Ja snap het Jennifer, mijn eerste 2 zijn ook mislukt en had zoiets van ik zie wel wanneer ik er weer klaar voor ben, heeft uiteindelijk 2 jaar geduurd maar hey die is wel gelukt! Ik hoop voor je dat deze raak is, maar zou nog niet zo snel de handdoek in de ring gooien, al begrijp ik je helemaal hoor.
Wij hebben tussen poging 2&3 bijna een jaar pauze genomen. Alles een plekje gegeven en "leren leven" met de situatie zoals hij was. Pas toen ik daar echt gelukkig mee kon zijn hebben we de laatste poging gedaan.
Bedankt dames! Ik snap dat een pauze goed zou doen, maar mijn dochter word steeds zelfstandiger en dat geeft me wel meer rust waardoor ik niet te lang wilde wachten.. dus ik denk niet dat wij een jaar pauze nemen.. we moeten gewoon even goed praten wat we allebei het liefst willen.. Hoe gaat het met jullie? Best zwaar 2 kleintjes, wel super leuk!
Probeer nog even hoop te houden meid.. die weken zijn killing!! Hoe hoog us he TSH nu dan? Ander zh zou dat geen optie zijn?
Dat weet ik niet, dat deel loopt ook via de HA en dat ga ik bij volgende gesprek melden dat die dus weer verhoogd is. Bij mij is vaak de innesteling het probleem, maar daarvoor moet je ook wel in het buitenland zijn en dat zien we eigenlijk niet zitten. Zowelkom is voor jou wel spannend bijna de 20 weken echo, voel je je goed?
Buitenland hanteert een TSH waarde onder de 2.5 (België) of 2.0 (Dusseldorf).. alles erboven kan volgens studies miskramen veroorzaken (lees: hoeft niet!) bij mij was het waarschijnlijk wel een van de reden en laag NK cellen. Misschien kan je vragen aan internist of HA om hem daaronder te krijgen? Hoewel ze daar heel moeilijk over kunnen doen, want tja buitenland he... Ik voel me goed, 8 maart 20w echo.. ik blijf die behoorlijk spannend vinden.. de spuiten proluton om vroeggeboorte tegen te gaan (proberen) hoop ik dat ik het vol ga houden. Moet steeds met mijn zoontje tillen, kinderwagen tillen in auto en er weer uit en daar bij HA er weer in en thuis er weer uit.. dat voel ik die dag wel, dus even nadenken wat wijsheid is.. mijn man spuit laten zetten is geen optie want de vloeistof is zo dik dat dat best lastig blijkt te zijn.. Vanavond kan ik geslacht bekend maken dan weet mijn familie het namelijk ☺
Thanx ik zal eens na gaan vragen wat de waarde was.. Pff ja die 20 weken is spannend! Oh ja die kleine heb je natuurlijk ook nog steeds dus dat is wel zwaar, dat begrijp ik wel. Is jou zoontje ook te vroeg geboren dat je die spuiten moet hebben? Ohh leuk ben benieuwd wel laten weten he!!
Ja mijn zoontje is met 32.6w geboren, iets te vroeg.. nu willen we proberen dat te vermijden door idd die spuiten te zetten maar geeft geen garanties.. Soms heb ik paar minuten achter elkaar hele felle steken dik binnen in ter hoogte van mijn schaambot.. dan denk ik wel, als het maar niet van het inkorten van bmhals is.. over twee weken gaan ze dat ook weer meten.. Ik zou die TSH idd gewoon vragen wat de waarde is.. ik had bij deze zwangerschap (of de poging ervan) weer met mijn internist gesproken om hem naar 1.2 te krijgen en toen wilde hij mij ineens niet meer helpen.. begon een partij moeilijk te doen dat het iq van kindje naar beneden kan gaan. Dit met DD besproken en die wist niet wat voor ongein dat was.. Ach NL he zei die... ik zou proberen hem/haar echt mee te krijgen.. maar niet over buitenland praten, sommige artsen werken dan sus helemaal niet meer mee
Oww dat is eng, jeetje.. gaat het wel goed met je zoontje? Want het is behoorlijk te vroeg. Ik kan me best voorstellen dat je nu dan weer in spanning zit, zoiets wil je niet nog eens meemaken.. Bedankt voor de tip! Ik had eindelijk na jaren mijn schildklier op orde totdat ik verplicht andere medicijnen kreeg op het punt toen we met icsi begonnen. Ik zei dat ik daar niet blij mee was maar de HA zei dat het zo goed als hetzelfde medicijn was en de meeste mensen er gewoon goed op gaan.. pff nou ik dus niet, daarom ben ik er ook van overtuigd dat deze poging weer niet gelukt is.. Enne wat word het nou hihi
Zowelkom wat krijg je?? Ik ben wel benieuwd hoor.. hier net weer test gedaan maar ik ben echt niet zwanger.. hopelijk gaan onze cryo's nog wel ontdooien.. fijn weekend iedereen nog!
Jennifer wat super kl#te!! Zowelkom, en wat is het?? Zo benieuwd 😉 Ik heb morgen de 20 weken echo, vind het ook erg spannend!!
Morgen gaan we naar Texel... Vorig jaar waren we er ook. Toen net na IUI-D poging 6.. We konden niet verder en moesten een maandje overslaan omdat we van donor gingen wisselen. We zaten er op dat moment zo doorheen... En de frisse wind en de omgeving maakten écht even ons hoofd leeg en daarna konden we er weer tegenaan. Dat was achteraf wel zinvol.. haha want later bleek dat er nog 3 van dat soort pogingen volgden en daarna 2 icsi's... Maar nu... terug... en mijn vrouw is al over de helft.. Ergens echt magisch ofzo... We hebben echt (super zweverig) even behoefte om "dankjewel" te zeggen voor dat laatste restje energie wat we toen zó hard nodig hadden...
Kimmy, ik heb vrijdag de bloedtest, maar vandaag is het twee weken na mijn punctie. Heb sinds gister en vandaag ook erge kramp dus denk zelfs dat de menstruatie door de bollen heen gaat komen. Mandy, dat is zeker spannend!! Veel plezier en succes vandaag! Laat je wel even weten of alles oke is met jullie kleine meisje Lalalaura, wat een lekker gevoel dat je er nu wel zwanger heen gaat! Geniet ervan! Over een jaar kan je er lekker met zn drietjes heen hihi
Had vanmorgen een echo maar er was nog niet echt iets gegroeid helaas. Vrijdag weer een echo hopelijk groeien ze nu ff goed haha en anders wat langer prikken. Maar ophogen doen we niet we blijven 50eh prikken @jennifer wat balen zeg 😔 @Laura oh wat fijn dan is het nu extra genieten op Texel 😊
Kimm, ik herken jou verhaal zo in mijn verhaal 50eh geen reactie en met 75eh schiet je als een raket de lucht in.. Na hoeveel dagen stimuleren had je nu een echo? Jennifer, had je nog een test gedaan? Wat ontzettend k*t zeg! Heb je nog wel cryo's? Wij verwachten een jongen!!!
@Zowelkom ben Vorige week maandag begonnen met stimuleren vandaag is dag 8. Maar we durven ook niet op te hogen idd want anders heb ik er weer 40+. Want er zitten wel veel follikels