Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Fijn jennifer! Lekker broeden🍀 duim ook mee!

2. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    oooooh wat een goed nieuws!!! hoe was de overstimulatie? Doe vooral de eerste paar dagen lekker rustig aan :)

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Dank je babs, super lief! Hoe gaat het met jou?

Xddd, mijn bloed was wel wat verdikt dus moet wel rustig aan doen en veel drinken maar geen bedrust meer.. ja doe ik zeker!
    Pff jij moet ook nog even wachten tot je echo, voel je je wel goed?

4. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Spannend die wachtweken weer! Ja moet zeggen dat ik al aan het aftellen ben tot aan die echo haha. Voel me snel moe maar verder gaat het prima. Vriendlief is nog wel erg terughoudend.. die heeft eerst een echo nodig om het te geloven. Begrijp dit ook wel, hij is op jonge leeftijd ernstig ziek geweest en heeft toen te horen gekregen dat die erop moest rekenen dat ie nooit kinderen kon krijgen. En dat heeft ie zowat 15 jaar gedacht dus voor hem een hele omschakkeling en wil meer bevestiging.
    We hebben onze ouders en schoonzusjes het al verteld omdat zij ook wisten van de testdatum. Nu rustig afwachten. Vind het wel eng want het duurt nog zo lang voor mijn gevoel. Volgende week dinsdag komen moeders voor moeders op bezoek, dan weer een test😃

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wat een goed nieuws Jennifer! ❤

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hier gaat t goed hoor Jennifer! Scratching gehad afgelopen dinsdag. Volgende maand weer tp in kunstmatige cyclus en met ascal. En hopen dat de uitslag van nk cellen op tijd terug is en anders tp met alleen ascal.... willen liever niet nog langer wachten..

7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ook voor jou weer spannend dan Babs!

Hier net 20 weken echo gehad en alles was goed ❤

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja idd. Volgende week ergens mn menstruatie alweer dus dan alweer beginnen met progynova.. en dan lekker weekje skiën, het komt allemaal prima uit🤗

9. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Xddd, dat is ook vervelend nieuws om dat op jonge leeftijd te moeten verwerken.. gelukkig is het dus wel mogelijk en kan je idd aftellen naar die echo.. hier zijn er ook een aantal op de hoogte dus daar kan je dan niet echt omheen, dat vind ik wel een beetje jammer..

Babs, zeker spannend ook voor jou.. wat is ascal? Ken ik helemaal niet..

Lalalaura, ow wow gefeliciteerd!! Dat is toch altijd weer een spannende echo! Ben je zelf inmiddels alweer wat rustiger?

10. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Jennifer! Ja... ook vandaag was t me weer duidelijk ... nu gewoon genieten! En ook super mooi fotoje mee gekregen 😍

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Laura wat fijn dat de 20 weken echo goed was!! Jeetje gewoon al op de helft zeg!
    Ik vind t opzich fijn als er een aantal mensen van weten maar idd jammer dat ze dan ook direct de testdag etc weten...
    Heftig zeg xddd , op zo'n jonge leeftijd zoiets mee te maken!
    Ascal is aspirine. Een bloedverdunner. Zou de baarmoeder wat beter doorbloed van kunnen raken en heeft ook wel een werking op het immuunsysteem.

12. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Lalalaura, goed zo! Lekker genieten!

Babs, hihi sorry ik heb daar nooit van gehoord. Gebruiken ze bij ons ook niet denk ik.. wanneer verwacht je de uitslag?

13. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Moest even terug lezen...

Xddd gaat alles nog goed?

Jennifer wauw goede opbrengst, hoe voel je je?

Fijn dat de 20 weken echo goed was Lalaura, gaf mij ook een rustig gevoel.

Hier alles oké hoor, het word allemaal wat zwaar maar geniet elke dag.

14. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Kimmy: fijn dat je ondanks dat het zwaar is, je kunt genieten.

@ Babs: dat klinkt als een goede 'planning' en het schiet dan ook alweer aardig op. Hopelijk is de uitslag op tijd binnen...

@ Laura: wat super dat de 20 weken echo goed was!

