben wel erg benieuwd hoor want het is dan best vroeg voor een menstruatie, heb je daarna nog krampen gehad? Oww ik vind het echt spannend, ik gun het je zo hard! Ik heb morgen de 2e fm, dus hopelijk eind van de week de punctie
Lichte kramp houd nu een beetje aan... Het is daar beneden in ieder geval bezig, weet alleen niet met wat precies😂 Dankje dames, hoop het ook echt dat mijn grootste wens mag uitkomen. En die van jullie erbij! Zowelkom ja klopt dag 10 nu, heb dat waterige eigenlijk sinds ik die progesteron bolletjes insteek en word met de dag erger. M'n bms was de laatste meting 12 mm Ohh Jennifer ben benieuwd joh! Hoop dat ze mooi gegroeid zijn. Komt voor jou ook nu allemaal heel dichtbij he haha.
wat spannend kimmy!! hoop het echt zo voor je. Hier gisteren de eerste decapeptyl gespoten! Volgende week dinsdag uitgangsecho. Succes morgen Jennifer!
Kimmy wat spannend, je weet idd niet wat er gaande is, hopelijk maak je jezelf er niet al te gek mee. heb je niet steeds de drang om te testen? Jaa voor ons komt het ook al steeds dichterbij, ben benieuwd wat ze zeggen morgen. Izie, dank je! Wat leuk dat je nou ook ben begonnen, spannend hoor! Heb jij geen last van de deca? Bij mij doet het nog steeds zeer.
Ben net terug van het zkh. Gemengde gevoelens, want ik heb ineens overstimulatie.. terwijl ik dit nog nooit zo heb gehad. Er zaten er 19, waarbij mijn rechter eierstok flink voorliep. Donderdag wel punctie gepland, die gaat door als mijn bloedwaarde goed zijn. Dit hoor ik vanmiddag. Hoe gaat het met jullie?
Zowelkom. Ah dat is fijn dat jullie gewoon kunnen starten!! Kimmy. Spannend meid nog even geduld! Krampen kunnen alle kanten op bij mijn zoontje heb ik toen ook hele erge kramp gehad zo erg dat ik niet kon lopen meer, dus het kan ook natuurlijk positief zijn 😊 Jennifer. Jeetje dat zijn er nogal wat en zijn ze ook allemaal groot genoeg? Spannend allemaal donderdag dan. Izie. Ook spannend voor jou nu ben heel benieuwd!! Hier gaat alles zijn gangetje het prikken gaat goed geen last met me voorbereidingen haha. Donderdag eindelijk een echo en dan hoor ik hopelijk wanneer die 2de spuit erbij mag.