@ xddd: ja de verlengde wachtweken zijn ook spannend! Hoe voel je je verder?

@ Jennifer: wat goed dat jullie toch een terugplaatsing hebben gehad! Nu rustig aan doen op het wachtbankje, met hopelijk een positieve test. Wanneer weet je hoeveel cryo's er zijn ingevroren? Maar nog 10 in de race klinkt in ieder geval hoopvol...

Hier gisteren voor een tweede gesprek in Düsseldorf geweest. Heel verhelderend! Het schema is besproken. Ik krijg als stimulatie 225 ie Gonal-f en 150 ie Meriofert. Daarnaast dan de neusspray Synarela. En in plaats van Utrogestan krijg ik ter ondersteuning van de LF Suprefact. Heeft één van jullie ervaring met dit schema?
    Gisteren ook meteen een uitgangsecho gehad (ik zat op cd 2), er liggen 11 follikels klaar! Hopelijk is dat volgende maand ook zo, want wij gaan de volgende cyclus weer van start (half maart). Verder nogmaals zaadonderzoek laten doen. Dit viel enorm tegen, maar 300.000 zaadcellen, waarvan 50% beweeglijk, terwijl mijn man eerder tussen de 60 en 216 miljoen zaadcellen had. Dus dat was echt schrikken. Mogelijk is het geen goede zaadlozing geweest (dus dat het een incident was). Er wordt nu rekening mee gehouden dat naast ICSI er mogelijk ook IMSI of PICSI gedaan zal worden voor een nog betere selectie van de zaadcellen.
    We kiezen daarnaast voor de embryoscoop en voor terugplaatsing van 2 embryo's.

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super fijn Jolandadijk dat je lekker door kunt gaan. Eindelijk echt door.. De tijd gaat (gelukkig) snel.. Hoop zo voor jullie dat die MMM ook voor jullie binnenkort klaar is !

16. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy, ja ik voel me eigenlijk wel goed. Wel veel moe en af en toe heb ik het idee dat ik langs de wereld leef haha.. mijn lichaam heeft ook wel wat te verduren gehad en hopelijk niet voor niks.. hoe is het met de twee kleine meiden? Zal wel zwaar zijn een tweeling zwangerschap.

Jolanda, jeetje dit is fantastisch goed nieuws dat je weer door kan en dat je nog hoop hebt.. wel erg vervelend van de zaaduitslag zeg.. heeft hij toevallig koorts gehad, dat vroegen ze bij ons. Dat kan een erg groot effect erop hebben.. imsi en picsi is dat dat ze het rechtstreeks eruit halen??

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jolanda ik heb suprefact gebruikt met alsnog utrogestan. Combi gonal en menopur..
    Bij mijn man hebben ze picsi op zijn zaad gedaan..
    Wellicht heeft DD het eerst gewassen en op basis daar sn resultaat doorgegeven..
    Gaat om kwaliteit en niet kwantiteit probeer zo maar te denken 😉

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Uitslag van scratching duurt 2-6 weken. Dus we zien t wel.. 😊

19. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Jolanda, wat fijn dat je zo een duidelijk gesprek hebt gehad.
    Ik had ditzelfde schema!
    Ook gonal-f en meriofert en suprefact ipv utrogestan.
    Neusspray synarela ken ik niet.
    Wij hebben ook gebruik gemaakt vn de embryoscoop en een terugplaatsing op dag 4 ivm het weekend, en zie hieronder het resultaat 😉
    Het gaat echt goed komen, heb vertrouwen!!
    Ze kunnen daar zoveel!!

Laura; wat heerlijk dat de 20 weken echo achter de rug is en dat het goed was!

Kimmy; ik heb respect voor je met 2 kleintjes in je buik! Wel heel fijn dat je er van kunt genieten ondanks dat je het zwaar hebt.

20. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL

Ik hoop voor jou ook dat dit het allemaal waard mag zijn!

Klopt tweeling zwangerschap is best zwaar. Nog even volhouden haha. Mensen denken dat ik al op het einde zit vanwege mijn buik, maar moet nog 17 weken 😆

Deel Deze Pagina